Skocz do zawartości
IGNORED

Skrzynki proac ukończone... piękne??


dialer

Rekomendowane odpowiedzi

Grip

 

Nie przejmuj sie tymi radami "bez konfirmatów".

Załóż sie z kimś o 1mln$ o to czy usłyszy różnice miedzy kolumną z klejem i konfirmantami a kolumną na samym kleju. Wygrasz!! - zapewniam

Co do konfirmatów wystarczy kupić specjalne wiertło, co w tym temacie juz wcześniej polecano. Z takim wiertłem nie musisz sie martwic o sprawy typu "rozwarstwienie" a sama robota jest łatwa i idzie bardzo szybko!

Samo montowanie jest też banalne klej - docisk - śruba.

Na samym kleju wszystko moze ci sie rozjeżdżać - to troche wkur...

 

Jeśli nigdy wcześniej nie robiles skrzynek - nie próbuj bez konfirmatów!!!

 

Pozdrawiam

Panowie, przeglądam ten wątek co jakiś czas i widzę że ciągle nadal wszyscy są na etapie robienia tych kolumn a przecież z tego co zauważyłem głośniki już chyba dotarły do większości (z tego co wnioskuję z opisów), jak dotąd niewielu podzieliło się swoimi "obiektywnymi" wrażeniami. Czekam niecierpliwie na wrażenia z odsłuchów a tu nadal główny temat to stolarka ;)

>Bartlomiej

Troszke o odsluchach znajdziesz tu:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

U mnie jeszcze daleka droga, rogus czeka na wyfrezowane skrzynie, reszta kolegow pewnie niedlugo cos napisze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

=> Bartłomiej

 

Jak grają!? MIODZIO (dosłownie i w przenośni :) )

Jazz to muzyka dla tych kolumienek, przy dobrym ustawieniu (które wcale nie okazało sie takie łatwe (pomieszczenie 30m2) ) można zdziałać cuda.

Cecha na którą liczyłem i która bardzo mi sie podoba jest niemęczący odsłuch. Mozna ich słuchac i słuchać a i tak nie będzie Cie bolała głowa. Wcześniej miałem Infinity Alpha 40 - te to dopiero potrafiły wyprowadzic człowieka z równowagi.

ProAClony z pewnoscią nie są krzykliwe. Zgodzić sie trzeba że są troszke kluchowate (ale nie rzuca sie to specjalnie w ucho:) ). Brzmienie ocieplone, bardzo przyjemne!

Z pewnoscią nie są to kolumny do kazdego rodzaju muzyki. Zalecam raczej małe nieskomplikowane składy co nie znaczy ze gubią się one przy "gęstej" muzyce.

Przestrzeń powala choć nie jest tak doskonała jak piszą w innych wątkach, po prostu jest dobra.

Bas jest genialny jak z niskoschodzącego suba ale jak na mój gust troche go za dużo. U mnie pomogły cokoły które zmniejszyły basik.

Jeśli słuchasz czegoś ostrego, żywego to przydałby sie jakiś inny zestawik. Te kolumienki są spokojne, raczej na wieczorne słuchanie (tagie granko wychodzi im najlepiej) co nie znaczy ze nie mozna na nich słuchać rocka, to po prostu inne brzmienie.

Nie trzeba ich wygrzewać! - kolejna zeleta :)

 

pozdrawiam

Z zadowoleniem musze cofnać to co wcześniej napisałem odnośnie przestrzeni.

Jednak jest idealna.

Ustwaiajcie swoje klony w najdziwniejszy sposób. Usłyszycie wiele różnych "duchów".

Testujcie na Watersie "Amused to death" poczatek 13 utowru - ideał (pies z 1 nie ma polotu) dźwięki dochodzą z tyłu!!

to nie jest cecha proAclonów tylko realizacji płyty. takie efekty słychać nawet na bardzo cieńkich kolumnach. naprawdę. parę lat temu gdy używałem jeszcze tonsilowskich bolero200 (paskudne kolumny...fe) też te efekty były. np. fortepian słyszałem jakby z drugiego pokoju. gadania i szmery, psy i inne smaczki na takich kolumnach. co ciekawsze po zamianie polaryzacji kabelków (zamiana plusa z minusem) wszystko zniknęło.

 

dlatego radzę nie podniecajcie się przestrzenią w oparciu o tę płytę. ona jest po prostu ... efekciarska.

dodam, że lubię jej sam od czasu do czasu posłuchać ;-).

