Skocz do zawartości
IGNORED

TIDAL zacina się


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Mieciu napisał:

Streamer nie ma znaczenia. Znaczenie ma tylko i wyłącznie dostawca internetu. 

Potwierdzam, problem jest nie z Wiim, tylko z dostawcą internetu. Sprawdzone kilka dni temu w Orange w tym samym czasie (wieczorem) w 3 różnych miejscach - w jednym na LTE (tu sprawdzane również na telefonie z kartą Orange, tj. nie przez WiFi), w drugim na światłowodzie i w trzecim na 5g n78 - wszędzie speedtesty wychodzą świetnie, a Tidal przerywa. Deezer zresztą też, tylko rzadziej, ale to tylko dlatego, że tam nie ma wysokiej rozdzielczości.

W telefonie i na komputerze problem rozwiązuje włączenie WARP 1.1.1.1, ale w streamerach nie ma jak tego zrobić. Nie każdy ma router z możliwością zainstalowania VPN-a, zresztą nie każdy chce go instalować.

Edytowane przez tomkoron
1 godzinę temu, przmor napisał:

Może z telefonu zrobić router.

Gdy telefon jest routerem, to VPN działa tylko w telefonie, a urządzenia łączące się z telefonem widzą go jako "zwykłą" sieć. Tak przynajmniej jest u mnie (Samsung Galaxy S20 FE).

15 minut temu, tomkoron napisał:

urządzenia łączące się z telefonem widzą go jako "zwykłą" sieć. Tak przynajmniej jest u mnie (Samsung Galaxy S20 FE).

A jak wyłączysz w telefonie automatyczny wybór sieci i przejdziesz na ręczny i mając na przykład telefon w sieci Orange będziesz korzystał z sieci na przykład Plusa, to dalej jest problem z Tidalem?

16 minut temu, NRK napisał:

A jak wyłączysz w telefonie automatyczny wybór sieci i przejdziesz na ręczny i mając na przykład telefon w sieci Orange będziesz korzystał z sieci na przykład Plusa, to dalej jest problem z Tidalem?

Do tego trzeba by mieć kartę SIM z Plusa🙂. To nie jest problem, ale internet z Plusa jest u mnie bardzo wolny (i transfer, i ping).

3 minuty temu, tomkoron napisał:

Do tego trzeba by mieć kartę SIM z Plusa

Źle mnie zrozumiałeś.

Przełaczenie na innego dostawcę daje poprawę?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez NRK

Na telefonie z Warp 1.1.1.1 uruchomiłem router, połączyłem z nim tablet i na tablecie słuchałem Tidal w hires. Kiedy zaczęło się ciąć włączyłem Warp na telefonie i cięcie na tablecie ustało. Po wyłączeniu Warp na telefonie cięcie na tablecie powróciło. Przypadek?

29 minut temu, przmor napisał:

Na telefonie z Warp 1.1.1.1 uruchomiłem router, połączyłem z nim tablet i na tablecie słuchałem Tidal w hires. Kiedy zaczęło się ciąć włączyłem Warp na telefonie i cięcie na tablecie ustało. Po wyłączeniu Warp na telefonie cięcie na tablecie powróciło. Przypadek?

Pewnie nie, ale u mnie to nie chce zadziałać. Może to kwestia modelu telefonu.

18 minut temu, Ma_cieQ napisał:

U mnie od wczoraj na necie od Orange i Funbox 2.6 zero "cięć" 

Jak sytuacja będzie stabilna przez tydzień to daj znać ;-)
Dalej nie mogę się do tego Amazona przyzwyczaić. 

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

2 godziny temu, Mieciu napisał:

Jak sytuacja będzie stabilna przez tydzień to daj znać 😉
Dalej nie mogę się do tego Amazona przyzwyczaić. 

Bo jak się człek do czegoś przyssie to ciężko go oderwać 😁. Dzisiaj wieczorkiem będę sprawdzał czy sytuacja jest stabilna

"Piniondze to nie fszysko, ale fszysko bez piniendzy to h*j"

Dzisiaj przerywa (Orange LTE 1800+2100; speedtest około 150 Mbit/s). Na Wiim i na telefonie też.

Ustawiłem w telefonie pobieranie w jakości Max - na Orange w ogóle nie ruszyło, na T-mobile cała płyta 192/24 (godzina muzyki) ściągała się kilka minut, chociaż w tym samym czasie była odtwarzana na Wiim - bez żadnych przerw, oczywiście.

Edytowane przez tomkoron
16 minut temu, tomkoron napisał:

Dzisiaj przerywa (Orange LTE 1800+2100; speedtest około 150 Mbit/s). Na Wiim i na telefonie też.

Ustawiłem w telefonie pobieranie w jakości Max - na Orange w ogóle nie ruszyło, na T-mobile cała płyta 192/24 (godzina muzyki) ściągała się kilka minut, chociaż w tym samym czasie była odtwarzana na Wiim - bez żadnych przerw, oczywiście.

Tak dziś 24/192 praktycznie nie da się włączyć. Wczoraj było ok. Orange 5G n78, na speed test 800/150 mbps :)))

dla mnie to jest niepojęte czemu oni nie potrafią tego naprawić, nie wiem ilu jest użytkowników tidala w orange, ale myślę, że jest sporo zgłoszeń w tej sprawie.

Edytowane przez sojer2005

Hmm 🤔...powiem tak - ktoś powyżej napisał że to nie problem urządzeń tylko dostawcy netu. Ja bodajże wczoraj albo przedwczoraj dostałem aktualizację BS-a 2024 i jak cięło jak harvestery w lesie tak całkowicie przestało ...nic, null, zero👌. Od wczoraj włączam kawałki 24/96 i 24/192 i zero przerywania itp ...a jak napisałem wcześniej - u mnie Orange na Funbox-ie 2.6. Nie mam pojęcia czy to zasługa nowego softu BS ale od momentu aktualizacji mam bezstresowe odtwarzanie Tidal-a ...chociaż i tak wolę AM 😁🤘

Edytowane przez Ma_cieQ

"Piniondze to nie fszysko, ale fszysko bez piniendzy to h*j"

A na tym forum Orange też piszecie coś? 

Może tam jakiś support coś dojrzy. Ja zgłosiłem trzy razy w Orange ten problem i zero odzewu. 

Czekam właśnie na linii do obsługi technicznej. 

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

18 minut temu, Mieciu napisał:

A na tym forum Orange też piszecie coś? 

Może tam jakiś support coś dojrzy. Ja zgłosiłem trzy razy w Orange ten problem i zero odzewu. 

Czekam właśnie na linii do obsługi technicznej. 

Podobno na tamto forum nikt z Orange nie zagląda. Gdzieś wyczytałem całkiem nieglupią myśli, żeby na X uderzyć w tej sprawie do rzecznika Orange. Ma ktoś z forumowiczów X?

No i tradycyjnie. Nie widzimy poprzedniego zgłoszenia, proszę opisać to zgłoszę. 

Ale tym razem poprosiłem o nadanie numeru sprawy (otrzymałem potwierdzenie zgłoszenia z numerem na maila i smsem), dane osoby z którą rozmawiałem, oraz kontakt do osoby prowadzącej sprawę.

Niby mają się kontaktować jacyś techniczni ludzie ze mną w ciągu 36h. 

Podałem babce od razu linki do tego naszego tematu tutaj, do tematu na ich forum co kolega gdzieś tutaj podlinkował, oraz do forum Wiima, gdzie te same problemy zgłaszają ludzie w innych krajach. Pani potwierdziła, że wszystko widzi i załącza linki to zgłoszenia. 
Nie wierzę w to, że to naprawią, ale jakby się to wydarzyło, to wisicie mi flaszkę :D

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

42 minuty temu, Mieciu napisał:

A na tym forum Orange też piszecie coś? 

Może tam jakiś support coś dojrzy. Ja zgłosiłem trzy razy w Orange ten problem i zero odzewu. 

Czekam właśnie na linii do obsługi technicznej. 

Tak, to ja założyłem ten wątek na forum orange.

22 minuty temu, Ma_cieQ napisał:

Hmm 🤔...powiem tak - ktoś powyżej napisał że to nie problem urządzeń tylko dostawcy netu. Ja bodajże wczoraj albo przedwczoraj dostałem aktualizację BS-a 2024 i jak cięło jak harvestery w lesie tak całkowicie przestało ...nic, null, zero👌. Od wczoraj włączam kawałki 24/96 i 24/192 i zero przerywania itp ...a jak napisałem wcześniej - u mnie Orange na Funbox-ie 2.6. Nie mam pojęcia czy to zasługa nowego softu BS ale od momentu aktualizacji mam bezstresowe odtwarzanie Tidal-a ...chociaż i tak wolę AM 😁🤘

potwierdzam, pisałem po akualizacji BLUOS 4.8.21 jest ok

i na stronach bs wpisy z pozytywnym feedback

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do jutra mam Tidala. Nie przedłużam, rwie dzisiaj niemiłosiernie. Teraz na próbę wziąłem Amazona na 30 dni. W morde, nie ogarniam tego. W jaki sposób zapisać artystę do ulubionych? Album się da. Jak zapisałem album to tak jakby z automatu dodało artystę do biblioteki. Ale to co sie dzieje w ulubionych utworach... totalny rozgardiasz, wygląda na to, że z ulubionego albumu wrzuca z automatu wszystkie utwory do ulubionych. Co to kuźwa jest? Na temat jakości jeszcze się nie wypowiem, ale jedno jest  pewne, muzyka gra bez zająknięcia.

9 godzin temu, sautor napisał:

Do jutra mam Tidala. Nie przedłużam, rwie dzisiaj niemiłosiernie. Teraz na próbę wziąłem Amazona na 30 dni. W morde, nie ogarniam tego. W jaki sposób zapisać artystę do ulubionych? Album się da. Jak zapisałem album to tak jakby z automatu dodało artystę do biblioteki. Ale to co sie dzieje w ulubionych utworach... totalny rozgardiasz, wygląda na to, że z ulubionego albumu wrzuca z automatu wszystkie utwory do ulubionych. Co to kuźwa jest? Na temat jakości jeszcze się nie wypowiem, ale jedno jest  pewne, muzyka gra bez zająknięcia.

Jak chcesz dodać ulubiony album to klikasz w "Add To Presets" i wtedy utwory z tego albumu nie lądują w ulubionych utworach

Edytowane przez Ma_cieQ

"Piniondze to nie fszysko, ale fszysko bez piniendzy to h*j"

3 minuty temu, Ma_cieQ napisał:

Jak chcesz dodać ulubiony album to klikasz w "Add To Presets" i wtedy utwory z tego albumu nie lądują w ulubionych utworach

A gdzie potem te „presets” wywołać do tablicy?

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

6 minut temu, Mieciu napisał:

A gdzie potem te „presets” wywołać do tablicy?

Możesz "wejść" do danego albumu i u góry pod fotką i nazwą albumu są po prawej 3 kropki. Naciskasz i masz 😁. To samo masz jak naciśniesz na fotkę albumu i chwilę przytrzymasz

Edytowane przez Ma_cieQ

"Piniondze to nie fszysko, ale fszysko bez piniendzy to h*j"

Hm. Dalej nie ogarniam tej apki. 
dobrze, że chociaż dodali w ulubionych sortowanie, bo do tej pory było tylko alfabetycznie 🙄

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

Teraz, Mieciu napisał:

Hm. Dalej nie ogarniam tej apki. 
dobrze, że chociaż dodali w ulubionych sortowanie, bo do tej pory było tylko alfabetycznie 🙄

Jak czegoś nie będziesz ogarniał to pisz na PW ...pomogę na tyle ile mogę 😁

"Piniondze to nie fszysko, ale fszysko bez piniendzy to h*j"

Po cichu to ja licze, że orange upora się jednak z Tidalem 🫣

ROTEL A14 mk2 • ROTEL CD11 Tribute • Arcam AVR390 • SelectorONE • APPLE TV 4K • Wiim Ultra • Klipsch: RP-8000 mk2, R112-SW, RP-504C, RS-42 mk2, R14M (Atmos DIY) • 700 płyt CD • Amazon Music

2 minuty temu, Mieciu napisał:

Po cichu to ja licze, że orange upora się jednak z Tidalem 🫣

Tylko na chwilę obecną z mojego punktu widzenia i słyszenia nie wiem czy wina leży po stronie Orange a nie po stronie softu streamera 🤔🧐

"Piniondze to nie fszysko, ale fszysko bez piniendzy to h*j"

2 minuty temu, sautor napisał:

To dlaczego na windowsowej apce mieli i nie chce odtwarzać? To nie jest absolutnie wina wyłącznie streamera. 

Napisałem co stało się u mnie po aktualizacji softu w BS a co @Zbi_Rek potwierdził. Wcześniej mieliło non stop co kilka sekund a teraz zupełnie nic ...bezstresowe granie

"Piniondze to nie fszysko, ale fszysko bez piniendzy to h*j"

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.