Skocz do zawartości
IGNORED

Tuning wzmaka z komputerowych głośników.

AWS 303

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Bardzo lubię dłubać przy sprzęcie audio. Postanowiłem więc, tak dla rozrywki, stuningować komputerowe głośniczki, a konkretnie wzmacniacz z nich. Jestem początkujący, więc zaczynam od komputerowych głośników. Nie chciałbym niczego zepsuć w moim amplitunerze. Macie jakieś propozycje? Moim celem jest uzyskanie choć troszeczkę lepszego dźwięku. Zaczynam od takiego prostego wzmaka, bo tam praktycznie nie ma co zepsuć. Jedynie wiem, że te głośniczki mają moc 2x1W przy 4 Ohm.

Czekam na propozycje.

AWS 303 widzę, że dopiero co się pojawiłeś to zacząłeś wystawiać punkty i zakładać wątki. Rozumiem, że każdy kiedyś zaczyna, ale moja rada, nie jesteś jeszcze gotowy, by zacząć na tym forum. Siedze tu juz chyba z 3 lata, jak nie lepiej, poskładałem juz Gainclone'a, preampa lampowego, kilometry kabli głośnikowych, sygnałowych, zasilających, kolumny,przerabiałem CD, przyswoiłem ogromną jak na mnie ilość informacji odnośnie zwrotnic pasywnych a i tak nie czuje się odpowiednio wykwalifikowany by móc się tutaj wypowiadac zbyt często.

Są inne fora o podobnej tematyce, może zacznij na diyaudio.pl albo elektrodzie. Są tam ludzie z wiedzą, ale obracający się w sferze audio bliższej Tobie.

Albo zostań i czytaj, czytaj, czytaj. Zapraszamy serdecznie :)

Widzę poprostu, że zabierasz się za to ze złej strony, dodatkowo, przepraszam za wyrażenie, zaśmiecasz forum.

Powodzenia w początkach zabawy w audio DIY. Aha! I pamietaj, tuning wzmacniacza z pierdziawek komputerowych to niezbyt odpowiedni początek ;)

Uzyskanie lepszego dźwięku z głośników komputerowych jest raczej nie możliwe. Takie małe głośniczki produkują tylko jazgot. Jakiekolwiek zmiany we wzmacniaczu nie dadzą żadnej poprawy.

Rozumiem, że chodzi Ci w tym wszystkim tylko o zabawę. Jednak szkoda na to czasu i pieniędzy.

Wszystkich poważnych tuningowców taką prośbą napewno nie zainteresujesz.