Skocz do zawartości
IGNORED

Zmiana autka


jozwa maryn

Rekomendowane odpowiedzi

to nie zaden szpan ale przy tej ilosci kilometrow nic innego sie nie kalkuluje. chyba ze masz lepszy pomysl. moze mam kupic 20 letniego strupa i robic na nim 100 kkm rocznie? a tak kupujesz auto za 160 tys, po dwoch latach sprzedajesz za 60 tys. i dokladnie za kilometr wychodzi ci stawka urzedowa po odjeciu podatkow. zero kosztow napraw bo albo auto sie wtedy nie psuje albo jest na gwarancji.

szpan to jest maybach albo prywatny odrzutowiec - accord to limuzyna proletaryatu :-) nic więcej - więc proszę mi nie insynuować jakiegoś popisywania się. samochód to nie sposób na wyrażenie siebie tlyko narżedzie pracy - a to powinno być niezawodne i bezpieczne

Średnia pensya w Polsce- na rękę niech będzie nawet 2.5k, z czego niech wolno będzie odłożyć 0.5k, niech będzie- że na samochód. Po roku- ok. 6k.

Accord- 100k, czyli min. 18 lat oszczędzania.

To tyle w temacie auta dla proletaryatu...

---

A samochód to jak najbardziej sposób wyrażania siebie, zwłaszcza w świecie, w którym accord to wóz dla proletaryatu.

we, 23 Cze 2009, 21:13

 

> A diesel 2.0, dziura a później ŁO MATKO! .

>

> Żadnych wibracji, i słychać troszkę tylko jak się stoi, albo jak mocno w pedał.

>

> Subaru nie jeździłem.

 

A ja tak:) Tylko nie Outbackiem, a Legacy. Jak na turbodiesla dość harmonijnie rozwijana moc, turbodziura mniej wyczuwalna niż u konkurencji, ładnie się wkręca na obroty (prawie jak nie diesel), brak wibracji (wiadomo - boxer, szkoda tylko, że brzmi raczej jak diesel a nie jak boxer, za to w czasie jazdy w trasie diesel jest cichszy od benz. 2.0 i 2.5), świetna trakcja (wiadomo - 4x4), przy dużym momencie to wielka zaleta.

Wnętrze jest ciaśniejsze niż w Mazdzie 6 i ma już trochę oldskulowy dizajn (ale to w sumie zaleta - prosto, bez udziwnień i całkiem ładnie), z zewnątrz imho Outback (a tym bardziej Legacy kombi) jest ładniejszy od Mazdy 6. Ta ostatnia tak naprawdę fajnie wygląda jedynie w liftbacku, sedan i kombi aż takiego szału nie robią... ot, zwyczajnie ładne po prostu. Z tych dwóch opcji brałbym Subaru.

 

Pozdrawiam

No to powiedzmy ze jestes niestandardowym klientem/kierowca. Takich osob jak Ty mozna szukac i liczyc na palcach...

Generalnie dla mnie ktos kto robi 40-50tkm to jest juz mistrzem przebiegow. Sam wykrecam 25tys na dieslu i ok 8tys na benzynie rocznie to daje 33tys/rocznie, ale do pracy mam "daleko" bo 21km w jedna strone.

niestety ale robota gdzie trzeba robic 100tys rocznie to przefikane i strata zycia w smrodzie i wiecznych korkach

długo tak sie nie da- praca dla młodziezy

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

wasylak, 24 Cze 2009, 15:21

 

>saczek,

>

>to znaczy- że chcąc trzepnąć pod 3kkm/mies, jeździsz do pracy kilka razy dziennie :)

 

No nie, bo przeciez samochod nie sluzy mi tylko do jezdzenia do pracy :). Zaliczam jeszcze conajmniej raz w miesiacu dluzsza trase. Co ciekawe benzyna jezdze w 60-70% po 22 ;-)

iwanicki, 24 Cze 2009, 10:30

 

>paietajcie na wieki jedno ford, opel , fiat ,alfa romeo, citroeny, peugeoty , saaby i obecne

>mercedesy,vw i bmw to totalne mogiły, które jeśli najpierw nie zgniją to się zepsują. nie szukajcie

>na siłe jeśli już to nowe audi nawet te młodsze i honda. opinie swoją opieram na posiadanych przez

>mnie wciągu ostatnich 10 lat 11 samochodach ( z tego 7 nowych ) .

