Skocz do zawartości
IGNORED

Kino domowe do 2500-3000zł

KamilBTM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Poszukuję kina domowego 5.1 do max 3000zł. Jestem kompletnie zielony w tym temacie więc będę potrzebował pełnej pomocy ;)

Szukam głośników + amplitunera. Kina będę używał w 70% do filmów, 20% muzyka i 10% gier. Filmy będę odtwarzał z komputera dlatego nie potrzebuję odtwarzacza.

Wkleiłem plan pokoju w którym ma znajdować się kino, TV jaki będę miał jest 47-calowy. Pokój jest dopiero po remoncie więc mogę manewrować głośnikami i TV jak chcę (tutaj też liczę na pomoc - co jak ustawić itp.).

W prawym dolnym rogu planuję ustawić sofę, wyżej biurko z komputerem i z tego komputera pociągnąć kabel to amplitunera. Jako że mam jedno wyjście HDMI chce przez nie podłączyć komputer z amplitunerem a następnie kablem HDMI z amplitunera połączyć TV (jest taka możliwość?). Telewizor mogę powiesić na ścianie jak i postawić na szafce (co będzie lepsze?). Planuję również zakupić fotel który byłby przy komputerze, ale podczas oglądania filmów dałbym go na wprost telewizora (tak jak na obrazku) I na koniec jak ewentualnie ustawić głośniki? Tak aby najlepiej słyszeć dźwięk biorąc pod uwagę oglądanie z fotela jak i czasem z sofy.

Mam nadzieję że nie namotałem za bardzo:)

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/116331-kino-domowe-do-2500-3000z%C5%82/

Mimo zerowego zainteresowania chciałbym zadać inne pytanie:)

Wybrałem amplituner Pioneer VSX-529-K i głośniki Wharfedale OBSIDIAN 600 HCP. Czy taki zestaw będzie ok na mój pokój? Jak ustawić głośniki żeby czerpać jak największą przyjemność z oglądania filmów?