Tomant,całkowicie przyznaję Ci rację,każde,nawet kiepskie kolumny bedą grały dobrze na efekciarskich płytach,z dobrą przestrzenią itp.Osobiście juz mam wypracowane zdanie na temat proaców.Niedawno skończyłem budy,całość podłączyłem,rozgrzało sie to.Porównywałem ze znajomym bezpośrednio z konstrukcją opartą o przetworniki Audax Hm170c0 oraz Tw025a16,a nie dawno z konstrukcją na papierowym Audaxie i Vifie.Niestety Proaci wypadły cienko.Fakt,są to kolumny brzmiące poprawnie,ale bez fajerweków!Zamawiacie Scany z holandi itp,koszt kolumn waha sie w okolicach 2 tys.Za te pieniądze i tak można złożyć lepsze kolumny,każdy nawet kit np. Akkusa (choć jest droższy) zagra o niebo lepiej.Wysokie tony w Proacach są takie sobie,na gorsze od np Vify XT,z resztą nie ma co sie dziwić,jest to najtańszy głośnik w ofercie Scana,więc ma co cudów oczekiwać.Dla mnie tak czy siak porażka.Średnie tony poprawne,nie ma co sie przyczepić,ale i tak z np Audaxami o klase niższe.Przy dobrze zrealizowanych płytach bedzie wsio grało OK,przy nagraniach gdzie jest diabelna ilość instrumentów wypadają blado (Gipsy Kings).Bas z nich juz sie nieco poprawił,schodzi bardzo nisko,lecz jego jakość pozostawia wiele do życzenia.Niebede tu więcej szczegółów brzmieniowych opisywał bo nie widzę sensu,niechciałbym aby te kolumny stały u mnie w domu,tymbradziej mając świadomość że i tak za tą kase można mieć coś lepszego (jakby sie troche poszukało to by sie cos znalazło).......Te słowa co teraz pisze są po odsłuchu drugich (innych) klonów,z porównaniem z Diy audax,diy exel i morel ,odsłuchy na Marantz pm 7000,Cambridge Audio azur 640 oraz Nad 350,a za CD robił Marantz pm 63,oraz na chwilkę sony z serii ES,niepamietam modelu.Było nas (w zasadzie jeszcze jesteśmy :P ) trzech,przez kolumny przeszło sporo dźwięku.Niebede też sie tu natemat szczegółów rozpisywał,konstrukcje z podobnych przedziałów cenowych plus minus 600zl.Proac response został zakwalifikowany na ostatnią pozycję.Moim zdaniem i tak Proaci to kolumny warte w pewien sposób zachodu,bo w podobnej cenie w sklepie takiego dźwięku nie osiągnięcie,jedynie dobre DIY powali wszystko.Mając budżet kolo 2 tys zbudujecie dobre kolumny - proac,ale nie zachwycajcie sie tak nimi i nie piszcie rzeczy że nawet za cene 4 tys powalą wszystko,to jest bzdura!Choćby przykładowe kity akkusa grają o klase wyżej,poza tym za niewiele więcej można mieć znacznie lepsze przetworniki niz Scan,nop Eton,Exel,Accuton,które poprostu są lepsze od Scanów i tyle.Jeśli ktoś ma bardziej szczegółowe pytania odnośnie porównań z innymi kolumnami,a także pytania dot. mojej krytyki (np czemu tak a nie tak itp) to proszę pytać,chętnie przekaże swoją opinie.

"jedynie dobre DIY powali wszystko". Tak ! Powinno to widnieć napisane złotymi literami przed wejściem w zakładkę DIY ;)) Ja już to wiem i zdaję sobie sprawę, że mając świetny projekt można osiągnąć dużo więcej za nie tak duże /chore/ pieniądze. Dla przykładu: mając 2kzl raczej nie zainteresowałbym się sklepowym wzmakiem za powiedzmy 3-4kzł. Nie warto. (Możliwe znalezienie wyjątków z pogranicza tej sumy.)

Dużo trudniej, jak widzę jest z sensownym pre (duużo wyższa szkoła jazdy), ale i tu koszt, przy sprawdzonej konstrukcji nie powinien być wyższy niż ok.1300zł ze zdalnym sterowaniem. (No chyba, że ktoś ma HIGHENDOWE ;))) oczekiwania/wymagania.)

Mówię o b. db. brzmiącej (oczywiście ze swoim charakterem) klasie tzw. "B" wg klasyfikacji AV.

