Skocz do zawartości
IGNORED

cichy silnik- jakie autka?


Horst

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące później...

jak fajnie sie bawia niektorzy

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

zero jakichkolwiek norm ,aby wyjechalo to na ulice.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nie mam problemow ze zrozumieniem tekstu pisanego,

ja pisze ze to auto nie spelnia warunkow przegladu technicznego.

kto pierwszy napisze dlaczego?

 

 

ale takim bonzom jak DZ. to nawet na 9 osob by go zarejestrowali.

Niedawno miałem okazję testować Toyotę Avensis II 2,0 benzyna. Jeździ fajnie ale IMO silnik jest stanowczo za głośny. Układ kierowniczy dość czuły - wymaga stałej koncentracji, co przy pokonywaniu ~300km dziennie średnio mi odpowiada. Dlatego nie czułbym się dobrze (komfortowo) za k-cą A.

Myślę też, że mniej wprawni kierujący mogą mieć problemy z opanowaniem tyłu auta na szybko (czyt.: przegięciowo) pokonywanych zakrętach. W aucie waży przód, tył jest lekki i miałem wrażenie, że niewiele brakuje, a będzie latał.

Jakość użytych materiałów we wnętrzu (auto 7- letnie), budzi szacunek.

Komfort podróżowania (zawieszenie) oceniam jako dobre.

Ogólnie auto sprawiło dobre wrażenie ale gdzież mu np. Do Citroena Xsary 2,0 benzyna...

Pokonywanie krawężnika - bajka :) Rozpędzanie auta - sama czysta przyjemność - auto rwie do przodu jak wściekłe.

Hamulce - życzyłbym sobie w każdym aucie (hamowanie oceniam jako wyraźnie skuteczniejsze niż T. A. II).

Hamowanie z dużych prędkości (przy puszczeniu rąk z k-cy) - auto jechało idealnie na wprost (Cecha egzemplarza ?)

Kultura pracy silnika - cisza i spokój zawodowca - oceniam na 5 (ocena maks.) T. A II oceniam na 4-, bo jest/był zbyt głośny.

Praca zawieszenia na nierównościach: Xsara wypadła lepiej ale T. A. II też spisywało się dobrze. (Xsary lepiej bo cichsze.)

Cena komisowa Cytryny to 16,7kzł (rocznik 2001), Avensisa chyba coś ok. 24kzł. (Ceny na dz. db.)

Gdybym miał wybrać między tymi autami to ZDECYDOWANIE auto francuskie bardziej mi przypadło do gustu.

Jedynym minusem jaki zauważyłem w Xsarze było czasem słyszalne stukanie klapy bagażnika - jakieś luzy na zawiasach albo uszczelka do wymiany - nie wiem.

Sprawdzałem - ta wersja Xsary (2,0 E) nie była dostępna u polskich dealerów. Spalanie średnio ponoć 9,7l Pb 95/100km.

Ilość KM - zagadka: 138-176 ? -Nie dało się tego na szybko ustalić.

* * *

Przyjemnie i dość cicho pracujący silnik miał Peugeot 1,4 HDi.

NIE POLECAM niemieckiej techniki w starszej Octawii -> 1,9TDi, 90KM. Na wolnych obrotach - silnik zimny czy rozgrzany - pracuje wk...co warkotliwie. Jak dla mnie kultura pracy nie do zaakceptowania. Na trasie - w porzo. Spalanie zależne od stylu jazdy. Od niewiarygodnych 4,1-4,3 do - średnio 5,3 ON/100km po 7,2 (przy przeginaniu do 170km/h). Masa auta to prawie 1,5t...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.