Skocz do zawartości
IGNORED

Pomoc w odpowiednim ustawieniu kolumn

ratanpuri

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów,

Z racji dosyć nieprzychylnych opinii co do rozmieszczenia mojego zestawu, zwracam się do was z prośbą o poradę w ustawieniu paczek.

Z racji tego że pokój nie jest największy (32m2) nie ma wielkich możliwości ale na pewno coś da się zrobić :-)

Denerwuje mnie to iż gdy słucham muzyki razem z kolumnami "gra" cały pokój.

Nie mam wielkiego doświadczenia w dziedzinie audio dlatego proszę was o pomoc.

Dołączam zdjęcia pokoju (wybaczcie słabą jakość)

Dziękuję i pozdrawiam

Ups chyba temat powinienem postawić w dziale AKUSTYKA, jeśli źle zrobiłem proszę o przeniesienie :-)

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-26231-0-69694100-1327944993_thumb.jpg

post-26231-0-25788200-1327945036_thumb.jpg

post-26231-0-46937600-1327945252_thumb.jpg

post-26231-0-55824600-1327945259_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/91349-pomoc-w-odpowiednim-ustawieniu-kolumn/

Witam forumowiczów,

Z racji dosyć nieprzychylnych opinii co do rozmieszczenia mojego zestawu, zwracam się do was z prośbą o poradę w ustawieniu paczek.

Z racji tego że pokój nie jest największy (32m2) nie ma wielkich możliwości ale na pewno coś da się zrobić :-)

Denerwuje mnie to iż gdy słucham muzyki razem z kolumnami "gra" cały pokój.

Nie mam wielkiego doświadczenia w dziedzinie audio dlatego proszę was o pomoc.

Dołączam zdjęcia pokoju (wybaczcie słabą jakość)

Dziękuję i pozdrawiam

Ups chyba temat powinienem postawić w dziale AKUSTYKA, jeśli źle zrobiłem proszę o przeniesienie :-)

Po pierwsze to do przeniesienia do Akustyki.

Po drugie: