Skocz do zawartości
IGNORED

Dobry Wzmacniacz do 350zł do kolumn Sony 70W, 6 Ohm


emsiq111

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie również miał problem z wysterowaniem SS jak i Awx-a . Także jeśli one mają problemy z wysterowaniem 18cm midwoofera to ja podziękuje.

W dodatku ceny są śmiesznie zawyżone. Tak jak ktoś tu pisał, te opnie o tych MF są sporo na wyrost.

Co do mulącego Es to dobre , aktualnie u mnie dwa stoją i żaden nie muli, właśnie te MF mulą kolego.

W Es-ach masz szybki bas, bardzo różnorodny, punktowy , dlatego niektórzy piszą , że nie ma z nich dużego basu, zresztą tak trochę słychać. Ponieważ bas wybrzmiewa bardzo szybko, nie ciągnie się jak choćby w denonach serii x20.

A więc w w utworach ze sporym basem jest uderzenie, a nie udeeeeeeerzenie jak choćby w pma-920 . Po prostu jest tam gdzie powinien być.

Jeżeli ktoś chce sobie posłuchać Es-ow , albo porównać z MF zapraszam.

Co do tematu w tym przediale bierz denona pma-720 powinieneś być zadowolony.

Nic dodać nic ująć

U mnie również miał problem z wysterowaniem SS jak i Awx-a . Także jeśli one mają problemy z wysterowaniem 18cm midwoofera to ja podziękuje.

W dodatku ceny są śmiesznie zawyżone. Tak jak ktoś tu pisał, te opnie o tych MF są sporo na wyrost.

Co do mulącego Es to dobre , aktualnie u mnie dwa stoją i żaden nie muli, właśnie te MF mulą kolego.

W Es-ach masz szybki bas, bardzo różnorodny, punktowy , dlatego niektórzy piszą , że nie ma z nich dużego basu, zresztą tak trochę słychać. Ponieważ bas wybrzmiewa bardzo szybko, nie ciągnie się jak choćby w denonach serii x20.

A więc w w utworach ze sporym basem jest uderzenie, a nie udeeeeeeerzenie jak choćby w pma-920 . Po prostu jest tam gdzie powinien być.

Jeżeli ktoś chce sobie posłuchać Es-ow , albo porównać z MF zapraszam.

Co do tematu w tym przediale bierz denona pma-720 powinieneś być zadowolony.

 

Dziwnym trafem panowie piewcy ESów mają kolumny własnej roboty. Ciężko więc ocenić Waszą wiarygodność. Miałem kiedyś w zasadzie wszystkie lepsze ESy z wyjątkiem TA-F 777 ES. Najlepszy z nich to był 555 ES. Model niższy od 777 ES a topowy na Europę. Jego rozdzielczość i przezroczystość stała na niezłym poziomie nie tylko w tej kategorii cenowej (poniżej 2.000 DM). Pozostałe modele włącznie z 870 i 808 ES nie miały do niego startu pod żadnym względem. MF to krok do przodu w porównaniu do serii ES. Nie zmienią tego Wasze dywagacje.

 

PS Zestawienie 570 ES z mulącym Marantzem CD 63 jest naprawdę szalenie trafione.

A ES-ow nie sa?

 

Oczywiście, że są zawyżone 707/770 są warte około 1000-1300max

To właśnie forum popmpuje sztucznie ceny tych sprzętów, ja zawsze powtarzam, Es 770 jest dobry ale w powyższym przedziale cenowym.

Bald, teraz to mnie znisczyłeś !!,

A co jest nie tak z Diy ? Słyszałeś kiedyś kolumny Troelsa?

Wiele osób niestety boli, że trzeba za takie kolumny, na takich głośnikach u producentów jak ESA, AA, dać 10tys i więcej. A samemu można zrobić to po taniości, szczególnie kiedy jest ogólnodostępna zwrotnica.

Porównajmy choćby tu Audio Academy o którym jest wątek na tym forum, Visaton W170s za 100zł cena kolumn ponad 5tysi, to ja mam niby przepłacać żeby mieć te kolumny ? Jeśli koszt tych kolumn to max 1500zł na o wiele lepszych elementach w zwrotce ? Pewnie jeśli kupie za 5 tyusi wtedy będzie w nich audiofilskie powietrze, zagrają lepiej.

Myślisz, że choćby Troels robi zwrotnice to na oko ?

Poczytaj chociaż wątek o 3SM na AH, może coś wreszcie zrozumiesz, albo zobacz ile kosztuje zrobienie klona Accu.

Teraz znajdź w cenie do 2 tysi coś co lepiej gra :)

MF krokiem do przodu, Czy ty rozumiesz co piszesz ?

