Skocz do zawartości
IGNORED

europa zagrożona


Adamk

Rekomendowane odpowiedzi

Nie slyszalem ich sprzetu, lecz opinie sa mieszane. Wyglada na to, ze lampy sa zastosowane czasami raczej do ozdoby niz dobrego dzwieku(Shanling SCD-T200).

Sprzet wyprodukowany przez Shanling sprzedawany jest tez pod marka innch firm np Music Hall.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1886-europa-zagro%C5%BCona/#findComment-23192
Udostępnij na innych stronach

Polecam we wrześniu wpaść do " najstarszego second handu " ( teraz chłopaki mają urlop ) są tam do posłuchania i nabycia oczywiście. Generalnie 200 jest znacznie lepszy niż 100, oba są godne uwagi choć da się zauważyć " pewne azjatyckie naleciałości " czyli lekko rozjaśniony przełom średnicy i góry. Podobno można to poprawić przez delikatny upgreat ( o czym można poczytać w sieci ). Dźwięk jest bardzo szczegułowy i dynamiczny. Najlepsze połączenia jakie słyszałem były z lampowymi wzmakami. Co do tego czy lampy są w Shanlingach wyłącznie dla ozdoby, to można by polemizować , co prawda 100 gra zdecydowanie lepiej na wyjściu tranzystorowym, ale zato 200 zgoła odwrotnie, szczególnie jeśli wyrzucimy chińskie lampeczki, a w ich miejsce włożymy np. Western Electrick. Warto zauważyć jeszcze dwa szczeguły 200 ma bardzo dobrej jakości analogową regulacje głośności ( na podobnych scalakach jest ona realizowana w np. Sonic Frontiers line 3 ), zaś 100 tylko przyzwoitą cyfrową. Aha i to co mnie uderzyło gdy w 200 włoży się płytę hybrydową ( standardowy CD i SACD na jednej płycie ) to różnica pomiędzy standardami jest stosunkowo mała ( odwrotnie jak w soniakach gdzie jest przepaść ). Ciekawe gdzie jest prawda: czy to Shanling niewykorzystuje potencjału SACD, czy też jak gdzieś czytałem Sony świadomie w swoich odtwarzaczach " promuje " nowe standart ograniczając jakość wyjścia zwykłego CD....

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1886-europa-zagro%C5%BCona/#findComment-23232
Udostępnij na innych stronach

A i byłbym zapomniał, do 100 jest upgreat opracowany przez chrisa Johnsona ( ex sonic frontiers ) sprzedawany w USA za 1200$ - podobno rewelacja - co chyba świadczy jakoś tam o potencjale urządzenia

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1886-europa-zagro%C5%BCona/#findComment-23233
Udostępnij na innych stronach

ok. 10k PLN

 

-> patefonik - Audio Lazur zamkneli na kłódę do września? To nie dobrze, bo własnie się do nich wybierałem. A swoją drogą to klienci muszą tam walić drzwiami i oknami skoro mogą sobie na coś takiego pozwolić.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1886-europa-zagro%C5%BCona/#findComment-23317
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

To niekoniecznie tak. Oni sa tylko tacy wyluzowani. Zagladalem tam czasami, dopoki nie wprowadzili zamka w drzwiach, tak ze kazdy kto chcial zobaczyc ich precjoza musial zadzwonic. Byc moze rowniez wyjasnic, w jakim celu chce wejsc, nie wiem bo juz potem nie probowalem.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1886-europa-zagro%C5%BCona/#findComment-23325
Udostępnij na innych stronach

A co do cen

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

to chyba nie jest kryptoreklama....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1886-europa-zagro%C5%BCona/#findComment-23351
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, a co do Shanlinga to poniżej link do recenzji napisanej przez Allena Wrighta który robi podobno jedne z lepszych modów do odtwarzaczy SACD. Wg AW, Shanling na tranzytorym wyjściu w trybie SACD wygrywa z SA-14 i SCD 777ES, aczkolwiek w drugim przypadku zwycięstwo nie jest tak bardzo przekonywujące. Natomiast w dyskusji pod recenzją twierdzi, że wyjście lampowe jest po prostu skopane.

 

Co do różnic w brzmieniu layerów hybryd to jak przypadek DSOTM pokazuje często jest to kwestia płyty, gdzie layer PCM często jest robiony bardziej "efekciarsko". Pisano o tym Stereophile'u. A w przypadku płyt nie hybrydowych to na moich siódemkach różnice nie zawsze są ewidentne, płyty JVC zrobione w K2 potrafią "zagiąć" DSD ze stajni Sonego (sic!).

 

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1886-europa-zagro%C5%BCona/#findComment-23355
Udostępnij na innych stronach

no i jeszcze "missing link"

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1886-europa-zagro%C5%BCona/#findComment-23356
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.