Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  271 członków

Paradigm Klub
IGNORED

Klub zwolenników PARADIGM


Rekomendowane odpowiedzi

kerikawon

no ma, ale może polecasz coś zupełnie innego? przyznam, że na dzielonych wzmocnieniach się zupełnie nie znam, a może to nie ma najmniejszego znaczenia?

przyznaję Ci rację z tym utworzeniem zakładki... jedne tematy są w stereo inne przeniesione...

Do końcóweczki PV raczej byś potrzebował szybszy pre, spokojnie możesz dobrać coś grającego nawet ciy za ostro.

 

Dla mnie pomysł z wydzieleniem klubów jest OK. Brakuje mi tylko konsekwencji w jego realizacji

Jesli twój wzmacniacz posada wyjście pre to taka końcówka PVA jak nabardziej może fajnie zagrac, więcej można stworzyc bi-amping !!!Czyli wzmacniacz zasila częśc wysoko średniotonową a końcówka niskotonową, dla Paradigm sama radocha .

dla mnie jest całkiem dobrze póki co:) tylko musiałem rozwalić moje ślicznie zakonfekcjonowane matrixy... bo Angole wykombinowali, żeby z gniazd głośnikowych w tym wzmaku wystawały bolce - co wyklucza banany... A propos czy goły kabel 'wetknięty' w te mini dziurki w gniazdach głośnikowych, który de facto cały się tam nie mieści można tak zostawić, czy lepiej założyć jakieś widełki?

PS. co mogłoby lepiej zabrzmieć w tej kasie (2.5 tys.) z ciekawości pytam:)

Kupiłem Paradigm Signature S2 i nie mogę się do tego brzmienia przekonać. W małych składach jazzowych bądź klasycznych wszystko właściwie gra. Ale gdy przejdę do rocka czy metalu, góra gdzieś się chowa, a reszta pasma staje się zaokrąglona, złagodzona, a dynamika jakby skompresowana. Dół pasma dominuje nad całością.

 

Wcześniej miałem Dynaudio 42, a zatem czy to po prostu kwestia przyzwyczajenia do innego brzmienia? A może cos innego? Nowe głośniki miały mieć - do ostatecznego wygrzania - problem z suchym basem i brzmieć jasno. Można o nich powiedzieć wszystko, ale nie, że brak im basu i grają górą.

 

Pokój jest duży, otwarty na kuchnię i przedpokój, podstawki obciążone i na kolcach. Góra powinna być wyrazista, krystaliczna (w dobrym znaczeniu tego słowa), a tego mi właśnie brakuje. Bardziej trzeba się jej domyślać, niż ją usłyszeć. Szok.

 

Czy bi-wiring może jakoś temu zaradzić? Na razie całość jest podłączona na Audioquest Bedrock. Z Dynaudio wpółpracowały świetnie. No, ale tam nie było możliwości bi-wire. Jaki kabel sprawdziłby się na wysokich tonach?

Bi wire dla Paradigm to podstawowy sposób podłaczania .Suheruje abys spróbował ,podłączyć np XLO Ultra 12 w bi-wire sadze ze już samo to uzdrowi sytuacją . Jaki wzmacniacz napędza te cuda i czy to jest wersja 1 czy druga signature ???

Twój wzmacniacz współpracował świetnie z dynaudio 42 bo to pod wzgledem energetycznym inny zakres .

Jedyna rada to dobre podwójne drutowanie na szybkich kablach własnie takich jak XLO ultra i wyżej .

kerikawon, 3 Kwi 2008, 13:55

 

>jakiej średnicy masz te bolce jak mniej niz 6 mm to mam dla ciebie miedziane widełki XLO ...

 

chyba najbezpieczniej będzie banany bfa założyć, bo tam te gniazda są tak blisko siebie umiejscowione...

PS. skoro już mowa o kablach to warto zainwestować w XLO Ultra 6? a może Ambiance Ultralinka? Czy nie ma potrzeby w moim przypadku? Mój Matrix daje radę, ale słyszałem wiele dobrego o wyższych modelach, które wymieniłem powyżej. Z drugiej strony nie chcę pakować kasy w kable jeśli na przykład do mojego zestawu wystarczą Matrixy.

kerikawon, 4 Kwi 2008, 13:08

 

Paradigmy v. 1, a wzmacniacz Creek 5350SE.

 

XLO Ultra 12 to trochę poza moim budżetem. Zresztą planuję zostawić Audioquest Bedrock do głośnika niskotonowego, więc szukam tylko pary przewodów do tweetera.

Sądzę że nie wiem na co sam bym sie zdecydował to dw rózne i jakze dobre brzmienia

Ultralink Ambience (teoretycznie 180 zł z metra )wiecej waty dzwiek bardziej nasycony ale ta wata ukulturalnia strasznie przekaz .Taki wysokiej klasy gentelmen o nienagannych manierach .

XLO Ultra (to 233zł )niesamowicie szybki i skonturowany ,każdy dzwięk podany oddzielnie ale w pełnej synergii .Strasznie niegrzeczny i nieokiłznany ,żadnych zachamowan jesli chodzi o przekaz

( no trochę zjada jak kazdy w tej niskiej klasie cenowej ,ale w sumie mniej niz ultralink )super dynamika i brak kompresji "0" kultury pełna bezposredniośc .

jensen sprubój moze excelsiora 2,4 Ultralink ,to tylko około 180 zł z metra , a powinno ocieplić trochę charakter wzmacniacza no i mozliwosc wykorzystania podwójnego drutowania ,A pamiętajmy ze Paradigm od serii Studio Reference najlepiej sie czuje w takiej aplikacji

A co sadzicie o podlaczeniu Paradigm studio 20v3 przez Tara Labs Prism Helix 8 Bi-Wire-wzmacniacz to Musical Fidelity A3.Pojawil sie taki kabelek na allegro za 800-2*4m czy sie oplaca?

  • 2 tygodnie później...

Proponuje przeczytać wpis z opini ,facio który to pisał był pijany albo nieżle naćpany ,skoro wypisuje takie rzeczy ,zaprzaszm do dyskusji .

 

http://www.audiostereo.pl/Paradigm_Reference_Studio20_v3_kolumny_podstawkowe-39-2035-19.html

opinotwórca kupił głośniki z drugiej ręki , możliwe ze ktoś przy nich majstrował ,lub wymieniał przetworniki na nieoryginalne .I takie własnie są czasami efekty poprawiania fabryki .

nie sądzę, uważam, i spotkałem się z kilkoma potwierdzającymi to opiniami, że Paradigmy się lubi albo wręcz skrajnie nie trawi (delikatnie mówiąc). Koleżka rzeczywiście przesadził, ale niech sobie tak myśli i żałuje:)

http://www.allegro.pl/item343488863_paradigm_reference_studio_20_v3_v_3_okazja_.html - na aukcji gostek pisze co innego, na forum robi antyreklamę - jednak chyba ćpun kurde :))))

Mistrz Świata:)) W dobie popularności audiostereo może sobie tą opinią kuku zrobić nie złe... Choć jak ktoś chce mieć Studio to pewnie pseudo doradców nie słucha.

Ja 20 nie slyszalem, ale ciezko mi uwierzyc w slowa tego... jak mu tam... niewazne ;) Ale gosciu niezlego bata na siebie kreci - przeciez kupujacy siedzi w sieci i obczytuje wszystko na temat danego sprzetu i z pewnoscia natknie sie na jego skrajna opinie na temat tych kolumn i takze zacznie go uwazac - tak jak my - za glupka :):)

A odnośnie Studio 20v3 to można tanim kosztem zrobić sporo dobrego dla tych głośniczków. Polecam wymianę kondensatora w torze wysokotonowca. Ja osobiście mam tam teraz Mundorfa MCapa i po wymianie od razu było słychać poprawę. Jak się ostatnio przekonałem to te oryginalne grają słabo. Ponieważ testowałem różne kondensatory na wyjściu mojego cd-ka, więc postanowiłem wstawić te co siedziały kiedyś w Studio i muszę powiedzieć że zagrały prawie najgorzej. Górna część pasma straciła blask i była jakby za kotarą reszta pasma była nudna.

 

Tylko uwaga!!! Trzeba zmienić trochę jego wartość żeby nie stracić spójności brzmienia.

Niewiem jak wygląda zwrotnica w v3 ,ja mam v2 górną sekcje zwrotnicy zostawiłem w spokoju jest tam cewka powietrzna oraz kondensator na którym niema zadnych oznaczeń ale wygląda zdecydowanie na poliprepylen ,gorzej sprawa wygląda w dolnej sekcji którą koniecznie trzeba się zając ,znajdziemy tam kondensator elektrolityczny na którym są dokładne oznaczenia i należy go wymienic na conjmniej najtańszy poliprepylenowy koszt 15zł efektem jest średnica o klase lepsza ,następną rzeczą jest cewka rdzeniwa ,to dzięki niej dzwięk ze studio powala basem i dynamiką ,do kina jako przednie ok ,ale jeśli chcemy aby kolumny zagrały bardziej "audiofilsko" dzwięk nabrał lekkości i rozmachu a kolumny znikły to koniecznie trzeba je wymienic na powietrzne lub taśmowe

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.