Jak może to być krokiem do przodu, jeśli on nie jest w stanie średnio efektywnych kolumn 8ohm odpowiednio napędzić szczególnie w reprodukcji niskich tonów, widać to nawet na małych poziomach głośności.

Choćby 3SM w pomiarach impedancji nie schodzi niżej niż 5,8ohm , więc są łatwe do wysterowania. Skuteczność też wcale nie taka mała, a powtarzam Sony dużo lepiej je wysterowuje.

Ciekawe jakby MF na tych markowych kolumnach zagrał, one często mają 8 ohm według producenta a schodzą nawet do 3ohm :) .

  • 3 tygodnie później...

kup pioneera a 400x , dołóż do niego pare setek i zapomnisz o zmianie na długie lata.Przy moim ostatnio poległ roksan caspian.Ten musical to tylko dobrze wygląda -jak dla mnie.By wzmacniacz napedził niskoomowe głosniki musi być wyddajny prądowo -transformator moc i napięcie na wtórnym +pojemność kondensatorów oraz tranzystory mocy.200 watowe trafa oraz bank energii 6800 góra 10000 uf tego nie uczynią.Rozbawił mnie Cambridge A 500 -TOTALNY MUł .Strzele kilka fotek pioneera.

Oczywiście, że są zawyżone 707/770 są warte około 1000-1300max

To właśnie forum popmpuje sztucznie ceny tych sprzętów, ja zawsze powtarzam, Es 770 jest dobry ale w powyższym przedziale cenowym.

Bald, teraz to mnie znisczyłeś !!,

A co jest nie tak z Diy ? Słyszałeś kiedyś kolumny Troelsa?

Wiele osób niestety boli, że trzeba za takie kolumny, na takich głośnikach u producentów jak ESA, AA, dać 10tys i więcej. A samemu można zrobić to po taniości, szczególnie kiedy jest ogólnodostępna zwrotnica.

Porównajmy choćby tu Audio Academy o którym jest wątek na tym forum, Visaton W170s za 100zł cena kolumn ponad 5tysi, to ja mam niby przepłacać żeby mieć te kolumny ? Jeśli koszt tych kolumn to max 1500zł na o wiele lepszych elementach w zwrotce ? Pewnie jeśli kupie za 5 tyusi wtedy będzie w nich audiofilskie powietrze, zagrają lepiej.

Myślisz, że choćby Troels robi zwrotnice to na oko ?

Poczytaj chociaż wątek o 3SM na AH, może coś wreszcie zrozumiesz, albo zobacz ile kosztuje zrobienie klona Accu.

Teraz znajdź w cenie do 2 tysi coś co lepiej gra :)

MF krokiem do przodu, Czy ty rozumiesz co piszesz ?

Jak może to być krokiem do przodu, jeśli on nie jest w stanie średnio efektywnych kolumn 8ohm odpowiednio napędzić szczególnie w reprodukcji niskich tonów, widać to nawet na małych poziomach głośności.

Choćby 3SM w pomiarach impedancji nie schodzi niżej niż 5,8ohm , więc są łatwe do wysterowania. Skuteczność też wcale nie taka mała, a powtarzam Sony dużo lepiej je wysterowuje.

Ciekawe jakby MF na tych markowych kolumnach zagrał, one często mają 8 ohm według producenta a schodzą nawet do 3ohm :) .

 

Znajdź sobie kogoś innego do pouczania bo na mnie to naprawdę nie działa. Wiesz na czym polega problem ludzi robiących klony? Na tym że nie mają pojęcia jak grają kopiowane urządzenia. Niestety nie wszystkie części są do dostania w oficjalnej sprzedaży. Można się jedynie posługiwać odpowiednikami a to nie to. Nabierz więcej dystansu do siebie i do tego co piszesz to może wrócimy do rozmowy. Na początek polecam lekturę dotyczącą skuteczności tuningu Krella na rzekomo lepszych podzespołach.

 

PS. Tak czytam ten Twój post i widzę że jeszcze sporo wody w Wiśle upłynie zanim zrozumiesz sens audio. Powtarzasz jak mantrę koronny argument ludzi którym wydaje się że wiedzą wszystko: tanie podzespoły = nie będę przepłacał. Albo: zrobię sobie klona i będę miał Accu. Nie, nie będziesz. Z różnych względów. Liczy się dźwięk jako całość a tego trzeba po prostu posłuchać i czasem potrafić uczciwie przyznać się do błędu. W bardzo drogich kolumnach też siedzą wcale niedrogie przetworniki a grają znakomicie. Bo tak naprawdę nie tylko od tego zależy efekt koncowy. Krell stosował (podobno) kiepskie kondy jednak ich wymiana na te opiewane na forum spowodowała degradację dźwięku ponieważ właśnie te a nie inne kondy były elementem dość skomplikowanej układanki która składała się na bardzo dobry dźwięk. Liczy się projekt jako całość. Tuningować można sobie klocki do pewnego przedziału cenowego. Potem nie ma to sensu. Tak jak robienie klonów na nieoryginalnych podzespołach.

