Skocz do zawartości
IGNORED

Plyta testowa Fadeover'a lista tarckow


Harvi

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktos z forumowiczow moglby wklejic ( przeslac mailem skan, cokolwiek) spis tarckow z plyty testowej Fadeover'a??

Zaginela mi postac papierowa jak i cyfrowa a jutro chce zestrojic system w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/27872-plyta-testowa-fadeovera-lista-tarckow/
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje wszystkim , ktorzy na naszym forum dyskusyjnym, swoimi konstruktywnymi uwagami, przyczynili sie do powstania tej plyty.

Dziekuje moim Przyjaciolom : Piotrowi Zawadzkiemu z Paris Music oraz Chacho Merschan-owi za udostepnienie praw do niektorych elementow muzycznych.

Ptyta powstata z poszanowaniem praw autorskich, i o to proszii przysztych uzytkownikow, tworcy wartosci intelektualnyeh zawartej na tej plyeie.

Zabrania sie kopiowania plyty dia eelow zarobkowych - taka dziatalnosc bedzie seigana moca^ prawa. Ptyta powstata jedynie dia celow edukacyjnych , testowyeh i porownawczychjako wewnetrzne materiaty do uzycia w grupie dyskusyjnej rec. audio.pl, jako dzialanie Non Profit.

(JWAGA !!! Na plyeie znajduji) sie sygnaly, ktore przy ekstremalnej glosnosci moga byf niebezpieczne dia sprzetu (index 8 ,43,44, 59,60 oraz generatory z niskimi i wysokimi czestotliwoSciami) - wszystkie sygnaly z tej plyty nalezy uzywac z umiarem

- przy normalnej glosiuisri.

ZA EWENTUALNE SZKODY VVYNIKLE Z EKSTREMALNEGO WYKORZYSTANIA PLYTY, AUTOR NIE ODPOWIADA. ix 1 - 71 generated, mixed , mastered and composed by Waldemar Howiecki (All Right Reserved) Zawartosc plyty:

I. Szum rozowy - identyfikacja kanatow -lOdB Fs 2.Szum r6zowy - faza ,przeciwfaza - 10 dB Fs. 3.Muzyka lewy mono 4.Muzyka prawy mono 5.Muzyka mono srodek 6,Muzyka mono przeciwfaza 7. Stereo - 1 min. 8.Sinus 0 dB Fs - 30 sek 9. 20 Hz - -10 dB Fs- 30 sek. 10 25Hz - 10 dB - 30 sek

II. 30 Hz -lOdBFs 12. 35 Hz --lOdB Fs 13. 40Hz. 14. 50 Hz 15. 60Hz 16.100 Hz 17 125 Hz 18.250 Hz 19.400 Hz 20.800 Hz 21.1000 Hz 22.1250 Hz 23.2500 Hz 24.3150 Hz 25.4000 Hz 26.5000 Hz 27.6000 Hz 28.7000 Hz 29.8000 Hz 30.9000 Hz 31. 10 000 Hz 32.11 000 Hz 33.12 000 Hz 34.13 000 Hz 35.14 000 Hz 36.15 000 Hz 37.16 000 Hz 38.17 000 Hz 39.18 000 Hz 40.19 000 Hz

41. 20 000 Hz

42. Sweep mono srodek 20 Hz - 20 KHz z rastrem ezestotliwosei ( ix 9 - 41) - co 3 sek. - -10 dB RMS

43. Sweep 20 Hz - 20kHz, cz 1 lewy kanal, cz2 prawy kanal - sluzy do oceny wartosci przesluchu miedzy kanaiami nagrany z charakterystyka^RIAA ( rosnacy poziom przy rosnaeej ezestotliwosei - kompensacja fizjologiczna) Dodatkowo sygnat obnaza wady niektorych CD , pozbawionyeh dobryeh liltrow antyaliasingowyeh. Przy wysokich czestotliwosciach , zamiastjednej ezestotliwosei pojawisi sie intermodulacje.

44. Podobny sweep do ix 43 ( szybszy)

45. Szum rozowy mono -lOdB Fs - w fazie - 1 min 46. Szum rozowy mono - przeeiwfaza

47.Sinus 200 Hz - 40 dB Fs w fazie - 30 sek 48. sinus 200 Hz -40 Db Fs w przeciwfazie - 30 sek

49.Sinus 440 Hz - 40 dB Fs w fazie - 30 sek 50. sinus 440Hz -40 Db Fs w przeciwfazie - 30 sek

51Sygnat Polaraudio - 1900 Hz modulo sin2 od kanatu lewego do prawego w 41 krokaeh - -18 dB RMS - 2min 45 sek,

( przy zaiozonej skali lewy- srodek=100 oraz srodek-prawy= 100, nastepuje przesunieeie sygnalu co 5jednostek.)