 

High-end w 95% nie istnieje, są to tylko redaktorskie dyrdymały ad. drogich urządzeń, które powstały, ktoś musi je sprzedać i zarobić wiec trzeba je jakoś upchnąć. Nawet, jeśli są tylko drogim, sfinalizowanym eksperymentem w drodze do następnego celu, jeszcze droższego i - ponoć - lepszego. (To zawsze słono kosztuje, wiem.)

Byliście na AS, słuchaliście różnych hajfajów w Bristolu i co ? - Każdy gra inaczej. Więc co to jest, pytam ? I to wszystko za ogromne pieniądze. czy to był hi-end ? Nim nazwałbym tylko chyba kolumny WLM i towarzyszącą im elektronikę. Nie będę się kłócić. To moje zdanie i osobisty pogląd.

 

Można mówić o takiej czy innej szkole brzmienia, brzmieniu flagowym ot, choćby MacIntosh'a i... to wszystko. Albo leży, albo - miomo sporej kasy - i tak nie ;)) Ja je doceniam, ale od zachwytu jestem daleki. To samo dotyczy np. Thieli, żeby już nie siegać w inne podwórko (były w tym samym apartamencie, co Mak). Reszta to nasz gust, preferencje, jakość (i czystosć / :)) narządów słuchu, doświadczenie oraz... ilość oleju w głowie.

* * *

Żałuję, że znając z wcześniejszej bytności na AS możliwości Akkusa, w tym roku się nie popisał. Zaskoczyło mnie to, co adresuje jako Akkus do potencjalnych klientów (DIY). Ale cóż - taki mamy rynek w Polsce, wiemy, jak jest i jakich cudów trzeba dokonywać, by NORMALNIE egzystować, nie mówiąc, że trzeba się jeszcze rozwijać. Trochę żenada z tym tegorocznym poziomem, ale co zrobić. Widać życie zmusza wszystkich po równo. To wszystko, co tu napisałem, jest uczciwie powiedziane, bez ściemy.

* * *

Pojawienie się tu i ówdzie nowych konstrukcji (np. kolumn w ofercie Audiopunktu) nie wynosi automatycznie poziomu ich brzmienia na wyższy poziom. Jeśli jest dobry - ok, szata chińska - niektórym może się podobąć, nic mi do czyichś gustów. Zachwyty nad tymi kolumnami (poza zasługującą na uznanie jakościa wykonania) uważam za przesadzone. Ot dobry poziom, bez rewelacji. Cena, jak na masowego producenta chyba przystępna. Tylko uwaga na wpis wyżej gipsy2... To jest właściwy (tylko dla niektórych) kierunek- zgadzam się.

Koniec dygresji.

 

Występ Akkusa na tegorocznym AS nie zmienia w żadnym wypadku pozycji, jaką ta firma zajmuje w moim prywatnym rankingu, w umiejętności konstruowania świetnie brzmiących kolumn (mogę się jeszcze czepiać, więc ideału nie ma).

 

* * *

To, że nie wybrałem po ostatecznym odsłuchu VA Mozartów, a wyczuwam słabość ( głównie chodzi mi o charakter) znakomitych i nadal przeze mnie lubianych Tabletek, świadczy, że nie zetknąłem się jeszcze ze ZNACZĄCO lepszymi kolumnami, bo już bym przy nich krążył ;) Mam dobry dźwięk za sensownie wydane pieniądze i tyle. Być może Akkus, być może Qba... Zobaczę. Będę się rozglądał nawet po dziwnych konstrukcjach i mniej znanych.

 

-> gipsy2: gratuluję odwagi w dążeniu do prawdy. DZIĘKI, że to napisałeś.

 

Szacuneczek, pozdrawiam serdecznie.

Ludzie troche ręce opadaja :(

 

Myślicie że nie słuchałem Watersa na innych kolumnach??

było ich sporo - zapewniam!! (dali 5005, infinity a 40, esy meritum, meritum 2 oraz furioso, Jmlaby i wiele innych!!! )

Że efekt jest na wiekszości to sie zgodze ale efekt można zagrać na różny sposób. Na jednych słychać babke z boku a na innych zuełnie z tyłu. Przy jednych kulig jedzie po linii prostej z lewej do prawej strony a przy innych robi dosłownei kółko!! Jak jest nagrana ta płyta wszyscy wiemy ale nie zgodze sie z tym ze na każdych kolumnach jest taki sam efekt - BZDURA!!! Posłuchajcie tego na altusach!!!

Nie wciskajcie wiec kitu ze to zasługa jedynie realicacji płyty!!!

Co do clonów to ustawienie jest bardzo ważne, każdy cm jest istotny!!!

wyobraź sobie że np taką ese meritum poskładasz SAM za 40% ceny producenta,wyobraź sobie że takie jakies infinity co kosztują z 2 tys warte są w zasadzie z 700zl itp.Nie dawaj przykładu Altusów,bo wiemy wszyscy do czego to są kolumny. I uwierz że baaardzo wiele zależy od realizacji płyty.A mi zaś proszę nie wciskać kitów że ustawienie proaców co do cm ma znaczenie,nie popadajmy w snobizm,patrzmy sie na świat trzeźwym umysłem(czy usłyszysz ten np 2 dB spadek przy 20khz przy przesunięciu kolumn w osi poziomej?).Dla mnie tak czy siak proaci to beznadzieja,teraz właśnie sobie ich słucham i zaczyna mnie ten bas rozmulony doprowadzać do nerwów.Ja jestem w stanie Ci udowodnić że głośniki klasy hmm...żeby nie mówić Tosnil ,to powiem Monacor,czy Peerless,zagrają przy bardzo dobrej aplikacji na efekciarsko nagranych płytach na poziomie proaców(w zasadzie nie bede ukrywał ze np shp 165kep przy odpowiedniej aplikacji i tak wg mnie bije scana weglowego).Jakies pytania to pisać :) ......a w zasadzie niedowiarków na odsluchy zapraszam,niedlugo bedzie kilka kolumienek u mnie :)

-> Plik: ale żeś podał przykład : ))) Ręce opadają...

 

Jesli mowa o prównywalnym, średnim, dobrym poziomie kolum - nie będzie dużej różnicy.

No chyba, że w ferworze zamienisz np. miejscami kable IC. Wtedy tak, różnica będzie zasadnicza.

Prawdę mówiąc już to przerabiałem i nudzi mnie ten temat, a Waters w szczególności (Ile można ?)

 

-> gipsy2: cieszę się, że się rozumiemy.

Skąd jesteś ? Daj znać, kiedy zorganizujesz odsłuch WYBITNYCH kolumn, ok. ?

Chętnie wpadłbym (jeśli to nie drugi koniec Polski).

Obym doznał objawienia :)

 

Pozdr.

--> Roguś,na każdym ze wzmaków tj, marantz pm 7000,cambridge audio i nad bas był cienki w sensie zamulony i rozlazły.Oczywiście jest to wynik za dużej budy,sam Scan siedzi tam w kolo 30l ,do tego jest sporo wytłumienia co daje mu z okolo 37 czy 38l ! I to na jedną osiemnastke? To jest tego przyczyna.

 

--> Andrea29 ...My to normalnie hi-meny jestesmy ;) .Ależ bardzo chętnie Ciebie zapraszam .Mieszkam na śląsku w pawłowicach (city :P ).Tylko musze Cie zmartwić,narazie nie mam wybitnych kolumn ;),ale może coś razem wydumamy :) ...Pozdrawiam ....aa widzisz,powiedz mi jak tam dokładnie prezentował sie Akkus na AS ,nawet w zeszłych latach? Jak tam Pan Albecki sie ma i jego projekty?

> Plik

 

ja wcale nie chciałem atakować ProAców, ani twojego clona. nie słyszałem go więc nie oceniam. napisałem za to, że słyszałem te efekty na gównianych kolumnach. i wcale nie uważam że były zwyczajne. słyszałem szeptanie z tyłu. brałem ten efekt jednak za odbicia od tylnej ściany, którą mam dość blisko za sobą. efekt fortepianu wspomniałem dlatego, że był dla mnie wtedy najbardziej spektakularny, tymbardziej, że w pokoju obok stoi właśnie pianino.

 

co do aplikacji scanspeaka, nie podważając wiedzy konstruktorów, to 30l wydaje się znaczącą objętością. a tak swoją drogą mam pytanie: jak nisko obudowa jest strojona?

kiedyś przymierzałem się do budowy kolumn na scanspeakach, ale na szczęście zabrakło funduszy. poszukałem właśnie pliku z obliczeniami i dla głośniczka: 18W8545 liczonego wg Hoge'a o Qb=7 wielkość obudowy bassreflex wyszła mi (Vb=16,8dm3) a częstotliwość rezonansowa (fb=38,2Hz). te wg teorii parametry zdawały się dawać najlepsze rezultaty.

licząc innymi metodami (np. wg Bullocka) wielkość obudowy wychodziła mi jeszcze mniejsza. i tak np. dla

Qb=7: Vb=13,6 [dm3], fb=41,0 [Hz]

 

jeszcze raz podkreślam, nie oceniam brzmienia waszych klonów, bo ich nie słyszałem. a scanspeaki lubię, nawet bardzo.

gipsy2

Czysto teoretycznie, biorąc na logikę, czy producent w tej cenie wypuściłby na rynek kolumny z rozlazłym basem, być może, ale moim zdaniem te głośniki potrzebują wzmacniacza coby głośniki niskośredniotonowe trzymał za mordę :-), jednocześnie powinien być bardzo szczegółowy. A może Proaci powiedziały Ci prawdę o wzmacniaczach, dla których były zbyt dużym wyzwaniem. Może się mylę, jeśli tak to na pewno się do tego przyznam po złożeniu Proaców do kupy, jeżeli nie będzie kolejnego przesunięcia terminu u stolarza, nastąpi to już we wtorek.

 

Pozdrawiam

Andrea, Gipsy2, zapraszam na odsłuch kilku konstrukcji, jeżeli nie wybitnych to przynajmniej bardzo ciekawych...

Z tego co piszecie wynika że macie zapatrywania zbliżone do moich, miło będzie pogadać.

-> gipsy2: dzięki za zaproszenie. Jak dożyję, to 16-23 stycznia będę wypoczywał w Krakowie (i okolicy). Pawłowice nie wiem gdzie dokładnie są - popatrzę na mapę to znajdę. Jeśli dość blisko - jest nadzieją, że się spotkamy :)

W czasie urlopu będę dysponował tylko komórką.

Zastanów się, czym mógłbyś mnie audioolśnić, hihi

Kraków to S&L myśle, że warto wpaść (Centuriony ocenaim b. db., a to nie szczyt możliwości tej firmy).

A Śląsk to też - co najmniej - dwaj sympatyczni forumowicze, z jednym z nich sporo korespondencji popełniłem na priva... ;)) / Od pewnego czasu, nie widzę tu jego wpisów (a nie sądzę, że skusił się na cukierki w innym ;) /

 

Akkus w zeszłych latach..... hmm, daawno to było, choć klasa prezentacji na długo pozostaje w sercu. Wtedy mnie się straaaasznie podobały COAXy na PHL Audio (głośnik koncentryczny), podobno cena 5kzł/parę kolumn. Konstrukcji podłogowych nie słyszałem, bo nie trafiłem na ich prezentację. Byli inni Koledzy, więc może zechcą się podzielić wrażeniami, ale to nie tu -> p. 7. regulaminu forum zabrania. Swego czasu prowadziłem z kimś małą korespondencję na priva ad. AkKusa. W pełni się zgadzałem ze zdaniem tamtej osoby. O wrażenia z odsłuchu podłogowych zagaił mnie też garmin. Był pod wrażeniem. Było to tuż po AS'02 (chyba '02).

To tyle.

 

Pozdr.

 

PS. Jak dasz mi swój mail to to i owo z fotek mogę Ci przesłać. Kolumny Akkusa odsłuchiwaliśmy w Wejherowie w tym roku, z gutekbull'em. Słuchaliśmy konstrukcji na wstęgach. - Faktycznie, góra trudna do pobicia przez nawet b.dobre gwizdki, chociaż zapewne znalazłoby się paru godnych konkurentów (a może nawet i nie ?).

Możliwe, że od 202r. zmieniłem się (trudniej mnie audiofilsko zadowolić). B. chciałem się przekonać, czy magia tych pokracznych gabarytowo standowców jeszcze na mnie tak samo mocno działa. Niestety tego modelu nie mieli. Królowały aplikacje wstęg. Szkoda.

Wtedy, w 2002r. nie było dla mnie lepszego dźwięku w Sobieskim, niż w pokoju Akkusa.

 

Pan Albecki (jak się ma i jego projekty) -> pytanie nie do mnie... ;)

Ja tu mozolnie skrobu, skrobu, a wpisy się mnożą, hehe. Ok.

 

->McGyver: miło mi będzie Cię poznać oraz jakoweś ciekawe konstrukcje. Gdzie i kiedy ? (Racz wziąć poprawkę na termin mego urlopu - będzie mi łatwiej.) Też nie wiem skąd jesteś, zaraz zajrzę w Twoje "o mnie"...

