Skocz do zawartości
IGNORED

Co najbardziej chcecie zobaczyć na AS'03

Audiofil

Rekomendowane odpowiedzi

>gutten

Większość ładnie wygląda, ale jak wydobędą z siebie dźwięk, to okazuje się, że barwa taka sobie, brzmienie jest nadmiernie rozjaśnione, ogólnie dość krzykliwe, słaba muzykalność...

Na razie studiuję przewodnik po Audio Show.

Chciałbym zobaczyć / posłuchać:

z kolumn:

Gradient, Klipsch (nie wiem czy bedą Klipschorny), Lowther, Martin Logan Prodigy,

JM lab Grande Utopia Beryllium (ale z innym wzmacniaczem niż TacT)

z elektroniki:

Jadis. BAT, Jeff Rowland, McIntosh, CEC

Jak na jeden dzień, to chyba za dużo.

Pozdrawiam

Skąd macie przewodnik po AS ?

Też bym chciał go postudiować.

A usłyszeć chciałbym system którego dźwięk mnie zachwyci, tj. będzie słyszalnie lepszy od tego, jaki mam, bo poprzeczka za sprawą grubej jak kciuk sieciówki garmina wzrosła ; )) [Mam ją od tygodnia i krótko mówiąc jestem jej działaniem ciężko zachwycony. Z niektórymi podzieliłem się już wrażeniami na priva. Ciekawe, że dźwięk mnie rajcuje szczególnie gdy wrzucam płytkę, gdzie jest perkusja czy kontrabas. Poprosiłem o udostępnienie jej jeszcze choć na tydzień.]

* * *

Jak się nie będę o pętał po pokojach II dnia, to będzie znaczyć, że coś padło mi na zmysły i że znalazłem ; ) No, ale to marzenia.

Chciałbym posłuchać wzmaka piotrka 608 na różnych słuchawkach, możliwe, że jakieś odpowiednie kupię sobie jeśli będą w promocji.

- Grado (?)

Interesować mnie będą szczególnie kolumny od poziomu Mozartów wzwyż, gdzieś do hmm, 12kzł.

A tak w ogóle to przyjadę dla przyjemności posłuchania wielu zestawów, i wytypowania swoich typów. Obejrzę wszystko i nawet bohatersko wścibię gały do KD.

B.chiałbym, by KD ulokowało w przeciwnym kącie hotelu i nie zagłuszało co wartościowszych systemów audio.

Ślimaków - wiadomo - jak będą - chciałbym posłuchać bardzo, ale czy się dopcham ?

Pozdr.