Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki wzmacniacz do MA GS 20

Hamer_Mayday

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszedl w koncu czas na zmiane wzmacniacza (obecnie HK 3490) ma to grac z Monitor Audio GS 20 ( do wakacji dodatkowo z subwooferem )

Muzyka bardzo szybka elektroniczna (Trance,Vocal Trance , Tech-Trance , Techno ,Schranz itp)

Pokoj 25 mkw..

W sprzecie szukam dynamiki,szybkiego bardzo niskiego basu,przestrzeni.takze slucham duzo vocali wiec dobra szczegolowosc dzwieku,podglosow tez musi byc..

Moze cos od brytyjskich firm bo preferuja chyba wlasnie takie granie..sam nie mam pojecia za czym sie rozgladac i co wybrac bo jestem poczatkujacym fanem muzyki stereofonicznej..dopiero sie ucze :)

Za pomysly z gory dziekuje i pozdrawiam :)

https://www.audiostereo.pl/topic/102262-jaki-wzmacniacz-do-ma-gs-20/

Może uda się złapać używkę HK 990, widziałem ceny koło 4tys. Do szybkiej muzyki w sam raz, bas potężny i wiele możliwości ma tez wzmacniacz, nawet 2 suby da się podłączyć. Miałem z GS20 Marantza i grało to fajnie ale raczej z Jazz i Chillout się sprawdzało. Może dobra Yamaha też będzie pasować do GS20 , choć góra może być lekko ostra.

Słuchawki HD800, T1, LCD2, Wzmacniacz/Dac HDVD800,Microlab 7c,Kenwood KT-7020

Tez myslalem o hk 990 ale jakos nie jestem przekonany do niego..czytalem ze w wlasnie bas w tym modelu nisko nie schodzi..i ogolnie mam wrazenie ze cena to glownie to te wszystkie dodatki..