Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw 5.0(lub5.1)do Denon2802 za 1500zł

bigmama

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Chcę kupić kolumny do amplitunera Denon AVR-2802 i dysponuje kwotą około 1500zł. Bardzo lubię słuchać muzyki rockowej, alternatywnej, jazzu itd ale nie chcę inwestować w drogi sprzęt bo jest mi nie potrzebny.

Głównie słucham muzyki w stereo, ale coraz częściej oglądam filmy dlatego zestew 5.0. Pokój mam o wymiarach około 22m2. Lubię trochę basu(no szczególnie w filmach), ale żey nie dudniał, i nie przepadam za wyeksponowanymi wysokimi dźwiękami. Proszę bardzo o radę jaki zestaw mi polecacie 5.0 za 1500zł lub zestaw 5.1 za 2000zł (wiecie 100zł nie będzie robić różnicy:-).Oczywiście najlepiej jak zestaw będzie jak najtańszy - nie zależy mi aby wydać całej kwoty. Nie znam się na kolumnach i nie mam możliwości odsłuchu. Widziałem kilka zestawów Jamo na allegro -może któryś mi polecicie(np E660,S408 lub S606 i inne)?Oczywiście w grę wchodzą wszystkie firmy-byleby głośniki grały jak najlepiej w tym przedziale cenowym...

Dzięki

Pozdrawiam

Witek

Jamo osobiscie nie slyszalem co do tannoy f4(dynamika)to maja zdecydowana gore osobiscie graja mi na yamaha rxv-357 no i troche brakuje im basu(ale to ze wzgledu na amplituner)za to jest dobrej jakosci(nie pudelkowy)ale ogolnie sa zrownowazone a co do basu pomysl tez nad koda maja wicej basu i mniej gory(jakosciowo wysokie niestety sa gorsze).Nie wiem jak zagra na denonie tannoy nie mialem mozliwosci odsluchu(powinno byc ok).Ale jesli jestes z okolic Sonowca to mozna sprawdzic jak zagra (zapraszam).Ale najlepiej osdluchac kolumny wtedy bedziesz wiedzial co ci pasuje.Warto troche pojezdzic i pomeczyc sprzedawcow.(opinia opinia ale lepiej samemu sprawdzic)

A z tego co pamietam zestaw Tanno F4/C/R kosztyje kolo 1800zl(mercury f drozej kolo 1900-2000zl-a przeciez to to samo co fusion)

(sorki za bledy i braki polskich znakow-klawiatura z biedronki alty nie dzialaja ;-)i pisze na szybko)