Skocz do zawartości
IGNORED

StampAmp - taki GainClone w klasie D


ChUmI

Rekomendowane odpowiedzi

Super ze się klaruje sytuacja. Czekam wiec na wpłaty.

Wzmacniacz jest u mnie kolega Krzych się nie odzywa, jak nie będzie odzewu następny jesteś Ty :), więc czekam jeszcze do wieczora jak coś wysyłam do Ciebie.

Nie nie ma wszystkich wpłat. Nie czekamy już na resztę, jak wpłacą przed zamówieniem płytek będą mieli, jak nie to ich strata, być może nasza też.

Wszystko idzie własnym torem, scalaki zamówione i czekamy na nie 8 tygodni, wiec popędzanie nic nie da. ChUmI złoży testowe płytki i jak będzie wszystko ok zamawiamy płytki i po kolei części.

Na poczatek dobra wiadomosc – wyglada na to, ze plytka nie ma zadnego bledu – fotki pierwszej wersji ponizej :) Po prawidlowym starannym montazu powinna ruszyc bez zadnych niespodzianek. Wreszcie sie za nia zabralem bo jak chyba pisalem, plytki leza u mnie od tygodnia, dokladnie dostalem je chyba w zeszly piatek albo nawet czwartek i nie mialem czasu do nich na spokojnie usiasc. Jakos tak bylo, ze co dziennie mi cos wypadalo – jeden dzien caly wieczor u klienta, nastepny dzien juz myslalem, ze spokojnie polutuje a tutaj zapomnialem, ze mamy szkole rodzenia i lecimy na caly wieczor do szpitala :) i tak zszedl mi caly tydzien :)

 

Usiadlem do plytki wczoraj i walczylem do poznej nocy starajac sie robic fotki ktore moze pomoga niektorym samodzielnie poskladac. Oczywiscie pracujac po nocach czlowiek zmeczony robi bledy i jak pierwszy raz jakos przed 2:00 podlaczylem zasianie to wzmacniacz byl kompletnie martwy :( nic nie wystartowalo … troche mnie to zaniepokoilo bo poskladalem juz chyba ze 20 takich roznych wzmakow na tym ukladzie i jeszcze nigdy nic takiego nie mialem … rano mialem dzisiaj co prawda isc na basen ale ciekawosc, dlaczego plytka nie dziala, wygrala i zabralem sie dalej za uruchamianie – basenu troche szkoda bo rano zawsze jest luz i mozna fajnie poplywac ale za to plytka ostatecznie ruszyla :) Przyczyna byla banalnie prosta – wczoraj, pewnie ze zmeczenia, wlutowalem jedna diode MBRS130L odwrotnie i wewnetrzny oscylator nie ruszal. Pobieral co prawde 10mA ale na wyjsciach byla cisza. Nie bylo zadnego PWMa …

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-3138-100001785 1266594597_thumb.jpg

post-3138-100001786 1266594596_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i jeszcze zrobilem osobno gore i dol - w sumie naprawde porzadnie wykonali tym razem :) ciekawe, ze soldermaska nie zawsze wyglada tak samo jak dostaje od nich plytki ale trzyma super - mozna grzac i na 380 stopni i nigdy nie odchodzi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-3138-100001783 1266595136_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wiec moze po kolei – pierwsza czesc z serii „Skladamy i uruchamiamy StampAmp’a“ ;-)

 

Na poczatek trzeba przylutowac tego nieszczesnego scalaka … kto go jeszcze nie mial w rece to powiem dla wyobrazenia, ze jest tak na oko jakas polowe mniejszy od popularnego PCM2702 :) polowe cienszy i ma gestszy rozstaw nozek … no i tego Power Pada od spodu ktorego trzeba dobrze przylutowac :) W skrocie postaram sie opisac jak ja go recznie lutuje do plytki :)

 

Na poczatek dwie przelotki w padzie pod scalakiem wypelniam delikatnie cyna. Ja wypelniam przykladajac lutownice raz od jednej a raz od drugiej strony tak zeby sie ladnie rowno wypelnily. Trzeba uwazac, zeby po stronie gdzie przychodzi kostka nie zrobilo sie zadne wieksze zgrubienie nadlanej cyny bo wtedy nie bedzie sie juz dalo kostki na plasko polozyc :( Najlepiej jak sie wypelni te dwie przelotki to trzeba sobie kostke przylozyc i sprawdzic czy lezy na plasko na plytce – wszystki nozki scalaka musza sie opierac na padach, tak zeby nie odstawaly bo sie potem dobrze nie przylutuja :) jezeli zbierze sie troche za duzo cyny na tym termo padzie to trzeba lekko odessac tasiemka. Pomocna jest tez uzycie odrobiny jakiegos topnika, najlepiej w pascie. Efekt powinien wygladac tak jak na fotkach :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-3138-100001781 1266595584_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nastepnie na pada daje troche topnika w pascie zeby potem przy lutowaniu latwiej i szybciej cyna chwycila power pada od spodu. Na paste kladziemy scalaka i dociskamy lekko zeby przykleil sie do plytki

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Teraz moze troche na temat samej pasty topnikowej. Ogolnie cokolwiek lutuje to zawsze uzywam pasty z topnikiem. Topnik w pascie latwo sie usuwa, daje sie naniesc w wiekszej ilosci niz topnik w plynie na lutowane miejsca i daje doskonale mocne luty :) Uzywam dwoch rodzajow past – trudno powiedziec ktora jest lepsza, natomiast zdecydowanie roznia sie cena :)))

 

Jedna jest dostepna w Conradzie za grosze

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) i smiesznie nazywa sie tluszcz lutowniczy ??? wlasciwie to ma taka konsystencje troche jak smalec :))) ale kazda pasta taka ma :))) to najlepsza pasta w stosunku jakosci do ceny – bezkonkurencyjna. Ta pasta z zalozenia nie jest przeznaczona do lutowania elementow elektronicznych :) jest glownie do lutowania rur z mosiadzu czy miedzi twardymi lutami cynowymi ale mowie wam, do lutowania elektroniki nie ma nic skuteczniejszego. Jest jedno ‚ale’ … oficjalnie pisze, ze jest zraca ale tak naprawde nie zanam zadnej pasty ktory by nie byla w jakims tam stopniu zraca, a wiekszosc jest wrecz o wiele bardziej korozyjna niz ta Standol :))) jakos te tlenki trzeba rozpuscic :))) no moze jedynie kalafonia jest naturalna ale kalafonii daleko do skutecznosci lutowania z ta pasta :) Slyszalem opinie, ze nie mozna takiej pasty pozostawiac na plytce po lutowaniu bo pady beda korodowac po czasie itd … hmmm … ja uzywam tej pasty od dobrych 5 lat z doskonalym skutkiem i nigdy nie mialem problemow. Moj preamp gra od ponad 5 lat i nie zauwazylem zadnych problemow z lutami lutowanymi ta pasta. Jednak po kazdym lutowaniu myje plytke alkoholem. Pasta schodzi idelanie nawet chusteczka papierowa a w alkoholu rozplywa sie super momentalnie. Standardowo zawsze wlaczajac lutownice otwieram ta paste i robiac kazdy jeden lut na chwile wsadzam grot do pasty a potem lutuje. Jeszeli ktos chce miec ladne i porzadnie wykonane luty to polecam. Nie zauwazylem tez zeby grot sie szybciej zuzywal czy nadzeral przy stosowaniu tej pasty.

 

Druga pasta jakiej czasem uzywam to Multicore No-Clean Flux z topnikiem F-SW 32 … szukalem w internecie i nie moge jej juz teraz znalezc ??? kupilem ja jakies 2 lata temu w Farnellu ale wyglada na to, ze wszyscy sie wycofuja z tego rodzaju past. Mozecie przegladnac net i poszukac roznego rodzaju past z czyms co sie nazywa ‚F-SW 32’ cokolwiek to znaczy :) przykladowo:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

jaka jest roznica w cenie sami widzicie – dziesieciokrotna :) a skutecznosc prawie taka sama :) ja dalem za Multicore 2 lata temu chyba jakies 25€ … trudno jednoznacznie ocenic te pasty – Multicore jest bez watpienia bezkonkurencyjny jezeli chodzi o lapanie cyny na czymkolwiek, mozna lutowac nawet mocno skorodowane miedziane pady :) a Conrad daje chyba najladniejsze luty i najlatwiej sie ja zmywa :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ale wrocmy do lutowania kostki bo o tym mialo byc :) Czyli po wypozycjonowaniu kostki na padach trzeba ja przylutowac najpierw od strony wyprowadzen :) Jak sie uzywa pasty to jest to calkiem proste. Sam nie uzywam nigdy bardzo cienkich grotow z powodow jakie juz tutaj opisywalm. Wole szersze plaskie groty ktore lepiej przenosza temperature na lutowane miejsca. Lutujac nakladam sobie najpierw troche pasty na nozki a potem przykladam goracy grot (jakies 350 stopni) i troche cyny tak, ze grot zwiera co najmniej dwie sasiednie nozki – zreszta na zdjeciu widac o ile grot jest wiekszy niz nozki scalaka :))) Pasta lutowniczy powoduje taki efekt, ze jak sie grot przesowa po nozkach scalaka to cyna sie sama rozdziela i zostaje tylko na nozkach nie robiac zwarc. Nieiwiem jak to jestcze lepiej opisac i wytlumaczyc – najlepiej samemu sobie z wieksza iloscia pasty lutowniczej sprobowac :) Po przylutowaniu powinno wygladac jak na fotkach:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-3138-100001773 1266610777_thumb.jpg

post-3138-100001774 1266610777_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i jeszcze porownanie grota do scalaka :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nastepny krok to lutowanie power pada :) operacja nie jest trudna ale dobrze miec troche praktyki bo lutuje sie troche na czuja :) Moja stacja ma 80W, ustawiam ja na 380 stopni I przykladam do pada od spodu do miejsca gdzie sa wypelnione te dwie przelotki. Te wypelnione przelotki sa po to, zeby przeniesc jak najlepiej cieplo na druga strone pod kostke tak, zeby tam wplyneja przeplywajaca przez ürzelotki cyna i chwycila pada pod kostka. To wlasnie trzeba robic na wyczucie … najlepiej nie wypelniac odrazu wszystkich przelotek bo przez niewypelnione mozna conieco widziec czy cyna juz przeplynela innymi … ja zaczynam od grzania tych dwoch wypelnionych, potem delikatnie staram sie wcisnac cyne w kolejne tak, zeby byly wypelnione z 4-5 przelotek i w momencie gdy goraca cyna przeplynie i chwyci pada pod kostka to jest taki charakterystyczny efekt zassania cyny przez przelotki, widac jak pojawi sie od dolu w tych ktorych nie wypelnimy od gory :) wtedy trzeba wypelnic reszte, ale nie za duzo tak, zeby na koncu wyszlo cos na wzor ponizszej fotki :) Jak widzicie cala operacja opiera sie troche na wprawie i wyczuciu datego pisalem, ze dobrze bylo by zorganizowac jakies lutowanie kostek dla ludzi ktorzy nie czuja sie za mocno w lutiowaniu SMD :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jak juz mamy dobrze przylutowanego scalaka to polowa skucesu :) teraz mozna na poczatek oblozyc sobie elementy na wejsciu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

w mojej ostatecznej wersji wyszlo to tak:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Potem polutowalem elemety na wyjsciu, tylko te duze cewki lepiej zostawic na koniec :) ja wrzucam zdjecie z cewkami bo na zdjeciu zrobionym przed przylutowaniem cewek widac zle wlutowana diode o ktrej pisalem wczesniej a nie chce umieszczac takiego blednego zdjecia zeby nie wprowadzic nikogo w blad :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Potem polutowalem elementy od dolu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Lutujac warto myslec i lutowac w takiej kolejnosci, zeby najpierw dawac najmniejsze elementy bo moze sie zdazyc, ze jak najpierw przylutujemy cos duzego to potem nie bedzie sie dalo dojsc lutownica zeby przylutowac obok cos malego – szczegolnie jak jest umieszczone prostopadle :) Staram sie to tutaj wszystko dokladnie opisac dlatego, ze plytka jest naprawde dosyc upchana :) jak jest upchana czlowiek zaczyna sobie zdawac sprawe dopiero jak zaczynaja sie problemy z lutowaniem kolejnych elementow :))) Dobrze miec przy sobie lupe zeby sprawdzac kazdy lut po przylutowaniu :) Tak jak juz pisalem – czysty, staranny i porzadny montaz gwarantuje, ze wzmak ruszy od kopa i bedzie bezproblemowo dzialal. Naprawde szczerze radze poswiecic chodzby 2 razy wiecej czasu i kazdy lut zrobic porzadnie. Elementy sa na tyle male i na tyle blisko, ze latwo zrobic zwarcie :( Poza tym trzeba pamietac ze tutaj po plytce, biega sygnal prostokatny 800kHz, prawie 50V amplitudy, ponad 3-4A w impulsie pod obciazeniem :) wiec nie ma miejsca na zimne luty :)

