Skocz do zawartości
IGNORED

Kilka pytań odnośnie kupna monitorów studyjnych KRK RP5 G3

Matek15PL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałem doznać czegoś więcej niż na moich Microlabach solo6c, dlatego chcę je wymienić na coś lepszego. Mój budżet to 1300zł +/- Zastanawiam się nad monitorami KRK RP5 G3. Głośniki mają służyć do słuchania muzyki w domu (elektroniczna, hip hop czasem rock/metal), czasem gier. Proszę o wyrozumiałość, nigdy nie miałem do czynienia z monitorami i jestem w tym zupełnie zielony, dlatego mam do Was kilka pytań.

Co muszę dokupić jeżeli chcę korzystać z takich głośników począwszy od kabli po jakieś urządzenia ? Mam tylko DAC'a Audinst HUD-mx1 po Microlabach, nadadzą się ? Najczęściej słucham muzyki przy biurku gdzie mam odległość ok. 80cm od głośników, a ich rozstaw mierzy 90cm i czasami na łóżku w odległości ok. 2m

Ewentualnie może coś innego się bardziej nada ?

Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Witam. Chciałem doznać czegoś więcej niż na moich Microlabach solo6c, dlatego chcę je wymienić na coś lepszego. Mój budżet to 1300zł +/- Zastanawiam się nad monitorami KRK RP5 G3. Głośniki mają służyć do słuchania muzyki w domu (elektroniczna, hip hop czasem rock/metal), czasem gier. Proszę o wyrozumiałość, nigdy nie miałem do czynienia z monitorami i jestem w tym zupełnie zielony, dlatego mam do Was kilka pytań.

Co muszę dokupić jeżeli chcę korzystać z takich głośników począwszy od kabli po jakieś urządzenia ? Mam tylko DAC'a Audinst HUD-mx1 po Microlabach, nadadzą się ? Najczęściej słucham muzyki przy biurku gdzie mam odległość ok. 80cm od głośników, a ich rozstaw mierzy 90cm i czasami na łóżku w odległości ok. 2m

Ewentualnie może coś innego się bardziej nada ?

Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Twój dac ma regulowane wyjścia wiec na start nicwiecej nie trzeba. Kable zwykłe rca KRK rp5 take przyjmuje. Tylko jedno ale, takie monitorki nie zagrają Ci racej ze zbyt dużym basem przy muzyce jakiej szukasz.