Skocz do zawartości
IGNORED

tuning Radmorów LS-30


prezes2005

Rekomendowane odpowiedzi

>o rany, no to im wyślij te swoje kolumny

 

Kiedyś chciałem, wysłali mnie na drzewo, a w całej firmie był jeden człowiek który cokolwiek wiedział na ten temat.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

Nie rozmawiałem o konkretnym rozwiązaniu, tylko o możliwości sprawdzenia modyfikacji w akkusie. Powiedzieli że tylko wysyłają gotowe zwrotnice. Czy jesteś na tyle naiwny że sądzisz że za 1500zł zrobiliby wyjątek? To nie jest kwestia ceny, ale sposobu prowadzenia biznesu. Zbyt wiele widziałem żeby nie rozpoznać tego "w pierwszych taktach".

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

widzę że nieco potaniało:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

Z tego co tam widzę to jest to najbardziej wypasiona opcja, zawierająca Alpha Core i Hovlandy, a opcje są cztery do wyboru, z najtańszą za 330zł. W sumie nie dziwię im się że nie przyjmują Radmorów do tuningu, skoro zapewniają wystarczający wybór opcji.

Bronisz ich tylko dlatego że mając konkurencyjny biznes nie chcesz otwartego konfliktu - to rozumiem. Ale mogliby mieć i 20 różnych wariantów - skoro piszą "HiEnd", to taka modyfikacja chyba do czegoś zobowiązuje? Chyba że ten ich HiEnd jest taki sam jak u niektórych allegrowych handlarzy...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

mlb, 20 Mar 2008, 01:06

 

>Bronisz ich tylko dlatego że mając konkurencyjny biznes nie chcesz otwartego konfliktu - to

>rozumiem.

 

Nie bronię ICH. Tylko wqr....a mnie takie myślenie, że cudza praca jest tyle warta co same użyte materiały.

 

>Ale mogliby mieć i 20 różnych wariantów - skoro piszą "HiEnd", to taka modyfikacja chyba

>do czegoś zobowiązuje? Chyba że ten ich HiEnd jest taki sam jak u niektórych allegrowych

>handlarzy...

 

A co, kupiłeś, sprawdziłeś i nie było hi-endu? Jeżeli tak zrobiłeś, i tak było, to złóż reklamację. A jeżeli nie kupiłeś, to na jakiej podstawie psy wieszasz?

>Nie bronię ICH. Tylko wqr....a mnie takie myślenie, że cudza praca jest tyle warta co same użyte materiały.

 

Nigdzie tego nie piszę. Tylko że tu tej pracy nie widzę. Ktoś zrobił fajny projekt, to płacimy Chińczykowi za montaż zwrotnicy i rozsyłamy po hipermarketach. Cudzą pracę bym widział gdyby chcieli zagwarantować, że ten wynalazek działa u klienta tak jak powinien.

 

>A jeżeli nie kupiłeś, to na jakiej podstawie psy wieszasz?

Na takiej że nie kupiłem, bo mnie zniechęcili.

 

Ale to już chyba za bardzo off-topic się zrobił...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

mlb, 20 Mar 2008, 01:18

 

>>Nie bronię ICH. Tylko wqr....a mnie takie myślenie, że cudza praca jest tyle warta co same użyte

>materiały.

>

>Nigdzie tego nie piszę. Tylko że tu tej pracy nie widzę. Ktoś zrobił fajny projekt,

 

A zrobienie tego projektu to NIE PRACA? Nie wymaga wiedzy, doświadczenia, i sprzętu? A także czasu, prób i eksperymentów?

Ta praca JEST, ale wielu nie tyle jej nie widzi, co wzbrania się przed tym żeby ją zobaczyć. Dzięki temu, że tej pracy nie chcą zobaczyć, to mogą sobie popsioczyć że drogo.

 

>to płacimy Chińczykowi za montaż zwrotnicy i rozsyłamy po hipermarketach.

 

A jesteś pewien że te zwrotnice montują Chińczycy? Zresztą gdyby nawet je montowali, to co z tego?

 

>Cudzą pracę bym widział gdyby chcieli

>zagwarantować, że ten wynalazek działa u klienta tak jak powinien.

 

A nie działa jak powinien? Kupiłeś, sprawdziłeś i wiesz?

 

>>A jeżeli nie kupiłeś, to na jakiej podstawie psy wieszasz?

>Na takiej że nie kupiłem, bo mnie zniechęcili.

 

A no właśnie. Nie kupiłeś, nie znasz faktycznej jakości produktu, a mimo to psioczysz. Sensowność takiego postępowania pozostawiam bez komentarza.

 

Powiadasz że Cię zniechęcili? Z tego co dotąd napisałeś w tym wątku wnioskuję, że to raczej oni zniechęcili się do Ciebie jako klienta. Wiem, że czasem lepiej jest nie sprzedać czegoś malkontentowi, i doraźnie na tym nie zarobić, niż tracić później czas i nerwy na jego bezustanne marudzenie.

 

>Ale to już chyba za bardzo off-topic się zrobił...

wracając do tematu... prostą modyfikacją którą akurat testuję jest podpięcie do C1 równolegle kondka 2,2 uF. Daje nam to częściowe wypełnienie dziury, średnica słyszalnie się poprawiła, pogorszenia innych aspektów póki co nie słychać.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

McGyver, nie przekonasz mnie. Inaczej widzę model biznesowy jaki powinien mieć tu miejsce.

Nie mam obiekcji żeby kupić u nich głośnik czy kabel - ale nic więcej. Firma taka jak akkus musi się zdecydować w którą stronę pójść, bo inaczej wychodzi bryndza.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

mlb, 20 Mar 2008, 01:40

 

>McGyver, nie przekonasz mnie. Inaczej widzę model biznesowy jaki powinien mieć tu miejsce.

>Nie mam obiekcji żeby kupić u nich głośnik czy kabel - ale nic więcej. Firma taka jak akkus musi się

>zdecydować w którą stronę pójść, bo inaczej wychodzi bryndza.

 

Ale o co chodzi? Czy to źle że oferują kity tuningowe?

A może powinni je sprzedawać po cenie samych elementów? I jeszcze z montażem i pomiarami gratis, a także transportem kolumn w obie strony? Wtedy nie byłoby bryndzy?

widzę że dalej nic nie rozumiesz, ale już nie będę się powtarzał

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

A co tu rozumieć?

Wszedł klient do baru samoobsługowego i usiadł.

Nie podszedł do niego kelner, więc w końcu nic nie zamówił, obraził się i wyszedł. Teraz rozpowiada że jedzenie tam mają niedobre.

Gość

(Konto usunięte)

>McGyver, 19 Mar 2008, 23:58

>Nie piszę jakbym był ich przedstawicielem handlowym, tylko wkurza mnie to, że Polacy generalnie

>lekceważą cudzą pracę i wartości intelektualne. Ktoś nad opracowaniem tego siedzał długie godziny,

>żeby móc to zrobić wcześniej przez długie lata zdobywał wiedzę i doświadczenie, a potem jeszcze za

>ciężką kasę zakupił narzędzia i oprzyrządowanie. A Ty byś mu chciał za jego pracę zapłacić tyle ile

>kosztują te cewki i kondensatorki?

>To idź może do sklepu, kup te cewki i kondensatorki i sam sobie zrób zwrotnice.

Nie ma co się denerwować. Wcale nie twierdzę, że mają to robić za darmo. Po prostu uważam że trochę drogo, i tyle. Wersja Hi-end dopiero jest droga... Drogie te części audiofilskie. Jakoś nie wierzę żeby to było słychać :)

 

pozdro

Paweł

>Nie podszedł do niego kelner, więc w końcu nic nie zamówił, obraził się i wyszedł. Teraz rozpowiada że jedzenie tam mają niedobre.

 

ej, McGyver, bujną masz wyobraźnie... nie że jedzenie niedobre, ale że kelner do kurczaka nie chce mu podać chleba czosnkowego, bo chleb czosnkowy mają jedynie w zestawie ze spaghetti - a spaghetti dzisiaj właśnie się skończyło. Dalej nie rozumiesz.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

>McGyver

 

daj sobie spokoj, tez kiedys takie rzeczy prubowalem tlumaczyc, jak ktos jest oporny to i tak nie skuma i bedzie myslal ze ktos non stop chce go okrasc gdy tylko On bedzie placil za czyjas wiedze... ;))

 

niestety czesto spotykam sie z taka mentalnoscia, ze skoro cos nie jest materialne to tego nie ma i juz... oferta akkusa to oferta a nie przymus zakupienia, gdybym ja mial te kolumny i chcialbym cos z nimi zrobic, bardzo mozliwe ze z tej oferty bym skorzystal...

 

 

>mlb

 

kup sobie equalizer, bedziesz mial najtaniej najlepiej i sobie bedziesz zmienial za darmo ustawienia wedle zyczenia ;D

p.f.pawlikowski, jesteś młody i powiedziałbym oględnie... niedoświadczony. Mówię o generalnym problemie podejścia firmy do klienta. Różnimy się tym że ja wiem jak to wygląda nie tylko w polskim grajdołku, ale i w innych krajach nieco lepiej rozwiniętych niż nasz. I stąd wynika moja irytacja.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

moze i mlodszy od Ciebie, ale co gorszy? napewno trzymam pewien dystans do wielu spraw... -> nie odwracaj kota ogonem.

 

moja wypowiedz nie tylko dotyczy dziedziny audio, mentalnosc dotyka kazdej sfery zycia...

 

sam czesto bywam wykorzstywany swiadomie do pomocy z nieco innej dziedziny, gdzie tez liczy sie doswiadczenie i wiedza, i choc nie biore najczesciej za to prowizji to, poprostu nie wymagam, to jednak tez nikt nie proponuje profitow, i to nie jest dobre... za wiedze sie placi! jak sie chce darmo to trzeba czytac internet ;))

>za wiedze sie placi! jak sie chce darmo to trzeba czytac internet ;))

 

Oczywiście że się płaci, sam z tego żyję (akurat nie z dziedziny audio). Ludzie, czy na prawdę jesteście tak głęboko przesiąknięci PRL-em że tego nie rozumiecie???

 

Wartość know-how to jedno, ale podejście do klienta to zupełnie co innego.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

Witam

Panowie mówiecie o firmie Akkus że ma się zdecydować co chce robić? przecież ta firma już dawno zdecydowała i dlatego jej pozycja na rynku jest stabilna :-)

 

Mój znajomy kiedyś opowiedział mi pewną historyjkę:

zepsuło mu się auto w mieście, wziął z kiosku gazetę i na pierwsze lepsze ogłoszenie za dzwonił.

Przyjechał auto serwis, w pięć minut wyminił jakiś kabelek, i zażadał 100zł

na co kolega:

100zł za jeden kabelek?

Serwisant:

Kabelek kosztuje 1zł, a 99 zl za to że wiem, który kabelek trzeba wymienić.

Kolega odjechał szcześliwy, że ma sprawne auto.

 

Pozdrawiam wszystkich malkontentów, wiecznie narzekających jak mają zapłacić za czyjąś pracę i/lub wiedzę.

> wiec skopiuj jak mozesz tresc maila ktorego od Nich dostaes ;)

 

rozmawiałem telefonicznie z dwoma czy trzema osobami... ale widzę że dalej nic nie rozumiecie :)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

no ale my tu gadu gadu a jedynie Molibden dał jakieś propozycje zmian w zwrotnicy.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

mlb, 20 Mar 2008, 12:33

 

>>Nie podszedł do niego kelner, więc w końcu nic nie zamówił, obraził się i wyszedł. Teraz

>rozpowiada że jedzenie tam mają niedobre.

>

>ej, McGyver, bujną masz wyobraźnie... nie że jedzenie niedobre, ale że kelner do kurczaka nie chce

>mu podać chleba czosnkowego, bo chleb czosnkowy mają jedynie w zestawie ze spaghetti - a spaghetti

>dzisiaj właśnie się skończyło. Dalej nie rozumiesz.

 

To Ty nie rozumiesz. Jak się chce być obsługiwanym przez kelnera, to się nie wchodzi do baru SAMOOBSŁUGOWEGO!

>Jak się chce być obsługiwanym przez kelnera, to się nie wchodzi do baru SAMOOBSŁUGOWEGO!

 

Taa... McDonald z sushi i cenami dobrej restauracji japońskiej! Owszem, widziałem w USA sushi w hipermarkecie, ale ceny były na poziomie mrożonych krewetek, a nie świeżutkiej ryby prosto z portu!

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.