 

To by bylo tyle na dzisiaj :) dobrze ze mialem troche czasu w pracy i moglem tyle spokojnie naskrobac bo w domu nigdy bym tyle nie napisal :) Nastepnym razem postaram sie napisac jak powinien sie zachowywac wzmak po uruchomieniu – gdzie jaki napiecia i przebiegi i w ogole :)

 

Zmienilem jeszcze kilka wartosci elementow podczas uruchamiania, jak tylko bede mial chwile to poprawie schemat i wrzuce gdzies tak zeby wszyscy mogli sobie sciagnac. Trzeba tez bedzie te wartosci elementow poprawic w zamowieniu.

Dostałem do odsłuchu stampa od Kol. Gnaked. Teraz żałuję ,że zrezygnowałem z zamówienia. Jak polutujecie nie będziecie żałować- rewelacja. Precyzyjny do bólu. Jest od mojego GC lepszy w zakresie basu o klasę. Średnica podobna. Góra trochę słabsza, ale niewiele. Wart z całą pewnością tej kasy , którą wykładacie na kit, a według mnie wielokrotnie więcej. Brawo ChUmI !!!

wlasnie dowiedzialem sie, ze wyjscia scalaka nie sa idiotoodpornie zabezpieczone :) Chcialem zrobic kilka pomiarow i przypadkowow zwarlem, przez na szybko polutowany kabelek, jedno z wyjsc do masy gdy mierzylem wzmaka wysterowanego 25W na 8ohm :( kostka odeszla do krainy wiecznej ciszy :( jak juz jest cala plytka poskladana to wymiana kostki nie nalezy do latwych operaji i stracilem na to sporo czasu ...

 

Aha, kostki sa zamowione w CODICO ale nie potwierdzili jeszcze terminu realizacji. Pytalem w piatek ale pani powiedziala, ze zamowili bezposrednio w MPS i tez nie dostali jeszcze terminu realizacji z centrali - jak bede cos wiedzial to dam znac :)

Krzych 2 ~ dzieki :) mam nadzieje, ze ten prosty amp to dopiero poczatek zabawy w klase D :) tez mysle, ze kit jest wart swojej ceny i nie tylko z powodu samego dzwieku ale i wartosci edukacyjnych :) klasa D to pewnie przyszlosc i dobrze zaczac skladac powoli takie konstrukcje, zeby powoli nabierac doswiadczenia i wiedzy na ten temat :)

Jeżeli nie jest za późno chciałbym się dopisać do listy chętnych. Jeden ze spostrzegawczych forumowiczów zauważył, że przy kopiowaniu listy, ktoś niechcący "mnie wykosił"

 

1. arkotic 4szt.PCB 4szt.(zestaw części Premium)

2. gnaked 4szt.PCB - 2szt.(zestaw części Premium)

3. kjeld 2szt.PCB i 2x zestaw części Premium

4. utopia. 2szt.PCB 2szt.(zestaw części)

5. Krzych 2. 2szt.PCB 2szt.(zestaw części- Premium)

6. Yotomeczek 2szt.PCB 2szt.(zestaw części- Premium)

7. foni 2szt. PCB 2 x zestaw cześci PREMIUM

8. grip 2 szt. PCB, 2x zestaw czesci PREMIUM

9. rastuch 2szt.PCB 2szt premium ( zestaw części )

10. frytu 1 kit premium (+ 4plytki +4scalaki)

11. czegevara - 2. szt PCB 2 x (zestaw części PREMIUM)

