Skocz do zawartości
IGNORED

Pomoc W Wyborze Wzmacniacza... Używany..

Gość Marten

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marten

(Konto usunięte)

Witam

Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi...

Jakiś czas temu zbudowałem sobie zestaw kolumny plus wzmacniacz. Źródłem dźwięku jest komputer z kartą muzyczną Audigy ES ze sterownikami na Audigy 2.

Kolumny firmy KBRX

Moc 200W

Impedencja 4-16ohm

33-22000Hz

Wzmacniacz był Technics SU-8055 ale po jakimś niecałym roku padł układ STK0050 i nikt nie jest w stanie go naprawić bo mówi, że się nie da. Stąd chcę zakupić "nowy" wzmacniacz.... nie znam się i nie wiem jaki dobrać do tych kolumn... cena... hm chyba w granicy 350pln starczy na coś dobrego?

• Redaktorzy

Nie, ale starczy na dowolny używany wzmacniacz z Wolumenu. Technics muli, może to być dobry wybór do kbrx, które świszczą. Ale jeśli nie, to różnych Pioneerów, Kenwoodów i Sony jest tam zatrzęsienie, zwykle po jakieś 200 złotych.

Gość Marten

(Konto usunięte)

Przyznam że kolumny KBRX to nie był do końca dobry wybór....

Masz może jakiś konkretny model wzmacniacza? Np. na allegro? Są tam podane dane producenta ale one mi nic nie mówią gdyż nie znam się na tym...

Jak chesz to mam do sprzedania zmodyfikowany wzmacniacz Technicsa SU-V620MKII. Wymieniłem w nim pare elementów takich jak: Kondensatory w zasilaniu na Panasonic FC, OPAMPY na Burr Browna 2604 i 2134, w torze audio kondy. Sanyo OSCON i pare jeszcze innych. Jak chcesz dokładniejszy opis to daj znać. Po tej zabawie dzwięk się zmienił nie do poznania. Nie ma mowy o mulenie, poprawiła się dynamika, stereofonia szczegułowość, bas. Takie klocki jak CA Azur 340 czy nad 320 to zjada na śniadanie, a i z CA 540 sobie poradzi.

Ja żeby odczuć różnice pod każdym względem musiałem kupic dopiero Exposera 2010S. Ale to już zupełnie inna liga jeśli chodzi o cene.

Jak jesteś z Wawy to możesz wpaść i posłuchać.

Pozdrawia Daniel

Zarchiwizowany