Skocz do zawartości
IGNORED

jaki wzmacniacz stereo kupić?

grzegorz39

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Może mi ktoś doradzi jaki wzmacniacz kupić do kolumn ZgC 60-8-670 . Kolumny grały na amplitunerze UNITRA ZRK AT 9115 i było w miarę wszystko ok. Jednak zachciało mi się czegoś ''ładniejszego'' i z polotem. Kupiłem od kumpla jakiś sony i... czar prysł!! Dźwięk płytki bez jakiegokolwiek basu i sopranu.Nie znam się zbytnio na parametrach i odpowiednim doborze sprzętu,ale kolumny grały naprawdę ok. i nie chciał bym ich zmieniać. Wzmacniacz mógłby być ''używka'' tak nawet do ok.900zł. Może z wyjściem na 4 kolumny,coś bym kiedyś dokupił. Fajnie by było jakby miał pilota. Przepatrzyłem już niezliczoną ilość forum i podpowiedzi i tylko ''młyn'' w głowie. Z góry dzięki za podpowiedzi

https://www.audiostereo.pl/topic/116297-jaki-wzmacniacz-stereo-kupi%C4%87/

Kolego... Aż przykro się czyta, że jeszcze się katujesz tak beznadziejnymi kolumnami...

Co nie kupisz, będzie nadal płytko i bez jaj grało... Te kolumny nie mają basu, to że mają takie i tyle głośników to niestety nie znaczy ze grają tak jak wyglądają...

Naprawdę, jeżeli chcesz lepszej jakości dźwięku, to sprzedaj te kolumny i kup inne.

No i podaj też model tego sony co masz, może to też jakiś nieudany model...

Uprzedzając Twe pytanie, czemu na unitrze grało dobrze?

Grało dobrze, bo te sprzęty były sztucznie podbite na skrajach pasma, po to żeby właśnie uzupełniać braki takich płytkich kolumn i robić wrażenie potęgi...

Jeżeli nie chcesz zmian, to najlepiej kup sobie wzmacniacz Unitra WS-303 lub 503 i będziesz dalej słuchał, o ile nie przeszkadza Ci jeszcze taki dźwięk.

Te 900 zł rozbij na 500 zł za kolumny i 400 zł wzmacniacz. Choć bezpieczniej byłoby 700 na kolumny i 500 na wzmacniacz.

Wydawanie więcej niż 300 zł na wzmacniacz do tych kolumn to wyrzucanie pieniędzy w błoto. A za 300 zł i tak nic ciekawego się nie kupi.

Lepiej Ty podaj ile chcesz/możesz przeznaczyć na to...

1. Podaj budżet.