Co jest problem dostac? Glosniki Scan speaka czy moze Ushera albo elementy zwrotnicy ? Nie badz smieszny. Naucz tez sie czytac napisalem znajdz lepszy wzmacniacz w przedziale za ile zrobimy klona Accu. Nie ma takiej szansy. A wiele klonow jest skopiowanych ze znanych ogolnodostepnych konstrukcji. Jest pelno konstrukcji ktore mozna posluchac. Esa , Aa , Harpia i wyciekly schematy. Wiec albo jestes gluchy albi glupi jesli uwazasz , ze skopiowany projekt zagra inaaczej. Jak lubisz placic po 5 tysi za konstrukcje wwrte 1000-1200 zeta gratuluje. Widze jestes z tych co wierza w magie kabli, kondensatorow, sieciiwek a tam gdzie sa najwieksze straty w torze, to juz nie widza.

Co jest problem dostac? Glosniki Scan speaka czy moze Ushera albo elementy zwrotnicy ? Nie badz smieszny. Naucz tez sie czytac napisalem znajdz lepszy wzmacniacz w przedziale za ile zrobimy klona Accu. Nie ma takiej szansy. A wiele klonow jest skopiowanych ze znanych ogolnodostepnych konstrukcji. Jest pelno konstrukcji ktore mozna posluchac. Esa , Aa , Harpia i wyciekly schematy. Wiec albo jestes gluchy albi glupi jesli uwazasz , ze skopiowany projekt zagra inaaczej. Jak lubisz placic po 5 tysi za konstrukcje wwrte 1000-1200 zeta gratuluje. Widze jestes z tych co wierza w magie kabli, kondensatorow, sieciiwek a tam gdzie sa najwieksze straty w torze, to juz nie widza.

 

Ubliżać możesz swoim równie zielonym kolegom. Na mnie to nie działa. Fani Tonsila mają te same argumenty tylko ten Tonsil jakoś grać nie chce. I nie oceniaj innych swoją miarą. Więcej doświadczenia mniej teorii a osłuchanie ponad wszystko. A tak btw to nie mam ani drogich kabli ani sieciówek i nigdy miał nie będę.

 

PS Można się cieszyć klonem Accu dokąd nie posłucha się oryginalnej konstrukcji. Problem większości domorosłych DIYowców polega na tym że nie mają pojęcia jak brzmi oryginał. I tyle w temacie. Jak widać po Tobie życie złudzeniami jest piękne. Do czasu.

Po raz kolejny powtorze a jaki problem isc i to odsluchac ? Piszesz piszesz, ale nie wyciagasz zadnych wniowkow. Sa mozliwosci isc do salonu odsluchac danych kolumn, czy nawet je wypozyczyc. Z wzmacniaczami tak samo, ja akurat posiadam o wiele lepsza mozliwosc ale nie o tym. Powtorze rowniez, ze jesli skopiujesz kontrukcje zgodnie z oryginalem, nie wprowadzajac zmian technologicznych to nie ma to prawa zagrac inaczej. Co innego jak kgos w kolumnach stosuje inna grubosc plyt czy rodzaj plyt , inne wymiary zmieniajac litraz dla danego glosnika, zmienisz roztaw glosnikow itd itd to normalne , ze beda rozbieznosci. Nie mam zamiaru przeplacac za konstrukcje warte 1000zl a placic przykladowo 5000zl. Bo jesli jestes naiwny i uwazasz, ze ze znaczkiem danej marki zagra to lepiej to twoja sprawa. Jesli ciebie to satysfakcjonuje , i masz wrazenie, ze lepiej ci to zagra to kupuj. Ale jesli niektorym tak jak pisalem , kalble glosnikowe, sieciowki , podstawki pod wzmacniacze graja lepiej to wszystko mozliwe. Dla mnie temat jest zakonczony i byl to ostatni moj post w tym temacie wiec swoje madrosci przekazuj gdzie ingdziej, wierz dalej w ta magie,

Po raz kolejny powtorze a jaki problem isc i to odsluchac ? Piszesz piszesz, ale nie wyciagasz zadnych wniowkow. Sa mozliwosci isc do salonu odsluchac danych kolumn, czy nawet je wypozyczyc. Z wzmacniaczami tak samo, ja akurat posiadam o wiele lepsza mozliwosc ale nie o tym. Powtorze rowniez, ze jesli skopiujesz kontrukcje zgodnie z oryginalem, nie wprowadzajac zmian technologicznych to nie ma to prawa zagrac inaczej. Co innego jak kgos w kolumnach stosuje inna grubosc plyt czy rodzaj plyt , inne wymiary zmieniajac litraz dla danego glosnika, zmienisz roztaw glosnikow itd itd to normalne , ze beda rozbieznosci. Nie mam zamiaru przeplacac za konstrukcje warte 1000zl a placic przykladowo 5000zl. Bo jesli jestes naiwny i uwazasz, ze ze znaczkiem danej marki zagra to lepiej to twoja sprawa. Jesli ciebie to satysfakcjonuje , i masz wrazenie, ze lepiej ci to zagra to kupuj. Ale jesli niektorym tak jak pisalem , kalble glosnikowe, sieciowki , podstawki pod wzmacniacze graja lepiej to wszystko mozliwe. Dla mnie temat jest zakonczony i byl to ostatni moj post w tym temacie wiec swoje madrosci przekazuj gdzie ingdziej, wierz dalej w ta magie,

 

Dziwi mnie nieco Twój jakże pewny siebie ton tymczasem zatrzymałeś się na etapie taniego Sony ES który zresztą w zestawie z Marantzem CD 63 prezentuje brzmienie dalekie od oczekiwań. Chyba że ktoś lubi ciepłe kluchy. Jeśli taka jest Twoja wiedza o audio to... Widzisz, braki w budżecie niekoniecznie oznaczają kiepski dźwięk. Natomiast w każdym przedziale cenowym jest coś takiego jak udana konfiguracja. Też miałem kiedyś luki w budżecie jednak zamiast narzekać na wszystko i na wszystkich winy szukałem w sobie samym. Z czasem miałem możliwości posłuchania a potem zakupu dobrych konstrukcji. Słuchałem też różnych klonów, w tym Krella czy Accuphase. Nie dość że w środku wyglądają zupełnie inaczej (inne podzespoły) to różnią się dźwiękiem w sposób zasadniczy. Dla kogoś kto nie ma możliwości odsłuchu wersji oryginalnych są jedynie złudzeniem że ma w domu dźwięk z najwyższej półki. W sprzęcie tej klasy liczy się projekt a projekt napisany jest pod kątem kompletnych podzespołów. Ich odpowiedniki nie są w stanie zapewnić identycznego dźwięku. Dokąd prowadzi szukanie elementów teoretycznie lepszych pisałem wcześniej. Tylko kompletnemu laikowi wydaje się że za ułamek kwoty ma dźwięk oryginalnego Accu którego widział na obrazku. Ale może to i lepiej.

 

Jest co najmniej kilkanaście wątków na różnych forach gdzie ludzie klonują końcówki Accuphase np P-5000. Za każdym razem piszą o częściach, część oryginalnych podzespołów nie jest w ogóle dostępna. Taki klon w sumie robi się wariacją na temat.

  • 3 tygodnie później...

Z wyjątkiem:

AX-700

AX-900

AX-2000

AX-10000

 

Późniejsze 1050/1070 i 1090 do mnie nie przemawiają.

 

Takie cudo mogłem mieć za... 1300 PLN. W stanie idealnym. Nie dość że koszmarnie drogie to jeszcze nie do dostania. Warte wielokrotność tej kwoty. Zauważcie że AX-2000 stylistycznie przypomina A-1000 i A-1020 a robiona była później.

 

Bild23_01.jpg

Z jakiego powodu uważasz, że AX-700 dzwiękowo jest lepsza od 1050 czy 1070?

U mnie również miał problem z wysterowaniem SS jak i Awx-a . Także jeśli one mają problemy z wysterowaniem 18cm midwoofera to ja podziękuje.

W dodatku ceny są śmiesznie zawyżone. Tak jak ktoś tu pisał, te opnie o tych MF są sporo na wyrost.

Co do mulącego Es to dobre , aktualnie u mnie dwa stoją i żaden nie muli, właśnie te MF mulą kolego.

W Es-ach masz szybki bas, bardzo różnorodny, punktowy , dlatego niektórzy piszą , że nie ma z nich dużego basu, zresztą tak trochę słychać. Ponieważ bas wybrzmiewa bardzo szybko, nie ciągnie się jak choćby w denonach serii x20.

A więc w w utworach ze sporym basem jest uderzenie, a nie udeeeeeeerzenie jak choćby w pma-920 . Po prostu jest tam gdzie powinien być.

Jeżeli ktoś chce sobie posłuchać Es-ow , albo porównać z MF zapraszam.

Co do tematu w tym przediale bierz denona pma-720 powinieneś być zadowolony.

Co do zadowolenia z PMA-720 to bym bardzo mocno polemizował ale co do tego ze ESy szczegolnie z serii 7XX ( zależy z czym ) a już na pewno z 8XX potrafią już bardzo rasowo zagrać całym pasmem to nie mam wątpliwości.
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.