Skocz do zawartości
IGNORED

SONY CDP - X779 ES opinie


dobrus

Rekomendowane odpowiedzi

nie jestem fanem Hondy (raz miałem HRV , całkowita pomyłka )

 

słyszałem i owszem o vtec jeszcze w czasach pierwszych CRX

 

dobra , pokaż mi te najprostsze VTEC z momentem powyżej 100Nm/litr pojemności

 

ja na przykład znam Civic Type-R 2.0i VTEC , pojemność 1998cm/3 , max moment 193Nm

 

...mi wychodzi poniżej 100Nm z litra a zdaje się że to nie najprostszy VTEC

 

 

 

znasz inne (powyżej 100Nm z litra pojemności) - proszę o przykłady

Poza tym to tylko dane katalogowe. Ja np pamietam moj kurs na prawo jazdy. jezdzilem nowym punto 2 60KM. a po zdaniu egzaminu przesiadlem sie do corsy mojej mamy tez 60KM. I ta corsa w porownaniu z punto to byla po prostu rakieta. Podobnie wypadlo porownanie fiata brava 1.6 90km i escorta 1.6 90km. tu 90 i tam 90 masy praktycznie te same a escort idzie duzo lepiej. To troche jak z mocami we wzmacniaczach. pozdrawiam.

=> marcins737

A pokaż mi drugi wolnossący silnik benzynowy osiągający 100 KM - 120 KM z litra pojemności, kręcący się do ponad 8000obr/min i nie tracący mocy na bardzo wysokich obrotach na czerwonym polu ;)

P.S. HRV to faktycznie porażka ;)

>=> marcins737

>A pokaż mi drugi wolnossący silnik benzynowy osiągający 100 KM - 120 KM z litra pojemności, kręcący

>się do ponad 8000obr/min i nie tracący mocy na bardzo wysokich obrotach na czerwonym polu ;)

>P.S. HRV to faktycznie porażka ;)

 

Tak wyżyłowane silniki są dobre na 5 lat - potem to złom. Nie ma to jak 2,5 l 240 km volvo t5.

Żadne Audi a4 czy A6, a nawet A8, nie mówiąc już o tych włoskich gratach, nie podskoczą.

Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

wovo

o mnie | ignoruj | PW

stat: 1258 / 1666 / 1

 

25 Sty 2008, 14:29

Alfa to auto dla kolekcjonerów którzy chcą dużo płacić i często siedzieć w serwisach.

 

 

 

Te czasy juz minely. Przejedz sie nowa 159 albo nawet 147.

marc, 26 Sty 2008, 12:29

>Tak wyżyłowane silniki są dobre na 5 lat - potem to złom.

 

marc, chyba żartujesz. mam nissana 200sx 2.0 turbo 200km a wiec tez dosc wyzylowany silnik, auto kilkunastoletnie, eksploatowane w amatorskich KJS a wiec nie ma lekko, na codzien tez go nie oszczedzam i jeszcze NIC w nim nie robilem. Tylko zawias i plyny. i jakiejs pierdoly typu akumulator, to wiadomo. Zreszta co Wy tak sie podniecacie tymi przednionapedowkami, w dodatku N/A - przeciez to nuuuuuuuuuda.

 

 

A tak btw to alfe GTA 3.2 V6 robi seryjny escort RS2000 na ciartke. nie wierzycie to tu jest filmik:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Lotnisko Muchowiec w Katowicach w escorcie siedzi moj kumpel. Totalna żenada jak dla mnie. pozdro

