Skocz do zawartości
IGNORED

serwis/Audioklan


Leszek

Rekomendowane odpowiedzi

Po remoncie - moje wrażenia:

 

1. Na prawo od wejścia wielkie widziadło, ściana prawie pusta - nie podoba mi się to, że taka pusta.

 

2.Wygodne miejsce do zasiadniecia.

 

3. Brak klimy - gorące, żółte światła u sufitu grzeją jak jasna cholera i niepotrzebnie podnoszą temperaturę i w konsekwencji moje ciśnienie ; ) Wiem, zimą jak znalazł, ale bez przesady. To działa jak elektryczna kwoka ! ; )

I nie ma sie z czego śmiać, bo reszta wcale sympatyczna.

 

Byłem ok. pół godziny w ub. tyg. i poczułem się od tego ciepła źle (za gorąco).

To czyjś b. poważny błąd, że tego nie przewidział i nie pomyślał. Ja takiego błędu projektując bym nie popełnił. Że też to przeszło przy odbiorze : ( Szkoda. (Kazałbym zmienić światło na jakieś zimne.)

 

Co do półek to stojąc plecami do wejścia od prawej są najdroższe klocki i do lewej - tańsze. Krell. MF, Primare, itd. Oświetlenie półek- estetyczne, halogenowe. (Też ciepełko, ale tu może być - nie przeszkadza.) Miejsca, tyle, ile było, czyli b. mało. Niezła izolacja od ulicy przy zamkniętych drzwiach. Malutka salka odsłuchowa - wiadomo.

Ogólnie pozytywnie - zmiany na lepsze, tylko te gorące oświetlenie potrafi popsuć wrażenia z pobytu odsłuchu (?).

To tyle mojej impresji.

Ogólnie zmiany kosmetyczne, najbardziej rzuca się w oczy wielki ekran tv (?) i ładne podświetlenie pólek z klockami. b. podobnie, jak było, wg mnie.

Tylko te "promienniki podczerwieni" dobijają.

Pozdrawiam.

  • 3 miesiące później...

Hehe... wracając do Audio Klanu, podzielę się moimi spostrzeżeniami dotyczącymi sklepu Top Hi-Fi w Krakowie na Chodkiewicza. Kiedyś chciałem odsłuchać tam Pianocrafta. Najpierw miałem problem z odsłuchem na salce. Zarozumiały bufon proponował odsłuch „z półki”. Czy on myśli że w domu, głośniki będą stały razem ze sprzętem, obok siebie??? Po namowie, w końcu umówiłem się na salę. Tam jakiś zwariowany młodzian „prowadził odsłuch” stojąc mi nad głową i trajkocząc jak nakręcony jakieś suche dane techniczne. Hehe... jak zrobiłem głośniej, to on jeszcze głośniej zaczął ujadać!!! Jakiś kretyn kompletny... Powtarzał w kółko że to najlepszy sprzęt i odniosłem wrażenie że „jak ośmielę się wybrać coś innego to będę kompletnym idiotą”. Szkoda gadać. Rzeczywiście tam trzeba chyba podjechać limuzyną żeby liczyć na dobra obsługę... Drobni klienci są olewani. Nie polecam!

I tak byłeś cierpliwy. Ja w takiej sytuacji chyba bym nie wytrzymał i zapomniał o zasadach savoir-vivre'u.

A tak na przyszłość - myślę, że jeśli podobne wyskoki ze strony Audioklanu będą się powtarzać, dobrym pomysłem byłoby wysłanie maila do kierownictwa z obszernym opisem całej sceny plus maila do producenta konkretnego urządzenia, którego słuchaliśmy, typu: "Dear Sirs, wszedłem do sklepu waszego oficjalnego dystrybutora w Polsce z zamiarem kupna .... (tu podajemy nazwę). Niestety, wysoce nieprofesjonalna obsługa jak też odstraszająca polityka cenowa prowadzona przez Audioklan skutecznie odwiodła mnie od tego zamiaru. Best regards." Zachodni producenci, którzy dbają o wizerunek marki są bardzo wyczuleni na takie sygnały. Polecam.

Gość Przemski

(Konto usunięte)

Właśnie oddałem pewne urządzenie do serwisu w Hi-Fi Studio, do obsługi sklepu nie mam żadnych zastrzeżeń - jest po prostu świetna, zresztą opisałem doświadczenia w innym topic`u i zostały one potwierdzone przez inne osoby, które odzwiedziły ten sam salon. Mam tylko nadzieje że moja nietypowa (a może się mylę) usterka w postaci hałasującego transformatora zostanie poważnie potraktowana przez serwis, w każdym razie nie da się tego brzęczenia wytrzymać.

 

Pozdrawiam

Przy wyborze swojego pierwszego sprzętyu udałem się do sklepu na Andersa .

Opinia non stop biegający sprzedawca coś seplenił o odsłuchu nie było mowy może za dwa dni a na koniec jak zapytałem dlaczego poleca to a nie coś innego to usłyszałem odpowiedż bo ja sie na tym znam i to polecam.

Gdy udałem sie do innego sklepu specjalistycznego sprzedającego ten sprzęt tych samych marek o mało co sprzedawca mnie nie wysmiał stwierdzając iż mój kolega (poniewaz powiedziałem że takie zestawienie polecił przyjacie) to się może zna ale na samochodach.

A jeszcze jedno Panowie z ulicy Andersa straciliście naprawdę dobrego klienta ponieważ po tygodniu kupiłem sprzęt w HI-FI Clubie gdzie jest rewelacyjna i konkretna obsługa

Ba...w Poznaniu jest tak samo. Może oni klonują tych sprzedawców ?

Skrót do komentarzy na temat poznańskiego Top-u:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Buhahaha.... no Panowie, coś jednak jest na rzeczy. Mimo że jestem z Krakowa to polecam raczej Hi-fi Luzaka w Tychach. Specjalnie się tam wybrałem i nie żałuje, bo słuchać u nich to czysta przyjemność. Potwierdzają to zresztą opinie w dziale sklepy.

--> kawka (lub herbata)

jak najbardziej, na życzenie, zwłaszcza przy dłuższych odsłuchach - rzecz normalna (TOP HIFI POZNAŃ - bo w jego imieniu się wypowiadam)

-->gwarancja

proszę się skontaktować z dystrybutorami - to oni wystawiają karty gwar. Poza tym może jej pan nie przyjąć, przecież do reklamacji wystarczy paragon lub f-ra

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.