Sygnat sluzy do oceny szezegolowosei katowej odtwarzania, wlasnosci odstuchowych i symetrii pomieszczenia.

52.Sygnal sin2 od 200Hz - 0 Hz 2 minuty- -10 dB RMS zaieznosc liniowa np pol min mamy 100 Hz-do znajdywania rezonansow w pomieszczeniu.

53.Klap test - do oceny wlasnosci akustyeznych pomieszczenia.

54.Subsonic noise - szum z widmem od 3 HZ -110 Hz -

55. Sweep sinus - do badania najnizszych cz estolliwosci systemu - co 3 sek - raster - 20 21 22 23 24 25 26 27 28

29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 42 44 46 48 50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100 Hz 56.Sinus I kHz do 3 kHz 3 min - 10 dB RMS zaieznosc liniowa ezestotliwosei np. po 90 sek mamy 2 kHz

- do badania punktu podzialu zwrotnicy.

57.Demagnetize sweep 58. Demagnetize Fade

59.Bum - In - dia systemu 60.Burn - In - dia sluchawek

61 .Cisza cyfrowa (Null Offset DC) 62.Sekcja perkusji - mono

63. Sekcja perkusji - stereo - przestrzen studyjna. 64.Wielki gong

65.Przestrzenny dron 66.Fortepian - niskie ezestotliwosei 67.Talerze

68.Logos - szybki, dynamiczny utwor z szerokim spektrum akustycznym, z duza^ przestrzenia^ grand piano,dynamika, oraz basami schodzacymi do 32 Hz.

69.Lazy Saturday in Soho -jazzujaca minisckcja z pianem i szezotkami

70. SFX Mix - mix z muzyka^ i clektami specjalnymi 71.Amused to live - zart dzwiekowy - parodia ATD z bardzo niskim poziomem dzwieku na poczatku (-45 dB) -sluzy m in. do oceny dynamiki zestawu.

72. Dymitr Kabalewski - Colas Breugnon - fragmenty uwertury - HDCD

73.Wayfarin'Stranger - fragment utworu z plyty Toma Russela - na gitarze solo gra Knut Reiersrut.

Genialnagra, genialnego gitarzysty wraz ze wzorcowarealizacj^nagrania -jedna^gitare nagrano za pomoca^ trzeeh mikrofonow

pojemnosciowych - uezta dia sliichu, olbrzymia przestrzen i wielosc detali.

Wszystkie przebiegi wygenerowane sa z bardzo duza^ ezystoscia^, np.dia 1000 Hz pierwsza harmoniczna pojawia sie dopiero na poziomie - 105 dB,

a dia 20 000 Hz na poziomie - 104,5dB

(obliezone transformata^ Fouriera, 65535 punktowa, okienko Hamminga)

Bardziej szczegotowy opis trackow oraz projekt oktadki do sciagnieeia ze stron forum - NIEBAWEM.

Pozdrawiam i zyeze mitego testowania W.I.

==> Jar1

Dzieki. ja bez polskiej klawiatury znalazlem dwie (rozne) opcje na forum. Mam nadzieje, ze jutro z Twoim opisem bede wiedzial gdzie jest dziura, pewnie wypada powyzej 125 hz i trzyma do fizycznych mozliwoaxi 10 cm dolu. Choc z dnia na dzien ta 4'' schhodzi coraz nizej a sub coraz lepiej/szybciej atakuje dolem

fadeover, 29 Sie 2006, 10:56

 

Nie twierdzę, że ten jest najlepszy :-))

 

Wysłałem taki, jaki mi się zeskanował z tego, co dostałem od Ciebie... Nie miałem siły robić ręcznej korekty. A harvi pisał, że potrzebuje szybko ;-)

==> Fadeover

Przestraszyles mnie. Czytajc Twoj wpis w pracy (jeszcze przed odsluchem) pomyslalem, ze opis Jar'a ma zle ponumerowane sciezki a Tobie chodzilo tylko o blady z jezyka polskiego a nie rzeczowe.

 

Z plyty testowej wynika, ze po wygrzaniu glosnikow, wprowadzeniu poprawek korektorem oraz wyrznieciu pary kg plastyku pod glosnikami (duzy magnes blokowal przeplyw powietrza kolo glosnika i ''obudowa'' byla mala) zestaw gra dosc rowno. Lepszego zestawu nigdy bym nie wlozyl do samochodu, nie mogl bym sluchac juz radia.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.