12. audioniewideo - 4 sztuki PCB i 4 zestawy czesci

13. ChUmI - 4 sztuki PCB

14. zephyr - 4 sztuki PCB i 2 zestawy części Premium (2 kanały) + 2 scalaki

15. mirfak - 2 sztuki PCB i 2 zestawy części PREMIUM

16. Maniol - 2 sztuki PCB i 2 zestawy części PREMIUM

17. panpromek - 2 sztuki PCB i 2 x zestaw części PREMIUM

18. taipan3 - 2 szt. PCB i 2 zestawy częsci PEMIUM

19. Theoevo - 2. szt PCB 2 x zestaw części PREMIUM

20. arekszy - 2. szt PCB 2 x zestaw części PREMIUM

21. foxbat - 2. szt PCB 2 x zestaw części PREMIUM

22. mbar - 1 kit stereo (czyli pewnie 2 sztuki PCB i 2 zestawy części)

23. frd__ - 2 szt. PCB, 2x zestaw czesci PREMIUM

24. konankombo - 2 pcb i 2(stereo) kity standard.

25. rzuf - 2 pcb, 2x MP7782

26. crossover64 4xpcb 2xczęści PREMIUM

27. Waldi_06 - 2pcb , 2 x części PREMIUM

28. sq5ebo -2pcb ,2 x częsci PREMIUM

29. Henryk Kwinto - 2 x PCB, 2 x części PREMIUM

30. zbuj - 2pcb, 2 x części Premium

31. Vuy - 2pcb, 2 x części Premium

32. sonik - 2pcb, 2 x części Premium

Witam,

 

Chciał by się wpisać na listę do odsłuchu wersji objazdowej. Mam nadzieję że nikogo nie wyciąłem.

 

1. GNAKED

2. Krzych 2

3. Zephyr

4. JaroMi

5. arkotic

6. pkrecz

7. madlyr

8. Bacek

Witam - zaczynam robic zamówienia nie ma co czekać :)

ChUmI ładny opis lutowania , myślę ze przyda się taki tutorial na forum :)

 

Sonik jak szybko zrobisz przelew to jeszcze się załapiesz.

 

Do zamówienia mamy:

 

Kompletów - 52;

Scalakow - 62;

Płytek - 62

Cewek - 124

Witam, a ja zauważyłem, że na płytce nie ma w ogóle opisów poszczególnych elementów. Mam nadzieję, że na docelowych płytkach opisy będą, to znacznie ułatwi montaż. Będą?

z opisami na plytce jest o tyle problem ze jak elementy sa male to opisy sa takie male ze ledwo je widac a jak 3 albo 4 elementy sa blisko siebie to juz nie wiadomo co jest do czego ... osobiscie wole plytki bez opisow araz osobno rysunek z opisem - jak bedzie juz tak daleko to moge cos takiego przygotowac zeby nikt nie mial problemow z prawidlowym ukladaniem elementow :)

Mecze od jakiegos czasu naprawiona po pierwszych pechowych testach plytke i musze powiedziec ze jest dobrze :) nowa wersja ma nizszy poziom szumu i jest jakby bardziej dynamiczna, dodaje muzyce zdecydowanie wiecej kopa szczegolnie jak sie steruje bezposrednio z symetrycznego zrodla - u mnie jest to EMU1212m.

 

Porobilem kilka pomiarow i jedne wychodza bardzo dobrze inne troche gorzej ale ogolnie jest na przyzwoitym poziomie :) Wrzuce moze kilka co ciekawszych.

pierwsza sprawa poziom szumu - tutaj jest chyba rewelacja :) ponizej poziom szumu odniesiony do 2Vrms

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A teraz pomiar z RMAA przy oddawanej mocy 25W na 8 Ohm

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-3138-100001062 1267229762_thumb.jpg

post-3138-100001063 1267229762_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

aha, a jak tam zamowienia plytek? kto w koncu bedzie zamawial? Jak mozna zobaczyc powyzej zaokraglilem sobbie rogi i dodatlem na jedynm rogu kawalem odkrytej miedzi w razie jak by trzeba bylo cos do masy przylaczyc :) Moge taka poprawiona plytke wyslac ewentualnemu zamawiajacemu :) Choc to nie robie roznicy dla samego ukladu wzmaka :)

Zamówienia w toku - jak wszystko dostane co w polce można kupić, zamawiam z farnella. Ilość płytek poszła do gagacka, on także załatwia lutowanie scalaków.

Ładnie te pomiary wyszły :) To pasmo w RMAA mnie tylko zastanawia 40hz do 15khz?

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.