Skocz do zawartości
IGNORED

Bowers & Wilkins Px8 - co z tym modelem jest nie tak?


Rekomendowane odpowiedzi

Rok temu z hakiem kupiłem sobie Px7. Chciałem Px8, ale różnica w cenie wynosiła wtedy około dwóch tysięcy złotych (1200 vs 3200), więc odpuściłem.

Ponieważ dość ostro - w sensie długo w ciągu dnia - je eksploatowałem, znacznie straciły na swej świeżości 😉 - rozlazły się pady i rozwarstwiła wyściółka na pałąku. Do tego wybrałem dość nieszczęśliwy kolor, tzn. srebrno - beżowy. Słuchawki wylądowały w końcu na półce, bo w międzyczasie Px8 przypikowały z ceną do dwóch tysięcy i w listopadzie stałem się ich szczęśliwym posiadaczem 😉

Byłem mega zadowolony - lepsze wykończenie, świetny dźwięk, do tego w porównaniu do siódemek błyskawicznie parowały się z telefonem. Nauczony doświadczeniem, wziąłem może nie tak bajerancki, ale na pewno bezpieczny kolor: czarny.

Po trzech miesiącach zaczęły pojawiać się - co pięć do dziesięciu dni - akcje typu naładowana w więcej niż połowie bateria nagle wywaliła komunikat o rozładowaniu, a sprzęt się wyłączał. By po uruchomieniu ponownie pokazywać niemal pełne baterie i przez kolejnych kilka dni funkcjonować bez zarzutu. Jakieś dwa tygodnie temu słuchawki zaczęły w ten sposób świrować parę razy dziennie, by w końcu umrzeć zupełnie.

Odniosłem w ramach gwarancji do sklepu. Dzisiaj dostałem powiadomienie, że przyszły z serwisu. Udałem się po odbiór. Jeden ze sprzedawców widząc, co reklamowałem spytał, na jaką chorobę padły i powiedział, że mają na nie bardzo dużo reklamacji, a i sami zwrócili trzy egzemplarze z promocyjnego standzika, które również odpłynęły do krainy wiecznych łowów.

W papierach napisano, że zostały naprawione. W rzeczywistości dostałem zupełnie nowy egzemplarz: jest widoczny brak zmarszczek na wyściółce pałąka i padów, cudownie zniknęły dwa obtarcia metalu, które przyprawiła im moja córeczka, gdy raz dorwała się od słuchawek. Nawet pudełko jest nowe, choć nie było zafoliowane 😁 Do tego pod andkiem i w aplikacji zameldowały się jako inny egzemplarz, choć być może mogło być tak byś za sprawą wgrania nowego softu - nie wiem, nie znam się.

Żona stwierdziła, iż może chodzić o fakt, że w przypadku wymiany gwarancja liczyła by się od nowa, a w przypadku naprawy tylko na naprawiony element, choć w piśmie z serwisu padło tylko ogólne stwierdzenie o dokonanej naprawie, bez żadnych szczegółów.

Przyszło mi do głowy, żeby pozbyć się tego gorącego kartofla, ale odpuściłem sobie po wejściu na OLX - używane ósemki chodzą po jakichś psich pieniądzach.

Macie może jakieś doświadczenia z tym modelem? Możliwe, że w nowszych seriach produkcyjnych poprawili ten felerny element? Nagła przecena o ponad trzydzieści procent chyba nie wzięła się znikąd.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Screenshot_20250314-234608.thumb.png.09cc08a54baa1668c6bfcd41c6382ac2.png

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez SebaeL
Merytoryczne
9 godzin temu, SebaeL napisał:

Nagła przecena o ponad trzydzieści procent chyba nie wzięła się znikąd

U nas to bardzo popularny model i dobrze się sprzedaje. Zdarzyło się kilka sztuk na serwis jednak to kropla w morzu. Jak już miałem taki przypadek to dotyczył on odklejającego się kawałka skóry na pałąku. Z baterią nigdy nie miałem żadnego przypadku. Co do ceny, pewnie będzie nowy model S2? Na to wszystko wskazuje ;) 

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Co do ceny, pewnie będzie nowy model S2? Na to wszystko wskazuje 😉

A propos zmian, to po zainstalowaniu nowego egzemplarza pojawiła się funkcja, której wcześniej nie było: "Zezwól na dostęp do kontaktów i spisu połączeń". Ki diabeł wyskoczył nagle z pudełka

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ?...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez SebaeL
Literówki
4 minuty temu, SebaeL napisał:

A propos zmian, to po zainstalowaniu nowego egzemplarza pojawiła się funkcja, której wcześniej nie było: "Zezwól na dostęp do kontaktów i spisu połączeń". Ki diabeł wyskoczył nagle z pudełkaScreenshot_20250315-1052012.thumb.png.7936a7cf6f3484823fd3d3cbf7901d12.png?...

zgoda na udostępnianie danych. Standard

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

W dniu 14.03.2025 o 23:46, SebaeL napisał:

Macie może jakieś doświadczenia z tym modelem?

Najlepiej graja na przewodzie, ewentualnie na kodeku aptx HD, do telefonu program FiiO Music który czyta także plini SACD. Ja mam większość muzyki na gęsto takze w telefonie.

Przeciera się skóra w pałąku, ale ja o słuchawki nie dbam, słucham poza domem wiele godzin dziennie, deszcz, snieg, nie wkładam do pokrowca i słucham zawsze w w aucie . Na Ali sa części do naprawy albo zasuwane ochronne pokrowce, więc mi to zbytnio nie przeszkadza.

Mam nadal starsze Bowers & Wilkins PX i tam takiego problemu nie ma.

W dniu 14.03.2025 o 23:46, SebaeL napisał:

Po trzech miesiącach zaczęły pojawiać się - co pięć do dziesięciu dni - akcje typu naładowana w więcej niż połowie bateria nagle wywaliła komunikat o rozładowaniu, a sprzęt się wyłączał. By po uruchomieniu ponownie pokazywać niemal pełne baterie i przez kolejnych kilka dni funkcjonować bez zarzutu. Jakieś dwa tygodnie temu słuchawki zaczęły w ten sposób świrować parę razy dziennie, by w końcu umrzeć zupełnie.

Odniosłem w ramach gwarancji do sklepu. Dzisiaj dostałem powiadomienie, że przyszły z serwisu.

Widac tylko mnie chce się takie rzeczy naprawiać, serwis wymienia na nowe ale dla Cb to nawet lepiej.

Edytowane przez bogdan_

W trakcie usuwania konta.

Bowers dość mocno naciąga ta skórę na pałąku, może dlatego. Na gwarancji oczywiście to wymieniają

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.