Skocz do zawartości
IGNORED

Nasz klient nasz Pan? ....


zdezintegrowany_3PO

Rekomendowane odpowiedzi

> Ile trzeba wydać w sklepie, żeby być potraktowanym poważnie?

 

 

Samo pytanie swiadczy o tym, ze wciaz zywe sa u nas nalecialosci kultury wschodu (zaden przytyk do autora pytania tylko konstatacja faktu).

Elementarny szacunek dla klienta to w normalnym kraju podstawowa biznesu, i to niezaleznie od faktu czy tenze klient placi 1000 zl, 10 000 zl czy 50 000 zl, jesli ktos tego nie rozumie to predzej czy pozniej sie na przejedzie. Statystycznie zadowolony klient zachwala swoj zakup dwom innym osobom a niezadowolony przestrzega szesc innych.

Co do zlego podejscia do klientow przez sprzedawcow audio-rtv-agd juz bylo na naszym forum pare dyskusji i jak widac nic do tej pory sie nie zmienilo.

Niedawny przypadek z RTV Mix AGD. Chcialem kupic nagrywarke DVD a tak sie sklada, ze mam w tym sklepie znizke.

Porzadanego przeze mnie modelu nie bylo akurat w sklepie ale moglem go zamowic i za dwa dni mial byc.

Zostalem poinformowany o cenie za towar i dodatkowo upewnilem sie czy moja znizka obowiazuje.

Jak juz mialo przyjsc do finalizacji transakcji pan w skelpie stwierdzil, ze nie moze mi dac tej znizki, bo cena jak oni za ten towar proponuja jest juz wystarczajaco atrakcyjna. Interwencja w centrali firmy tez nic nie pomogla. Kierownik sorzedazy stwierdzil, ze moja znizke moze naliczyc nie od ich ceny ale od oficjalnej ceny producenta, ktora jak mozna sie bylo spodziewac byla 500 zl wieksza od ceny rynkowej. Finalnie sprzet kupilem w sklepie internetowym przeszlo 100 zł taniej niz w Mixie.

Szczerze nie polecam zakupow w tym sklepie.

Witam

 

Co do róznic cen w sklepach internetowych i "tych normalnych" to nic dziwnego. W końcu w sklepie (przynajmniej tak powinno być) można sprzet dotknąć, odsłuchać, czasami nawet z kimś porozmawiać. W wielu salonach sprzedaży istnieje możliwość odsłuchania sprzętu w domu, i to cale nie muszą być jakieś super sklepy.

Często sklepy internetowe nie mają takich kosztów funkcjonowania jak te normalne. To też może tłumaczyć różnice cen. Wybór należy do klienta. Jest wiele "za i przeciw".

Co do dobrej obsługi klienta, to rzeczywiście jeszcze w naszym pięknym kraju ciężko uświadczyć.

 

 

 

Pozdrawiam i życzę miłych zakupów

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.