Skocz do zawartości
IGNORED

ONKYO wprowadza w Europie preampy


janunio

Rekomendowane odpowiedzi

W rok po debiucie w USA, we wrześniu na rynek EU wejdzie znakomity preamp PR SC886 7.1.

Przedwzmacniacz eliminuje konieczność upakowania w skrzyneczce 9-ciu wzmacniaczy mocy.

Dla tego typu urządzeń nie istnieje problem STEREO - 5.1. Gra równie dobrze w obu zastosowaniach.

Doskonale współpracuje z aktywnymi monitorami (studyjnymi).

HDMI 4wejścia / 2 wyjścia

Zbalansowane XLR eliminują wszelkie zakłucenia na trasach kablowych.

System autokalibracji Audyssey bezdyskusyjnie zestawia nam pracę kolumn eliminując w ten sposób indywidualne wady słuchu posiadacza sprzętu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Bo też rzadko kto ma liniowe przetworniki p.t. lewe i prawe ucho. Temat w ogóle pomijany w środowiskach fanów audio.

 

Mam od stycznia wersję na USA i gorąco polecam.

 

opis:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ceną się nie przejmujemy bo będziemy kupować w necie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/44563-onkyo-wprowadza-w-europie-preampy/
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że napisali "tak dużo" o przetwornikach CA .... tylko że burr brown nie robi jednego modelu 192K 24 bit ! Niech że wreszcie zaczną pisać jaki model DA dokładnie jest użyty.

A czym on się różni od ampli np. 905? Oprócz tego że nie ma wzmacniaczy i ma XLR? Co konkretnie ma lepszego, w czym jest bardziej funkcjonalny? Co gwarantuje lepszą jakość dźwięku jako pre?

Nie, nie wystarczy.

Pytanie było proste, czy wiesz coś więcej nt budowy tego klocka w porównaniu do 905 od strony elementów zapewniających jakość dźwięku. Funkcje dot. obrazu w ampli mnie osobiście nie interesują, chodzi mi o to, czy jako pre będzie zasadniczo lepszy od 905. Szukam właśnie pre dla swojej końcówki.

Zastanów się.

Jeżeli oryginalny materiał audio był rejestrowany dla video 24 fps to odpowiedz sobie na pytanie co się stanie z dźwiękiem po przyśpieszeniu odtwarzania do 25 lub 30 fps.

Walka idzie o totalne lossles.

 

sprawa zmian w odniesieniu do generacji 905

 

wszelkie informacje sa czerpane z tłumaczenia z jp.pdf:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ma być WRAT i Vector Linear Shaping Circuitry (VLSC)

opisy:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

doczytałem ( po japońsku) jeszcze o THX Ultra2 Plus:

 

"THX Loudness Plus is a new volume control technology that allows home theater audiences to experience the rich details of THX surround sound at any volume level. THX Loudness Plus compensates for the tonal and spatial shifts that occur when the volume is reduces by intelligently adjusting ambient surround channel levels and frequency responses. This enable users to experience the true impact of soundtracks regardless of the volume setting. THX Loudness Plus is automatically applied when listening in any THX listening mode."

 

I w sekcji video możliwość kalibracji w standardzie ISF.

W sumie istotnych zmian trochę jest i w audio jaki i video.

Niestety mój obecny ekran tv (52" LCD Sharp XE-1) nie obsługuje 1080/24p i nie mogę potwierdzić czy posiadany PR SC885 (import USA styczeń 2008, fw 1.04) rzeczywiście nie obsługuje trybu 24p.

Aż mi się w to nie chce wierzyć.

A jak powiedz spisuje się to onkyo jako przedwzmacniacz przy słuchaniu płyt CD i czy porównywałeś go z jakimś pre stereofonicznym?

ps.

WRAT odnosi się do wzmaniaczy mocy więc nie wiem o co tu miałoby chodzić w procesorze?

Co do tych 24 klatek - to nie mają one nic wspólnego z dźwiękiem HD. Obraz to obraz, dźwięk to dźwięk, jedno nie wpływa na drugie. Aktor przecież nie mówi do nas szybciej z ekranu jak odtwarzasz w 1080/50. Czy na pewno miałeś na myśli, że dźwięk HD jest zapisywany na BD z częstotliwością 24hz razem z obrazem? I jak on miałby wtedy brzmieć?

Cholera , napisałem bardzo obszernie ale się nie wysłało i straciłem.

 

No to wersja krótka:

Poprzedni preamp stereo z XLR to EMU 1820M z DAC na AKM-ach 5394 i line outputs THD+N -105dB, DR 120dBA.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Trudno porównać bo innych już słucham źródeł (Dolby TrueHD i dts MA).

Co do SACD to wydaje mi się, że nieco lepszą ma ONKYO precyzję sceny. To jednak jest pewnie skutkiem zastosowania Auddysey.

 

Nieznoszę opisywania dźwięku. Zostawiam to marketingowcom.

Wrzucam któregoś Dave Weckla i albo gra albo nie. Bo po kilkunastu latach pracy na scenie obok pekrkusji (bassman) doskonale wiem jak to ma brzmieć (odróżniem modele blach, kadma, naciągi itp.).

Szukam w tym wszystkim absolutnej liniowości. Żadnych podbarwień ani przekłamań w szybkości narastania dźwięku ani limiterów nie toleruję.

 

zanalazłem forum o PR SC886:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

WRAP - nie mam wiedzy w tej sprawie

 

Film/koncert nagrany 24 fps a odtworzony 30 fps trwa krócej. procesory AV robią więc z audio operację Pich Band i Time shift dla zachowania tonacji i dostosowania do nowego czasu trwania, bo nawet przeciętne ucho rozpozna zmiany wysokości dźwięków co w pierwszej kolejności rzutuje na brzmienie typy Brad Pit był chyba przeziębiony.

A tego fan formatów lossless nie toleruje.

Sprawa dotyczy tylko szczęśliwych posiadaczy TV z możliwością wyświetlenia video 1080/24p. To jeszcze nowość.

Dzisiejsze koncerty nagrywa się 25 lub 30 fps bo współczesne kamery mają regulacje w tym zakresie.

BBC HD nagra koncert (jest tego dużo) 25 fps zaś w USA 30 fps i problem nie istnieje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.