Skocz do zawartości
IGNORED

B&W SIGNATURE DIAMOND - 40 lat B&W


Pixeel

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie to raczej przypomina kretyński trend zmieniania wystroju w komórkach koniecznie co chwilę musi być inny design i "nowsza technologia" .Naprawdę bardzo dobre kolumny nie jest tak łatwo zrobić .Klient ma tylko połknąć haczyk że jest napewno najnowszy i najlepszy.

Z innej beczki osoba mi znajoma pracowała w Anglii naukowo w bardzo zaawansowanych technologiach, niestety od paru lat są duże redukcje w personelu naukowym,dla czego ? firmy wyłożyły już tyle kasy na badania że to co aktualnie było zrobione musi sobie poleżeć w szufladzie a trzeba sprzedawać to co do tej pory wymyślono. Sadzę że te nowe kolumny B&W są tylko takim markowanym niskoinwestycyjnym ruchem że coś się cały czas robi-niestety wcześniejsze badania też muszą się zwrócić i trzeba zarobić na nowe.

pozdrawiam

Rafaell

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Tak w ogóle to B&W pracuje intensywnie nad rozwinięciem systemu Matrix i to podobno jest z materiał z przecieków do prasy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Takie mają być zalecane nowe ustroje do systemu Matrix

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

TO jest ostatnia wersja Toyoty Supra, 93-96 w Europie, w USA do 98. Piękne auto, fenomenalnie zaprojektowane, wyprodukowane i zmontowane. Totalnie niezawodne, bardziej niż Corolla itp. Bez większych modyfikacji fabrycznych części, tylko dodając trochę tech-tuningowych gadżetów za marne kilka kUSD, można było ujeżdżać 400-500KM, zamiast fabrycznych 330 (w mocniejszej z dwóch fabrycznych wersji, bi-turbo). Mniam...

Dla zainteresowanych: www.mkiv.com

 

:-)

A żeby być on-topic bardziej, to fabryczne audio było przeciętne, choć dużo lepsze niż w "cywilach". Tylko że za audio to w Suprze robi silnik, zwłaszcza po przeróbkach osprzętu ;-))))

Przy ruszaniu z gazem w położeniu "jadę": krótki, twardy i mocno konturowy bas, idealnie zszyty ze średnicą, przejmującą pałeczkę od ok. 2800obr/min. Średnica czysta, z lekkim załamaniem charakterystyki przy każdej zmianie biegu.W momencie pełnego otwarcia zaworu 2-giej turbiny, ok. 4500obr./min. zdecydowanie słyszalne wysokie tony, także z przeniesienia napędu. Dalej już jazgot metalu i ryk wydechu, potem głośne "pufff" przy zdjęciu nogi z gazu, noga na hebel i z lekkim sykiem i popiskiwaniem stajemy na następnych światłach. Jeżeli zmiana świateł trwa nieco dłużej, to daje się słyszeć zakłócenia w postaci trzeszczenia stygnących turbin i wydechu. Na drogach górskich oraz krętych równowaga tonalna zdecydowanie przesuwa się w kierunku wyższego basu i niższej średnicy. Ogólną sygnaturę dźwiękową można łatwo zmieniać przez dobór średnicy i rodzaju ukł. wydechowego, regulację ciśnienia doładowania i regulację zaworu upustowego.

 

Zaraz mnie zmoderują/zbocznicują ;-)))

lukson, 25 Sty 2007, 14:35

to był jeden z bardziej audiofilskich opisów dżwięku jaki ostatnio czytałem WOW

pozdrawiam

Rafaell

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Wracając do wyglądu Signature Diamond - jakieś 15-20 lat temu miałem katalog tzw. kitów głośnikowych, chyba niemieckiej firmy, w którym to były prawie identyczne propozycje projektów obudów do wykonania, czyli rurowych z płaskimi nakładkami pod głośniki a materiał jaki proponowano na tego typu obudowy to papierowe rury o bardzo grubych ściankach, takie też stosuje się w budownictwie jako szalunki do wylewania okrągłych betonowych słupów. Kto ma ochotę może więc sklonować przynajmniej obudowe w dość prosty sposób, a ile można na tym zarobić!

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.