Skocz do zawartości
IGNORED

Gradient zagadka ktokolwiek widział

saxofon

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w tytule poszukuję jakiejkolwiek informacji na temat przetworników tejże firmy konkretnie chodzi mi o głośnik wysokotonowy zastosowany w zestawie Jamo D570.Szukałem długo i cierpliwie ale nie znalazłem. A producent dobrym zwyczajem zatarł przydatne informacje.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Nie znam się za bardzo ale chyba żaden z tych 2 oznaczenia oczywiście zatarte tylko ciąg cyfr i 8 ohm

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Może troche wyjaśnie o co chodzi z tym tweterem Jest on w kolumnach Jamo D570 które zostały gruntownie porawine i nie ukrywam podobają mi się i nie ma mowy narazie o zmianie wiem że tweter jest zbyt nisko cięty i myślę nad takim rozwiązaniem wymiana twetera na taki który wyrabiał by się od tych 2500-3000 Hz nie chcę przerabiać zwrotki w stylu podniesienie cięcia tweetera i zmiana cięcia średniotonowych. Chcę włożyć tweeter i dopasować tłumik itp. trudno to zrobić nie znając parametrów tego głośnika żeby kupić zbliżony wiem tyle 8 ohm front 104mm, wszelka merytoryczna pomoc mile widziana.

Dobra wiadomośc jest taka, że front o średnicy 104mm mają chyba wszystkie 25mm kopułki z serii Prestige Seasa. Takie 27TBFC/G czy 27TDFC to jedne z lepszych dostępnych tweeterów w ogóle a kosztują w okolicach 150 pln. Podział rzędu 2500Hz to dla nich sielanka (miałem 27TBFC/G ciętego na ok. 1500Hz).

Zła wiadomość jest taka, że pomiarów raczej nie da się przeskoczyć, inny tweeter to inna charakterystyka przenoszenia i istnieje znikoma szansa na wpasowanie się pod istniejący filtr.

TAMTE SĄ 6 OHM :-( ale trafiłem na taki temat USHER AUDIO T-9930-20(lub wyższy model) tylko nie wiem ile to wniesie do dźwięku bo nadal nie wiem jaki tam jest przetwornik w orginale