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

a wezcie pod uwage ze escort RS2000 ma silnik 2.0 i 150KM a wiec sporo mniej niz alfa (!), poza tym to jest konstrukcja z lat '80 i swoje korzenie ma w sierrce. samochod nie ejst tez wyjatkowo lekki, bo wazy ponad 1200kg. No i escort byl na pewno sporo starszym rocznikiem od tej alfy, co rowniez dziala na jej niekorzysc. Wlosi to robią fajne dziewczyny, a nie samochody :P hehehe

marco - odbyłem niedawno jazdę próbną C70 T5... lubię design niektórych Volvo ale ich osiągi pozostawiają wieeele do życzenia ...mówisz że audi dowolne a4 nie ma szans ?? ok , sprawdź co potrafi 3.0tdi :) ...nie wspominam o 4.2

a teraz link do mebelka na zmiane tematu :

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

btw Sony ma trochę wspólnego z motoryzacją - jest ono twórcą najlepszego źródła do car audio jakie kiedykolwiek powstało na tej planecie - na fotach panel sterownika plus dedykowany zmieniacz cd - ot taki high endzik za kilkadziesiąt kzł :)

post-8338-100002293 1201356695_thumb.jpg

post-8338-100002294 1201356695_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

>marcins737

>sprawdź co potrafi 3.0tdi

Po ile Wy macie lat chłopaki? Akurat ten Audi za dużo nie potrafi, sprawdzałem. A to co pisze dobrus już w ogóle jakieś dziecięce fantazje. A tematem wątku jest:

*** SONY CDP - X779 ES opinie ***

Wiedza i doświadczenie przychodzą z wiekiem, najczęściej z wiekiem trumny.

Trochę sensu poproszę.

marc, 26 Sty 2008, 12:29

 

>>=> marcins737

>>A pokaż mi drugi wolnossący silnik benzynowy osiągający 100 KM - 120 KM z litra pojemności,

>kręcący

>>się do ponad 8000obr/min i nie tracący mocy na bardzo wysokich obrotach na czerwonym polu ;)

>>P.S. HRV to faktycznie porażka ;)

>

>Tak wyżyłowane silniki są dobre na 5 lat - potem to złom. Nie ma to jak 2,5 l 240 km volvo t5.

>Żadne Audi a4 czy A6, a nawet A8, nie mówiąc już o tych włoskich gratach, nie podskoczą.

 

Piep.., widziałem Cifa 1.6 VTI 160 KM, który przejechał 300 tys. km i smigał aż miło, a z turbo są wieczne kłopoty :)))

To tylko taka mała dygresja na koniec :)

- ot choćby takie, silnik roku od szmelcwagena z podwójnym doładowaniem :))

Honda to honda, w silnikach są raczej na przedzie z techniką, i to od wielu lat. Weźmy taką S2000 - 240KM z 2.0 wolnossącego w samochodzie fabrycznym. Ja wiem, że przy 8500obr./min., ale co z tego? W motocyklach silniki kręcą się wyżej i nie ma lamentu, że to nie będzie trwałe. Zresztą, bardziej wierzę w trwałość silnika wolnossącego wysokoobrotowego niż doładowanego, a zwłaszcza samej turbosprężarki.

gagacek

 

>Po ile Wy macie lat chłopaki? Akurat ten Audi za dużo nie potrafi, sprawdzałem.

 

buuuhhahahahhahahahha!!!

 

wezcie go zbanujcie bo takiego mitomana jak on to swiat nie widzial

 

co za sciemniacz, ty sie lepiej gagcek naucz jezdzic wozkiem dla dziecka i zacznij sie udzielac, co za spad

ocena wyżyłowanego silnika jest bardzo trudna

zrobic go to nie sztuka

sztuka zrobic go w wymaganej jakosci za rozsądną cene

dokładnosc obróbki,drogie materiały maja paskudną cenę

faktem jest ze honda jako jedna z niewielu jakos to godzi od lat

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

intuos :)))

Jesteś chorym człowiekiem.

 

mam pytanie: Jakim prawem tak piszesz o mnie?

Ja w przeciwieństwie do Ciebie pisze o faktach, jeździłem tym samochodem, podobnie jak i samochodami Alfa Romeo. Żadnej Hondy nigdy nie posiadałem, ale koledzy tak. Nie jestem mitomanem, nie mam takiej potrzeby. Możesz to w końcu zrozumieć? Jakimś cudem?