>Obecnie jeżdze hondą i rzeczywiscie 105 tys km i zadnego problemu.

 

A Hondę masz tę najnowszą?, podobno poprzednia była lepsza.

 

Audi to np A6 . roczniki 06 Diesel i w górę, bardzo pochlebne opinie są o tym aucie ale z silnikiem 2,7, a 2,0 lipa, jakieś szopki z silnikami.

 

Tylko znów audi to już bardzo popularne auto, jak passat a nawet jak fabia .

A jak jest taka popularność to części używane też się ruszą, a skąd?, np: z mojego audi co sobie postawiłem pod blokiem, bo bardzo wątpię w to że wszyscy jeżdżą po części do ASO.

To by wszyscy mieli ubaw, zaszpanował i po audi ;-).

 

Mazdy czy subaru nikt nie ukradnie bo mało popularne.

aTom

 

Mi się mazda bardziej podoba, Subaru bardziej jak takie narzędzie, ale napęd podobno rewelka a i co dziwniejsze pali mniej od mazdy 2.0D i ma 150 koników.

 

W Subaru świetne są te szyby bez ramek i wlot na masce, i wreszcie Subaru ma Xenony.

Musze mieć kombi bo mam 2 psy.

marcins737, 24 Cze 2009, 19:35

 

>na szczęście nie każdy musi robić 100kkm rocznie , niektórzy mają ten luksus że mają samochód dla

>przyjemności :)

 

Taaak, znam kogoś, kto niedawno kupił MB S500 (nowe) i przyznał się, że robi rocznie ok. 12kkm.

I uwierzyłbyś- jak kupując z drugiej ręki 5-cio latka, zobaczyłbyś licznik?

Ocasek

 

 

>- ale jak się trafi "klient" to bandyci nie odpuszczą.

 

Ja wiem, znam nawet takich ludzi i nie ciesze się z tego, ale na pewno dobrze widzieć.

Faktem jest że na auta mało popularne popytu złodziejskiego niema, a kradną wszystkie, lecz frekwencja inna, o to mi chodziło :-).

uwierzyłbym , sam kupiłem CLS500 który po 4 letnim okresie od wyjazdu z PL salonu miał niewiele więcej bo 70kkm , właścicielką była starsza pani multimilionerka i był to 4 samochód w domu na 2 osoby (nie licząc aut ochrony itp)

 

do tego każda pierdoła z oponami zimowymi włącznie była kupowana w ASO a sprzedający wręcz domagał się sprawdzenia auta w ASO i przyjęcia gotówki w wysokości równej kosztowi usunięcia ewentualnych usterek znalezionych przez ASO :)

Hmmm...to jako znawca, zerknę do tabel z cenami używanych merców i uzbroję się w 5 lat cierpliwości :))

---

Hehe, zaraz poznałem, że CLS był zadbany :))) pozazdrościć transakcji. I jak tu wierzyć ludziom, którzy na używki mówią- złomy?!

Dla kolekcjonera złomu :

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

iwanicki, 24 Cze 2009, 11:50

 

>mazda 2 to fiesta, 3 focus, 6 to mondeo i to tak dokladnie co do srubki iczujnika

 

Silnik diesla mazdy 2.0 (RF-T: DiTD i MZR-CD/CR 16V SOHC) nie ma nic wspólnego z fordowskim TDCI, poza podobną pojemnością, istnieniem turbosprężarki i rodzajem wymaganego paliwa. W ŻADNEJ Mazdzie 6 NIE montowano fordowskich jednostek TDCI. Silnik Mazdy 2.2 DOHC 16V jest dalszym rozwinięciem poprzedniego modelu RF-T i dalej nie ma nic wspólnego z fordowskim TDCI 2.2.

 

Płyta CD3 (z Mazdy 6) to płyta zaprojektowana PRZEZ MAZDĘ we współpracy z Fordem. Żadne Mondeo nie miało CD3, a Ford zaoszczędził grubą kasę stosując tę platformę w Lincolnach, Mercurych i innych wynalazkach (znacznie później niż Mazda).

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.