Skocz do zawartości
IGNORED

Tani wzmacniacz do taniego zestawu 5.0 : )

Rat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie !

Znalazłem zestaw 5.0 oto on:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I tu pojawia się moje pytanie, bo nie znam się zbytnio na tym... Jaki wzmacniacz polecacie dla tego typu kolumienek ? Najlepiej używany, nie za drogi ^^ Może być nawet z allegro. Zestaw ten chciałbym podłączyć pod komputer. Mam wejście optyczne więc może tak by dało radę ? Albo czincze z końcówką Jacka : ] . Jeszcze nie postanowiłem w 150 % zakupu, tylko się przymierzam ile musiałbym wydać a i w portfelu nie szeleści od kasy, bo uczę się w liceum a muzyka i filmy mnie relaksują i głównie po to chciałbym je mieć.

Czekam cierpliwie na odpowiedzi.

Pozdrawiam !

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/100342-tani-wzmacniacz-do-taniego-zestawu-50/

Zaraz się rzucą na mnie przedstawiciele handlowi, ale rybka, parę w łapach tez mam ;P

Do rzeczy. W tym pułapie cenowym. Wszystko gra tak samo, czyli dudniący bas, piasek u góry, brak środka i sceny (przejaskrawiam)

I nie ważne czy kupisz vk, kodę, eltax, tonsil, stx, dragon, taga, jamo, biedronkę, czy inny market. Ale i tak zagrają lepiej niż każdy plastik - plastik nie gra wcale, najwyżej zadudni, lub zapiszczy (przejaskrawiam). Nieważne czy ten do PC, czy do wieży Philipsa ;P

I nie ma tu nic co gra dobrze, ale są czarne owce które grają dużooooo gorzej niż reszta. I Ty wybrałeś jedną z takich owiec.

W tym przedziale cenowym im więcej głośników..... tym gorzej.

Czy warto kupić coś z tej półki ? Warto jeśli się ma do wyboru tą półkę, lub plastiki (nawet te "wypaśnięte" plastiki z subem za 1000 zł do PC - nazwy nie podam świadomie - zagrają jednak gorzej od kolumn z tej półki, bez suba)