Skocz do zawartości
IGNORED

PARADIGM MONITOR wymiana Tweeterów VIFA

denon.dcd.2560

Rekomendowane odpowiedzi

ja tam nie znam się za dobrze... ale to przecież zupełnie inny głośnik o innym paśmie przenoszenia o innej efektywności, barwie... przecież może wogóle nie pasować do reszty a po drugie najprawdopodobniej trzeba będzie przeprojektować i przebudować zwrotnice.

W serii Monitor front tweetera ma niestandardowy kształt. Wpakowanie tam standardowego okrągłego tweetera wymaga niezłych umiejętności stolarskich.

Ja sobie opracowałem metodę "bezinwazyjnej" instalacji tweeterów Vifa D25AG05, z tym, że to wymaga rzecz jasna zmiany zwrotnic. Zresztą zwrotnice i tak warto wymienić, bo oryginalne upośledzają odtwarzanie średnicy pasma.

Głośnika wymienionego przez Ciebie nie kojarzę jakoś. Możesz wkleić jakiegoś linka albo fotkę?

hmm z fotką moze byc problem, chociaz jutro zdobedę. leza iu mojego kolegi, ale wysępię fotkę. a co do wymiaru, to owszem, nie pasowałyby za cholere. tak pytam z ciekawości, bo 100zł za 2 praktycznie nowe Vify to chyba niedrogo.

Vifa HT 195 (D19TD05, 8 Ohm)

Tutaj na słabej jakości zdjeciu:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Sprawdziłem. Ta Vifa się nie nadaje, chyba że nie przeszkadza Ci że się spali przy pierwszej próbie nieco głośniejszego pogrania. Do takich dużych kolumn musisz mieć co najmniej 1-calową kopułkę, a ta jest 3/4 calowa, i nie wyrobi.

polecam lekture watku

Ukryta Zawartość

oraz watkow pokrewnych

Snape

Ukryta Zawartość

Zaraz, zrozumiałbym, że ten głosnik jest do d...py, ale co ma średnica kopułki do tego. 19mm tweetery w nie takich monstrach grały. Wystarczy poszukać.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.