Skocz do zawartości
IGNORED

Podłączenie Subwoofera Aktywnego

Uznam

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie/zadanie które może ktoś rozwiąże. Przyznam, że w tym temacie jestem laikiem.

Przeczytałem art. Xajasa, ale nic w związku z poniższym.

Chciałbym posłuchać jak zagra subwoofer w moim systemie, tylko nie mam pojęcia jak to podłączyć.

Posiadam wzmacniacz zintegrowany oraz końcówkę mocy.

Oba wzmacniacze posiadają jedną parę wyjść "PreOut", którymi są połączone, a poza nimi posiadają tylko wyjścia liniowe np. cd, tuner itd.

Jakim sposobem podłączyć Sub-a aktywnego, który posiada zarówno wyjścia line-out oraz głośnikowe.

Zaznaczam, że nie chciałbym ręcznie ustawiać poziom głośności na subie.

Czy jest możliwość zintegrowania suba z wzmacniaczem.

Chciałbym jednym zasilać Sub-a, a drugim głośniki podstawkowe.

Pzdr

Z Twojego wpisu wynika, że potrzebujesz suba pasywnego. W tym przypadku do szczęścia trzeba jeszcze regulowanego filtru dolnoprzepustowego wpiętego między przedwsmacniacz, a wzmacniacz suba, bo bez tego na głośnik pójdzie pełne pasmo i po zawodach- nie zgrasz systemu.

Subwoofer podłączasz pod wyjście pre-out z intregry (regulowany poziom sygnału) łącznie z końcówką mocy. Poziom sygnału kalibrujesz w subie, a później już nic nie trzeba kręcić. Do równoległego podłączenia końcówki i suba możesz użyć zwykłej przejściówki na dwa gniazda. Nic nie kombinuj w wejściem wysokopoziomowym w subie, bo to duża strata na jakości.

Porlick

w takim razie odpadają sub-y, które najbardziej mnie interesowały...Poza tym brak regulacji,,,

Piotreq23

Nie zbyt to zrozumiałem.

Sub i końcówkę (czyli 2xcinch) pod jedno gniazdo?

To tylnie fotki.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-68-100000739 1170308305_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

-> marek s

Nie do konca rozumiem Twoj problem, ale czy przypadkiem punkt 3.2 (Wyjscia High-Level) z artykulu Xajas'a nie rozwiazuje go?