Skocz do zawartości
IGNORED

Kolumny


zloczynca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam wzmacniacz NAD 3240 PE , pokój 30m2, muzyki jakiej słucham rap, coś z dużą ilością mocnego basu, zależy mi na dobrym basie :) . do wydania zaledwie 600 zł z wliczoną przesyłką w to . Jestem prawie pewny aby kupić Altus 140 lecz już 2 z rzędu sprzedawca ma mi sprzedać a za jakiś czas mówi że przed chwilą sprzedał.. zaproponował mi zatem takie kolumny pisząc że są o 3 klasy lepsze od Altus'ów 140 :

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) , nie znam się zupełnie na tym sprzęcie także wolałem napisać tutaj czy warto je kupić? A może szukać Altusów 140 .. albo znajdziecie coś lepszego do tej kwoty spełniającego moje oczekiwania czyli jak już wspomniałem bardzo lubię słuchać muzyki z basem tzn klubowej, dubstep itp. ale również rapu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, nie przeglądałem forum z podobnym pytaniem ponieważ nie bardzo mam na to czas dlatego też załozyłem nowy temat. Prosiłbym o doradzenie,, propozycję czegoś lepszego .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te Heinz & Kossack w porównaniu z Altusami to będzie hi-end.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość