Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki telewizor 40 cali do 2 tyś zł ?

grzegorzk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przymierzam się do zakupu tv i na ten cel mam 2 tyś zł. Chce aby miał 40 cali i najładniejszy obraz jaki mogę mieć za takie pieniądze. Nie znam się na telewizorach ale mam na oku model Samsung UE40H6400 lub PHILIPS 40PFH6510 co o nich myślicie ? Nie jestem na bieżąco i nie wiem co taki telewizor ma mieć żeby był dobry. Mile widziane propozycje, firma jest mi obojętna. TV będę chciał podłączyć do neta i podoba mi się w tym philipsie pilot który ma klawiaturę qwerty. Z drugiej strony nie wiem czy nie szukać tv jakiegoś starszego żeby nie było napchane niepotrzebnych programów i normalny system ?

Bierz poki jeszcze jest w tej cenie:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Normalnie kupisz go za 2000-2200zl.

Ew. mozesz jeszcze popatrzec za modelem z serii "7" lub ten Panasonic:

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Nic lepszego nie dostaniesz.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Sony i Panasonic maja lepsze kolory, sa lepiej zlozone, domyslnie maja niezle skalibrowany obraz w trybie "kino czy gra", tak na prawde wystarczy tylko lekko skorygowac balans bieli. Samsung wymaga wiekszej kalibracji by pokazac swoje walory.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."