Skocz do zawartości
IGNORED

Wymiana auta


Kubek

Rekomendowane odpowiedzi

tomus..

 

PADAL to dobre haslo....

 

mam letkie wrazenie , ze po odstawieniu swojego superauta...odpalasz jeszcze maly numer z tym samym ..i to od tylca...prosto w goraca rure wydechowa...

tak...

tomus..masz racje skarbie...

 

.a wiem jak sie to u ciebie zaczelo...

 

 

potrafiles juz jako 5-ciolatek na osiedlu XXV-lecia odrozniac Syrenke 104 Kowalskiego od syrenki 104 sasiada Zawckiego....tylko po niewielkiej röznicy w dzwieku tych wspanialych motoröw...

 

hobby dotrwalo do dzis....

 

tomus podziwiam cie....

i co śmiech na sali?

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) a tu dla porównania macie swojego ŻÓŁWIA

od 100km/h już nie ciągnie??!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

saczek ty kwintesencjo naiwnosci i teori,nie zauwazyles ze ten vr6 zle wystartowal,mial pewnie takiego jak ty kierowce

 

ta 320D stala na podnosniku,zgadnij dlaczego.

 

skad sie biora tacy naiwni jak ty osobnicy?

>>Tomek7776

 

widzisz, nigdy nie jeździłeś Dieslem ze stajni BMW, a na pewno już nie najnowszymi wersjami. Jakbyś jeździł to byś wiedział jak to ciągnie, a tak się tylko ośmieszasz i na wszystko znajdujesz argument.

 

Pozdro.

Saczek_XTRM:

 

"Jak ktoś nie wierzy w moment na wale płaci 300zł, jedzie na hamownię i się podnieca tym co ma na kołach. Ciekawe tylko co to niby zmieni..."

 

No chyba więcej to zmieni niż moment na wale, w końcu to właśnie moment na kołach (a właściwie to siła napędowa będąca momentem dzielonym przez promień koła) jest tym co popycha samochód do przodu.

 

Natomiast co do tych filmików - przykro mi ale niewiele one wnoszą do dyskusji - to że jakiś Abdul Golodupcew potrafił lepiej stjuninkerować i popilotować swojego 1.9TDI niż Ahmed Twiordożopnyj zrobił to z VR6 o niczym nie świadczy.

 

Wydaje mi się że katalogi producentów mimo wszystko są z lekka bardziej wiarygodne w kwestii porównywania przyspieszeń tego co kupują normalni uzytkownicy samochodów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

tu sobie popatrz frajerze gawedziarzu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

>>tomek7776

 

Odjąłeś chyba kilka sekund, ale blisko byłeś. Dla Twojej wiadomości 320d zamyka prawie budzik 250km/h.

 

>>misiomor

 

Tak, pozwoli Ci lżej spać z mocą na kołach. Jakich różnic między Dieslem a benzyną się spodziewasz (oczywiście na kołach)

Podawałem już wcześniej linka do zawodów na 1/4 mili, czasy zmierzone bardzo dokładnie - sam przejazd ET jak i czasy przejazdu włączając reakcję kierowcy ET+RT. Tam jest czarno na białym, wszystko pomierzone, identyczne warunki pogodowe, etc. Nie ma żadnej ściemy. Diesle wcale tak mocno nie odstają jak się niektórym wydaje.

Saczek_XTRM:

 

Zawody na 1/4 mili to jednak również ocena umiejetności kierowcy, poza tym mają one niewiele wspólnego z codzienną jazdą. Te fury bywają tuningowane w sposób uniemożliwiający im przejechanie nawet 500km bez wymiany silnika na nowy.

 

A i tak mistrzowie pewnie jeżdżą na benzynie...

Może i jak się zdejmie elektroniczną blokadę to i tyle pojedzie - nie wiem. Wiem, że siedziałem w tym bąku i razem z kierowcą sunęliśmy ponad 240km/h a 0-100km/h było w ok. 8,5sek (też 2 osoby na pokładzie). Umów się na jazdę próbną a potem pisz co wiesz na temat tego auta.

 

Nawet jeśli ta e46 z filmiku była schipowana to i tak miałbyś problem, żeby nie oglądać do znudzenia tyłka tego wozu.

 

szczegolnie ten filmik jest fajny,i pokazuje jak sie juz pala wszystkie lampki lacznie z asc,asc air bag,atko stoi albo na podnosniku,albo na rolkach ,bo mprzod sie nie kreci i daje bledy do abs,albo sa to same liczniki podlaczone do laptopa,z jakims progranem.

 

saczek!!!!!!jestes naiwnym FRAJEREM

 

o k**wa jakim tepym i ograniczonym,to przerazajace

az sie im cyferki e drogomierzu sfiksowaly,

i ty saczek tam byles ?w srodku w czechach to kreciles?

 

 

jeszcze raz cie prosze mniej pij,mniej cpaj.

sa jak juz to robisz,to nie klikaj ,bo smroda puszczasz.

>>tomek7776

 

Największym frajerem jesteś TY. Wiesz dlaczego? Bo nigdy tam nie siedziałeś, żadnym danym nie wierzysz i co najgorsze pieprzysz aby pieprzyć. Wsiądź to tego swojego wozu drabiniastego i zapnij kolejnego Paska w Dieslu żeby się dobudować. Tylko celuj w straszych wiekiem kierowców, tak na wszelki wypadek.

tomek7776, 20 Lut 2008, 22:46

 

>az sie im cyferki e drogomierzu sfiksowaly,

>i ty saczek tam byles ?w srodku w czechach to kreciles?

>

>

>jeszcze raz cie prosze mniej pij,mniej cpaj.