 

Pozdr.

podaje mail i prosze o te fotki z akkusa :) [email protected] ....co do terminu to mam nadzieję,że ugadamy się? Dzięki McGyver za zaproszenie,powiem Ci że z chęcią bym sie tam wybral do Ciebie,juz po kilku postach które nam się udało tu i ówdzie nawiązać stwierdzam że obaj razem z Andreą podążamy w spólnym kierunku,ciesze sie....FOREVER DIY!

--> Rogus ,zmierz głosniki,a nawet przepisz parametry głosnika.Wsadz je do jakiegoś programu,choćby Winisd,podaj dokładą objętość swojej obudowy,dodaj do tego 8 litrów,ustal na zasadzie znanej Ci długości i średnicy tunelu Bass reflex częstotliwość strojenia.Wtedy zaśpiewamy piosenkę "Boże coś Polskę ..." i może wtedy uwierzysz.Co do wzmaka,twierdzisz że choćby ten marantz pm 7000 nie trzyma w ryzach Scanów? Chłopie,na nim odsłuchałem nieco kolumn,choćby i "mizerne" audaxy hm170c0,które z samej budowy głosnika raczej nie bedą tak sypać basem jak Scan.Poprostu one w basie grają o kilka,podkreślam kilka klas lepiej.Podobnie przedstawiają sie inne przetworniki.Dla mnie bas z proaców jest na poziomie gnd 17-80-8 STX'a (tego akurat kiedys w domu mialem).Moja opinia jest konstruktywna tylko temu,gdyż nieco kolumn przez uszy mi przeleciało,i wiem że marantz,nad,a choćby te najtańsze mają normalny bas i tyle.W sumie,całość podsumował McGyver - praw fizyki niezmienisz - buda jest za duża i tyle.Przykro mi,ale ja nie mam uciechy z basu schodzącego do tych przykładowych 32hz z osiemnastki scana,co z tego jak stopka z perkusji sie totalnie muli i gubi.Z ciekawości,nawet poświęciłem uszy i zapuściłem....techno....na ucho stwierdziłem opóźnienie kolo 1 sek.Dla przypomnienia dodam że to nie tylko te proaci co ja złożyłem dla klienta tak grają.Jest jeszcze jedna uwaga,wytrzymałość mocowa tych głośników w tej obudowy jest tragiczna,w zasadzie gorzej niż tragiczna....juz nie mam sił komentować tych kolumn,dawno sie tak niezawiodłem...

Przyznam się że straszny niepokój zasiałeś w mej duszy Gipsy2. Zakończę budowę, posłucham, ocenię... Jeśli nie będą odstępowały dźwiękiem od oryginałów do będzie super, jeśli będą gorsze, dużo gorsze, będę usiłował je sprzedać i może popełnię jakiś nowy projekt.

Nie wiem jak klony,ale oryginalne Proacki 2.5 mają kapitalny bas.

No, ale jak się do nich podłącza gówniane wzmaki to i rezultat jest tylko jeden.

A ,zresztą jakie tam Tyler ma pojęcie o projektowaniu kolumn.

:))))))))

Wy dwaj, tam na górze... ;)) Czemu nie chcecie przyjąć do wiadomości, że może istnieć coś lepszego niż ProAc 2.5 ?

Tak trudno to pojąć ?

Ja bynajmniej nie krytykuję tego modelu, bo wiem, jak gra, jeno mnie się ta szkołą trochę osłuchała,a konfrontacja z dokonaniami Akkusa dała do myślenia, m.in. na temat instnienia innych, wcale nie gorszych przetworników, nie tylko Vify, SS czy SEASa. Czy na nich kończy się świat ? Chyba ogólnie w Polsce to tak myśli wiekszość.

Jeśli znajdę lepsze, ciekawsze kolumny - będą moje. Chciałbym. Kropka.

 

Pozdrawiam. Ubawiliście mnie. Sorry ;)

Posiadam artykul na temat strojenia 18W8535 napisany chyba przez P.Kisiela. Jesli ktos chce moge podeslac. Z tego artykuly wyplywa wniosek ze ten glosnik najlepiej nadaje sie do obudowy zamknietej.

 

Sluchalem 2.5 na AS 2003 ze wzacniaczem Jazz i bylo bardzo dobrze. Jesli komus graja kiepsko 2.5 polecam do tego Jazza...:)

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.