Skocz do zawartości
IGNORED

monitory dla początkującego:)

1PSD1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam zamiar zmienić swoje Jamo Studio 180 na jakieś monitory.Jestem jeszcze młody i początkujący wiec moje wymagania nie są duże... chciał bym monitory w granicach 400zł-450zł (za parę). Myślałem o Jamo E600, HECO Victa 200, KODA AV-737T. Możecie mi jeszcze podsunąć jakieś w tej granicy pieniężnej?? Z góry Dziękuje.Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/32944-monitory-dla-pocz%C4%85tkuj%C4%85cego/

1PSD1,

ostatnio na Allegro ktoś wyprzedaje m.in. angielskie monitory Mordaut Short Avant MS902 po 300 pln/para; moim zdaniem warto, mój kolega nawet kupił sobie parę, jak ich posłucham - zdam relację ;-)

myślę, że te MS902 są niezłą kompromisem w Twoim budżecie, muzyce i pomieszczeniu ;-D a dodam, że przed "promocją" na allegro i w dystrybucji audio klanu kosztowały dużo drożej, niż 300 plnów ;-)

x.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

a z tych trzech modeli,które wymieniłem jakieś są możliwe? te Kody AV-737T mi się podobają ale nigdzie nie mogłem znaleźć o nich opinii...

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Zdecydowanie polecam Tannoy M1.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

<><

Co do tych glosnikow Kody. Kumpel kupil takie do pomieszczenia mniej wiecej w takich rozmiarach jak Twoje i stanowczo odradzam one potrzebuja wiekszej powieszchni. min 17-18m2 inaczej bas bedziesz slyszal w innym pokoju a dzwiek scena bedzie za Twoim miejscem odsluchu...

Wydaje mi sie ze to co polecil Bednaar bedzie dobrym rozwiazaniem...

Daj znac co wybrales bo do takiego malego pokoiku naprawde trudno dobrac cos ciekawego