>sa jak juz to robisz,to nie klikaj ,bo smroda puszczasz.

 

Tak Tomek, specjalnie dla Ciebie, "live" z Czech. Mi się wydawało, że przy 350km/h mijaliśmy gdzieś obok Twój komis... czekaj to był chyba B-stok.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

o wlasnie tak jechales z 2 kolesiami,ja pier**le ,ale z ciebie palant.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

>>misiomor, 20 Lut 2008, 22:36

 

>Saczek_XTRM:

>

>Zawody na 1/4 mili to jednak również ocena umiejetności kierowcy, poza tym mają one niewiele

>wspólnego z codzienną jazdą. Te fury bywają tuningowane w sposób uniemożliwiający im przejechanie

>nawet 500km bez wymiany silnika na nowy.

 

Już pisałem i jeszcze raz to podkreślę - żadnych umiejętności w czasach ET nie znajdziesz, chyba że szybkość zmiany biegów, ale po 1. żaden frajer nie siedzi za kółkiem 500KM, nad tym trzeba umieć panować 2. są 2 przejazdy

 

Co do żywotności silników, to wiadomo, że 1/4 mili to nie miejsce na takie rozważania. Żresztą kto budując Suprę ponad 1000KM myśli o żywotności silnika? Po co?

XTRM

o mnie | ignoruj | PW

 

stat: 1138 / 3351 / 2 20 Lut 2008, 22:59

>>misiomor, 20 Lut 2008, 22:36

 

>Saczek_XTRM:

>

>Zawody na 1/4 mili to jednak również ocena umiejetności kierowcy, poza tym mają one niewiele

>wspólnego z codzienną jazdą. Te fury bywają tuningowane w sposób uniemożliwiający im przejechanie

>nawet 500km bez wymiany silnika na nowy.

 

Już pisałem i jeszcze raz to podkreślę - żadnych umiejętności w czasach ET nie znajdziesz, chyba że szybkość zmiany biegów, ale po 1. żaden frajer nie siedzi za kółkiem 500KM, nad tym trzeba umieć panować 2. są 2 przejazdy

 

Co do żywotności silników, to wiadomo, że 1/4 mili to nie miejsce na takie rozważania. Żresztą kto budując Suprę ponad 1000KM myśli o żywotności silnika? Po co?

 

znasz leszczu wlasciciela tej supry>?Dobrowolskiego?>

tomek7776, 20 Lut 2008, 23:02

 

>XTRM

>o mnie | ignoruj | PW

>

>stat: 1138 / 3351 / 2 20 Lut 2008, 22:59

>>>misiomor, 20 Lut 2008, 22:36

>

>>Saczek_XTRM:

>>

>>Zawody na 1/4 mili to jednak również ocena umiejetności kierowcy, poza tym mają one niewiele

>>wspólnego z codzienną jazdą. Te fury bywają tuningowane w sposób uniemożliwiający im przejechanie

>>nawet 500km bez wymiany silnika na nowy.

>

>Już pisałem i jeszcze raz to podkreślę - żadnych umiejętności w czasach ET nie znajdziesz, chyba że

>szybkość zmiany biegów, ale po 1. żaden frajer nie siedzi za kółkiem 500KM, nad tym trzeba umieć

>panować 2. są 2 przejazdy

>

>Co do żywotności silników, to wiadomo, że 1/4 mili to nie miejsce na takie rozważania. Żresztą kto

>budując Suprę ponad 1000KM myśli o żywotności silnika? Po co?

>

>znasz leszczu wlasciciela tej supry>?Dobrowolskiego?>

 

 

Tia, z zawodów 1/4 mili. A co zadzwonił do Ciebie i chce się zamienić na BMW E46 Compact 2.0TD? ;-)

Saczek_XTRM:

 

Co do tego momentu na kołach - już pisałem jak to liczę (w celu porównań między dieslami a benzyniakami). I moje wyliczenia zupełnie dobrze zgadzają się z czasami przyspieszeń 0-100 podawanymi przez producentów.

 

Przykładem gdzie diesel rzeczywiście jest lepszy od benzyny o takiej samej mocy jest nowe Mondeo. Duratec 1.6 125HP ma moc max. przy 6300 RPM i max. moment równy 160Nm @ 4100 RPM. Diesel Duratorq 1.8 ma moc też 125HP (@ 3700RPM) i moment 320/340Nm @ 1800 RPM (wyższa wartość jest chwilowa, z udziałem overboosta).

 

Powiedzmy że obniżamy (przełożeniem) obroty benzyny do poziomu diesla (63/37 raza) - w takim przypadku moment wzrośnie do 272 Nm @ 2408 RPM a więc ciągle znacznie gorzej niż w dieslu. Przeżyłowali małą benzynę i/lub nie dopracowali doładowania dynamicznego w rezultacie czego zaczyna ona słabować przy średnich obrotach. Diesel przyspiesza 0-100 w 10.7s podczas gdy benzynie zabiera to 12.3s a więc 1.6s więcej (czas diesla jest 1.15 raza lepszy).

 

Tym niemniej porównanie osiągów tego diesla z benzyną o takim samym momencie (na wale) a więc ST220 (220HP, 320Nm) wypada jednak bardzo źle dla diesla - przyspieszenie 0-100 dla benzyny zabiera 7.5s (czas dla benzyny jest 1.43 raza lepszy) pomimo że przedni napęd nie pozwala jej do końca wykorzystać przewagi mocy.

 

Tak więc nawet w tym przykładzie moc maksymalna lepiej zgadza się z czasami przyspieszeń niż wartość momentu na wale korbowym silnika.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.