Wiesz, zrób coś takiego: Weź kredyt, zrób sobie prezent i zaspokój w końcu własne pragnienia. Jakieś tam kompleksy czy inne obrażenia umysłowe pójdą w niebyt.

;)

********

 

Co do trwałości silników ze sprężarkami sprawa wygląda trochę inaczej. Kolega ma jedną z większych hurtowni części samochodowych i myślę że spokojnie mogę bazować na jego opinii, trochę bardziej spójnej niż opinii mechaników czy użytkowników którzy mają do czynienia z pojedynczymi egzemplarzami samochodów. Są wersje silników bardziej i mnie udane, ale generalizowanie typu "to jest cacy, to jest be" jest pozbawione sensu. Tak naprawdę zasadniczą sprawą dla długiej żywotności jest to aby dać sprężarce czas na ochłodzenie przed wyłączeniem silnika.

 

Co do trwałości i super jakości silników Hond - owszem, są bardzo dobre. Ale czy ktoś z was widział taki silniczek 1,6/160KM, rozebrany, po ujeżdżaniu przez małolata? :) Horror

Wiedza i doświadczenie przychodzą z wiekiem, najczęściej z wiekiem trumny.

Trochę sensu poproszę.

w HRV silnik po 90kkm nadawał się do remontu (dół silnika)

spalanie oleju ponad litr/1000km...

 

z innych ciekawych usterek - rozpadł się wał napędowy za jedyne 7kzł (nie płaciłem , gwarancja ale cenę z ciekawości sprawdziłem) , były też problemy z tylnym mostem...

Idiotoodporność to też jest jakiś argument za benzyniakami wolnossącymi. Nie jeździłem benzyną turbo, ale z tego co wiem, trzeba poczekać po dłuższej jeździe chwilę na postoju, aż sprężarka spadnie z obrotów i dopiero zgasić silnik. W dieselu znowu trzeba pamiętać o tych świecach żarowych przy zapalaniu, jeśli lampka się zaświeci, chociaż to pewnie wiele krzywdy nie robi. Nie jestem zwolennikiem żadnego z rozwiązań, a do diesela turbosprężarka jest wielce wskazana, także z powodów ekologicznych.

Od małolata nie kupiłbym niczego używanego, podobnie od firmy przy większym przebiegu. Wiem jak pracownicy traktują samochody służbowe, a zwłaszcza ich układ jezdny i napędowy. Być może nie dotyczy to dyrektorskich limuzyn, ale dostawczaków niewątpliwie tak.

>Jesteś chorym człowiekiem.

 

gagacek nie wiem skad ten wpis bo ja go w tym watku i w mojej wiadmosci powyzej nie uzylem, wiec prosze nie kombinuj wciskajac tu tekst z innej naszej dyskusji na forum bo to czysta MANIPULACJA.

 

a na temat samochodow nie bede sie madrzyl bo to nie forum do tego, poza tym trzeba miec pojecie o czym sie mowi, wiekszosc wpisow jest na zasadzie jedzilem i pisze...trzba znac konkretne rozwiazania mechaniczne zarowno silnika kiedy mowimy o osiagach i o zawieszeniu kiedy mowimy o prowadzeniu, w innym wypadku nie ma o czym z delikwentem rozmawiac, nie badzcie urazeni ale taka prawda, a ze wiekszosc tak tu pisze nie podejmuje tematu.

 

w jednym sie zgodze, ze nie ma zlych samochod w sensie ze cos jet ok i be... w wiekszosci wypadkow jest to jakosc montazu a potem uzytkowanie pojazdu- czytaj mechaniki. Wiekszosc samochodow z turbina jezeli nie dac jej czasu na ostygniecie pada nawet po 40tys km, i to glowny powod szybkiego zuzycia takich samochodow.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.