Skocz do zawartości
IGNORED

HP Poland=> Hiper Paranoja ?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

(Konto usunięte)

Mam na gwarancjii laptopa HP . Uległ uszkodzeniu ( mniejsza z tym z czyjej winy ).

Sewrwis HP nadesłał wycene naprawy - wymiana matrycy - na 3900 pln.!

Laptop kosztuje z systemem op. win.XP 2400!Bez systemu - 2100 pln!

Zakup wymiana matrycy na allegro to koszt max.-ok. 800pln.

 

Oczywiście na podanym numerze infolini pan/pani nic więcej niż cytaty z pisemka serwisu nie potrafi powiedzieć , na prosbe o podanie tel. do kogos kompetentnego rozwiązac problem, podaje mail-a do działu reklamacji (tel. tam nie mają z nikim nie można porozmawiać) i żadnego telefonu pani mi nie może podac bo ....w HP OLEWAJĄ KLIENTA !!!!

Zadzwoniłem do firmy HP Poland , zgłasza się pani na centrali , proszę kogoś odp. za serwis HP w polsce , pani zadaje pytanie czy chodzi o reklamacje , ja zręcznie robie unik :) i mówię , że nie .. mówie , że tak ogólnie chciałem porozmawiać , pani łączy , zgłasz się panX(nazwisko zapisałem) i oczywiście Ja swoje pan jakby nie czuje tematu :( , rozmowa trwa kilka minut , pan podaje numer do swojego przełożonego iiii przełożony nie odbiera telefonu od 2/3 dni.

 

GRATUKUJE POCZUCIA HUMORU FIRMIE HEWLETT-PACKARD POLSKA Sp.zoo !!!!

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/36595-hp-poland-hiper-paranoja/
Udostępnij na innych stronach

tiiiiiii.... 3900zl... jak sama matryca cos tam kosztuje :D ja musze zaplacic 400zl za pstryczek w cyfrowce sony :D to jest dopiero bajer :D

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

witaj w klubie jacch. Nadal widzę ciężko pracują na swój wizerunek. Po naszych przebojach z tym jak już widzę słynnym serwisem w firmie zapadał decyzja "No more HP/Compaq". Oni naprawdę są zdrowo jebni....ci;-)

jacch

no to matryca to jest COS.. u mnie pstryczek kawaleczek plastiku kosztuje 300zl :D przeliczajac tak to ta matryca warta jest za 10000zl :D

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Panowie, powiem tak 256MB Kingstona, różne typy kupowałem za 260 zł w Karen Notebook i one nie chodziły. W serwisie dowiedziałem się że to dlatego że one są Kingstona ale bez naklejki Made for Compaq. To co jeszcze ktoś chętny strzelić kwotę?

Znam gościa na audiostereo co zmajstruje Ci nową matryce, nazywać się będzie matryciunio, a wielkość wybierzesz sobie sam mowa o nowej, bo jeśli chcesz to zaaplikuje Ci nowe pixele w obecną.

 

Dać Ci namiary ?

jar1, 3 Paź 2007, 15:31

 

>No i widzisz, jacch, po jaką cholerę Ci te pisdraki? :-)))

 

e tam jar, jakby w programie mieli punkt : Zabierzemy się za serwis HP to sam bym na nich głosował;-)

E tam jacch - to ma Cię zmotywować do zakupu nowego laptopa, oczywiście najlepiej od HP ;-)

 

Chyba chcesz żeby gospodarka się rozwijała? A serwisowanie to dla producenta tylko koszty...

->Astaroth

kazdy wie (poza HP) ze zadowolony klient jest wart znacznie więcej niż matrya za 600zł i 200zł robocizny

 

a jak mają klientów w dupie - ich problem, drukarke mam teraz Xeroxa i śmiga dobrze (poza drobnymi wadami, w które ją samodzielnie ja wyposażyłem) bo zachciało mi się złe folie wkładać.

 

A ceny w serwisach to kosmos, fakt.

U mnie sam serwis gwarancyjny laptopa przebiegł bezproblemowo (wymiana płyty głównej i nagrywarki DVD), ale kontakt z serwisem jest beznadziejny. Na odpowiedź przez e-mail się nie doczekałem...

Znam przypadek gościa który kupił sobie wielkoekranowy telewizor znanej marki, podczas wynoszenia karton wymsknął się mu z rąk zaraz za dzwiami salonu RTV. Uszkodzony kineskop, rozklejona maska - koszt nowego kineskopu wg.serwisu 4x wyższy niż nowy odbiornik w salonie ;-)

 

Tak więc nie tylko HP ma taką strategię serwisową, powedział by że w przypadku dużych firm z dziedziny elektroniki konsumenckiej to norma. A niezadowoleni klienci? No cóż, oni to mają bardzo dokładnie wyliczone statystycznie...

z moich obserwacji wynika, że im większa marka tym ma bardziej w nosie (przyp. tłumacza: wyjebane) usługi reklamacyjne. zepsuje się to masz wyrzucić do śmietnika i kupić nowe! (a, że kupisz nowe najprawdopodobniej u konkurencji nie ma znaczenia - klienci konkurencji zrobią podobnie ;)

Nikt nie kąze ci go naprawiac w HP, matryce wymieni ci kazdy rozsadny naprawiacz laptopów jakich nie malo.

Z tym kineskopem to prawada, serwis jes droższy niz nowe urzadzenie. Swoja droga kiedys pracowalem z firmie w ktorej miedzy innymi naprawialem HP (umowa outsourcingowa na m. in.monitory) i za naprawe 3 letneigo CRTka wartego mzoe max 150-200zl firma dostawala chyba 80Euro. Za zezlomowanie 150... Oczywiscie większośc zlomwalismy robiąc rysy na bańkach- ktorych oczywiscie nie wymieniamo, nawet jak monitor mial 3 miesiace i byl na gwarancji szedl do piachu z powodu 2m ryski na kinolu.. polityka...

areg, 3 Paź 2007, 19:04

 

>dla "pocieszenia" powiem Ci, że serwis Asusa - Orika z Wrocławia jest równie nastawiony du.... do

>klienta.

 

Tak, o Asusie też różne historyjki słyszałem - znajomy miał problem z nagrywarką DVD, odpowiedzi od wsparcia technicznego nie dostał przez ponad pół roku, dwa e-maile dziennie do nich szły, pewnie go jako spam oznaczyli. ;)

 

A jak już o Asusie mowa, to mogliby popracować nad serwerami i przepustowością, bo przy średnim transferze 10KB/s, to się sterowników ściągać odechciewa.

W moim laptopie HP zakończyła żywot bateria w HP Poland chcieli za nową 438 zeta

na Allegro ta sama /nie żadna regenerowana od 195-230 zł/ .

Jedna i druga produkowana w tej samej fabryce w Chinach.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.