Skocz do zawartości
IGNORED

Gramofon na początek.

Juliusz Cezar

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, szukam jakiegoś w miarę fajnego gramofonu na początek, Nie znam się na tym, cena też mnie raczej nie interesuje, oczywiście w granicach rozsądku bo to jednak ma być sprzęt do domu, ma być dobry po prostu.

Będzie podłączony pod Unitre PW7011 albo Diore WS442, używam tej unitry bo w moim odczuciu brzmi lepiej pod kompaktem SONY CDP490. Co do kolumienek mam Alpha 130, (100w, 8Ohm, 89dB, 40-20000Hz)

Pozdrawiam serdecznie,

https://www.audiostereo.pl/topic/102934-gramofon-na-pocz%C4%85tek/

tu

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

audiokarma.org

Cześć, szukam jakiegoś w miarę fajnego gramofonu na początek, Nie znam się na tym, cena też mnie raczej nie interesuje, oczywiście w granicach rozsądku bo to jednak ma być sprzęt do domu, ma być dobry po prostu.

Będzie podłączony pod Unitre PW7011 albo Diore WS442, używam tej unitry bo w moim odczuciu brzmi lepiej pod kompaktem SONY CDP490. Co do kolumienek mam Alpha 130, (100w, 8Ohm, 89dB, 40-20000Hz)

Pozdrawiam serdecznie,

- jak cena nie gra roli, to kieruj się raczej wyglądem czyli jak to mówią bardziej bywali designem - wiadomo, że frywolny poleci Ci Ad Fonciaka, ja Universuma, rydz Telefunkena a Yul Pro- jecta - są tez zwolennicy skorniczałych thorensów /vlado?/ - i daj znać jak odpalisz pierwsze winyle...

excelvinyl winylmania blog szukaj

Gość frywolny trucht

(Konto usunięte)

- jak cena nie gra roli, to kieruj się raczej wyglądem czyli jak to mówią bardziej bywali designem - wiadomo, że frywolny poleci Ci Ad Fonciaka, ja Universuma, rydz Telefunkena a Yul Pro- jecta - są tez zwolennicy skorniczałych thorensów /vlado?/ - i daj znać jak odpalisz pierwsze winyle...

A Masza Transrotora Z1, a Miniabyr Zonteka i jakąś wkładkę 5 tys.

A Masza Transrotora Z1, a Miniabyr Zonteka i jakąś wkładkę 5 tys.