Skocz do zawartości
IGNORED

Pioneer PL-990 Reloop RP-1000 MK3

jimmy_jones

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkujący w temacie gramofonów a postanowiłem sobie takowy sprawić. Ma służyć tylko do odtwarzania (zgrywanie do mp3 czy miksowania nie bardzo mnie interesują w tej chwili). Kwota to 600-700 pln i raczej nowy - wiadomo, można trafić w używkach lepszy lub gorszy model, pewnie jeszcze trzeba będzie na wejściu wkładkę z igłą wymieniać. I po wstępnym rozeznaniu zastanawiam się nad Pioneer PL-990 w okolicach 660pln lub Reloop RP-1000 MK3

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

za 529 pln. Poproszę o radę który z nich lepiej wybrać lub o propozycję innego nowego gramofonu tak do 700 pln.

Z góry dzięki :)

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
https://www.audiostereo.pl/topic/104024-pioneer-pl-990-reloop-rp-1000-mk3/

A ja bym ci proponował wstrzymać się jeszcze z zakupem i dozbierać trochę. do 700 zł nie kupisz nic godnego uwagi (oczywiście nowego). Najtańszy przyzwoity gramofon to audio technica lp 120. Możesz też szukać sprzętu używanego ale na gwarancji. Czasami pojawia się jakiś kilkumiesięczny pro-ject debiut. Ale tu również nie sądzę aby ktoś go oddał za 700 zł. Jeśli jednak bardzo chcesz już coś kupić, na allegro jest reloop rp-1000 za nieco ponad połowę ceny nowego. Dodatkowo z wkładką AT95. Zadzwoń, porozmawiaj, spytaj czy jest do niego oryginalne opakowanie (unikniesz przykrych niespodzianek w transporcie), kiedy był kupiony...

Powodzenia

Krzysiek

Jeżeli faktycznie wysokość kwoty nie do zwiekszenia , to tak jak Waluch prawi z tych dwóch lepszy Reloop. Jednak jak juz Reloop i nowy to może model 200, ma juz napęd bezpośredni , w mojej opinii lepiej to wygląda, i kosztuje coś deczko poniżej 700 zł.

robiz

Wielkie dzięki za podpowiedzi.