Skocz do zawartości
IGNORED

HP Poland=> Hiper Paranoja ?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

(Konto usunięte)

Pewnie ,żę nie jestem zobowiązany do naprawy w serwisie HP, tyle ,żę miał to byż naprawa gwarancyjna .

Pan z firmy odp. za serwis w polsce powiedział mi , żę serwis/technik uznał iż jest to uszkodzenie mechaniczne matrycy , no ok,geniuszem nie trzeba być żeby to stwierdzić, ale ważne jest to z jakiej przyczyny powstało to uszkodzenie !Pan z Hp stwierdził że firma automatycznie wsztstkie takie uszkodzenia kwalifikuje jako "z winy użytkownika" - no przecież paranoja!Lap nie ma żadnych uszkodzen zew obudowy , ani matrycy , więc nie spadł /nie był uderzony, a pan na to że mógł być SKRĘCANY !!!!!

No zabrakło mi słów na moment.

Z takim podejściem to można wszystko wytłumaczyć na nie .Jak się coś zepsuje elektrycznie to pan powie że ciągne na lewo prąd ze słupa , a jak pękną podeszwy w butach to powie , że mam platfusa.

Problem w tym ,że ja nic nie zrobiłem , linia pęknięcie biegni od gumowej nózki (pod którą sa wkrety do montażu obudowy) , a klape lapa w pozycji "zamknięte" utrzymuje nie jakieś zamknięcie , ale jakiś sprężysty element zamontowany w zawiasie który poprostu dociska klape do obudowy - i to plus ew. źle dokręcenie(naprężenia) i/lub wada materiałowa są przyczyną uszkodzenia.

No ale w HP w takich przypadkach z automatu na gwarancji walą pieczątke winny! I do tago dochodzi jeszcze ta kosmiczna wycena:)))

 

Ja im tego nie popuszcze , wyśle wszystko do każdej zainteresowanej gazety komputerowej , portalu internetowego , forum komputerowego i cholera jeszcze do teleekspresu!!!!

Kupowałeś bezpośrednio przez neta, czy w jakimś sklepie? Warto byłoby spisać bardzo dokładny protokół usterki, opisujący jakie elementy obudowy laptopa spowodowały uszkodzenie matrycy i wtedy wysłać. Jak się będą starali wykręcić, to wtedy chyba tędy droga:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

jacch, 4 Paź 2007, 08:22

>Ja im tego nie popuszcze , wyśle wszystko do każdej zainteresowanej gazety komputerowej , portalu

>internetowego , forum komputerowego i cholera jeszcze do teleekspresu!!!!

 

Brawo, sam tak zrobiłem, jak po raz trzeci z rzędu przysłali mi telefon po naprawie bez naprawy. Napisałem maila do firmy, że jak w ciągu trzech dni nie wymienią mi telefonu na nowy, rozpocznę taką akcję, popartą skanami wszystkich zgłoszeń i wypisów po naprawie. Na drugi dzień zadzwoniła do mnie pani z firmy, mówiąc, że nowy telefon jedzie do mnie z centralnego serwisu z Niemiec i żebym się wstrzymał, bo dostarczą mi go w ciągu 3-4 dni.

  • 2 tygodnie później...
Gość

(Konto usunięte)

Minęło kilka dni , a pani z działu reklamacji nie moźe się intelektualnie wznieść po za regułkę :

..Szanowny Panie,

 

W odpowiedzi na Pańskie pismo, dotyczące urządzenia HP 510 Notebook o numerze seryjnym CND70516JY, uprzejmie informujemy, że podtrzymujemy nasza decyzję przedstawiona Panu w dotychczasowej korespondencji.

 

Pragniemy także podkreślić, że odpowiedzialność Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o. kształtuje dokument - Karta Gwarancyjna dołączony do urządzenia w chwili sprzedaży. Zgodnie z pkt. 4 wyłączeń gwarancyjnych udzielona przez Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o. gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, wywołanych nimi wad oraz uszkodzeń wynikających z instalacji i eksploatacji urządzenia w warunkach lub w sposób niezgodny ze specyfikacją producenta.

 

W związku z powyższym uprzejmie informujemy, że naprawa należącego do Pana komputera, może zostać wykonana jedynie jako usługa płatna....

 

:)))))

A na dodatek zdjęcia przesłane mi przez w/w panią przedstawiają mój laptop ze zmasakrowaną matrycą !

Albo to nie moja matryca :) , bo moja miała pęknięcie ok.5-6 cm.

Na mojąe pytanie - dlaczego serwisant naprawiał lapa bejsbolem - pani grzecznie odpisała , że w takim stanie urz. do nich dotarło.A za zniszczenia w czasie transportu HP nie odpowiada!

Fajna to ichnia gwarancja door-to-door !

Przysyłają kuriera , pakujesz urządzenie w oryginalne opakowanie , a oni za transport nie odpowiadają - wygodne :) No i co ? No i wina transportu ! Oczywiście:)

Debile.

post-3355-100002683 1192219540_thumb.jpg

  • 6 miesięcy później...

Przypadek paranoi jaki miałem dzisiaj: zepsuła mi się pralka 2 tygodnie po gwarancji, diagnoza pana serwisanta uszkodzony moduł sterujący (ponoć tego się nie naprawia) tak naprawdę pod wpływem naprężeń jakie doznawała płytka pękł układ wykonawczy ULN2003A i wtórnie uszkodził przetwornicę zasilającą cały moduł (scalak PWM TNY264N + rezystor 10 Ohm) naprawa zamknęła się w kwocie 15zł ;-)

 

Swoją drogą to granda jak zbudowane są te moduły sterujące.;-)

 

Echh w dzisiejszym skomercjalizowanym świecie człowiek musi być fachowcem od wszystkiego...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.