Skocz do zawartości
IGNORED

chyba coś się dzieje z lampą


janeczek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam uprzejmą prośbę o wyjaśnienie następującego zjawiska, bo jestem w tej dzedzinie laikiem. Mam przedwzmacniacz Da minga 7 R, w którym są minn 2 lampy ecc83 (po wymianie telefunken). Zaraz po włączeniu w jednym głośniku słyszę szumy i trzaski i zawieszenie głośnika (głośnik)zaczyna pulsować na zewnątrz, po pewnym czasie to ustaje, jednak zauważyłem, że w trakcie grania również sporadycznie się to powtarza. Po zamianie lampy dzieje się to samo w drugim głośniku (pierwszy głośnik jest o,key). Jeśli pykam lampę palcami to w głośniku odzywa się pogłos. Prosze o pomoc (czy to oznacza, że lampa padła)i czy ewentualnie dalsze używanie sprzętu czasem nie jest niebezpieczne . Z góry dziękuję. Pozdrowienia dla Forumowiczów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lampki napewno mikrofonują, moze istnieć potrzeba założenia na nie pierścieni ale to ze membrana woofera pulsuje to niepokojące, znaczy ze pojawia się stałe napięcie które "pływa".. uważał bym.. wsadź spowrotem stare lampki i zobacz czy jest tak samo, jak nie znaczy ze coś moze byc nie halo z lampkami aczkowliek tez z układem po wymianie lampek na te telefunkeny...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wypowiedź. Na telefunkeny mam nałożone pierścienie. Ze starymi, chińskimi lampami zjawisko to nie ma miejsca. Co to znaczy halo w lampach. Rozumiem, że tych telefunkenów dalej nie powinienem używać. Jeśli można prosić o dalszą wypowiedż to byłbym bardzo wdzieczny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach