Skocz do zawartości
IGNORED

Tuning / odnowienie amplitunera, help...

pietrus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczow!

Posiadam obecnie amplituner Sherwood rv-4050r. Jako ze sprzet pewnie ma jakies 8, 9 lat, przydalo by sie co nieco w nim zapewne podreperowac (kondensatory itp.). Poniewaz jestem kompletnym laikiem w sprawach technicznych prosilbym o pomoc przy probie odnowienia tegoz ampitunera. Zalaczam zdjecie wnetrza. Chcialbym dowiedziec sie ktore kondensatory lub inne elementy wymienic, jak sie do tego zabrac i ile to moze kosztowac. Z gory dzieki za wszystkie porady. Pozdrawiam!

[obrazekLUKASZ-180024_1.jpg] [obrazekLUKASZ-180024_2.jpg]

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-3297-100003088 1170259499_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/11554-tuning-odnowienie-amplitunera-help/

też mam u siebie we wzmacniaczu kondensatory Samwha i czegoś w ich miejsce szukam. Najlepiej wziąść coś lepszego na te same napięcie, i tą samą lub większą pojemność (a jak masz dużo miejsca, a nie chcesz co kilka lat zmieniać kondensatorków to weź jakieś LL albo jakieś na wyższą temperaturę ).

u tego człowieka można tanio kupić całkiem przyzwoite kondensatory

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

--> Lt_Bri

Mozna je kupic przez internet np.? Czy wystarczy przejsc sie do byle jakiego sklepu z tym podobnymi rzeczami?

> Najlepiej wziąść coś lepszego na te same napięcie

Czy moglbys podac ktore firmy robia lepsze kondensatory, ja niestety jak wczesniej wspomnialem jestem kompletnie zielony w sprawach elektroniki. Pozdrawiam.

-> Lt_Bri

Na kondensatorze napisane jest "CE-HS 85 stopni C (Q) 50WV 4700uf". Jezeli chodzi o wymiary to srednica jest 25mm i raczej wieksze nie wejda, ew. moga byc wyższe ( te maja 5cm ).

poszukaj na początek czegoś taniego w sklepie ( podstawowy philips lub elna ).