Skocz do zawartości
IGNORED

Class A headphone amplifier by Kevin Gilmore /wzmacniacz słuchawkowy problem z uruchomieniem

tomekrr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów, ostatnimi czasy złożyłem sobie taki wzmacniacz słuchawkowy jak pod linkiem

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) wersja oryginalna nie Dynalo.

Wszystko zlutowałem ,podłączyłem kabelki , i mam mały problem z napięciem na wyjściu. Jest ok. 2v więc stanowczo za dużo , jaka może być przyczyna takiego napięcia , żadnego zwarcia nie znalazłem ,nie mam pomysłu co z tym dalej zrobić .Mógłby ktoś w miarę prosty sposób pomóc, powiedzieć co zrobiłem żle , dodam iż nie znam się za bardzo na elektronice??

Z góry dzięki i pozdrawiam.

post-57063-0-98594400-1428140008_thumb.jpg

post-57063-0-63097900-1428140159_thumb.jpg

post-57063-0-65267300-1428140173_thumb.jpg

post-57063-0-59402500-1428140184_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Wg mnie jeśli nie ma jakichś istotnych błędów w montażu lub projekcie PCB to nie działa DC servo. Warunkiem jego prawidłowego działania jest dobranie w pary tranzystorów jFET zarówno tych z kanałem n jak i p. Czyli nie tylko parowanie odpowiednio w parach różnicowych. SK170 jak i SJ74 muszą być dobierane pod względem podobnych prądow drenu Idss. Czyli jeśli mamy SK170 grupy np. BL z prądem Idss równym np. 8 mA to SJ74 też nie mogą odbiegać tym parametrem nie więcej jak +/-10%. Robiłem w przeszłości trochę różnych pre na jFET i wiem, że trzeba mieć trochę tranzystorów, żeby wybrać kilka par. Rozrzut w grupie np. BL może wynosić kilka mA. Zwróć uwagę na ten fragment w opisie: