Skocz do zawartości
IGNORED

słuchawki do sprzetu przenośnego

onkiel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Mam małe pytanko, ponieważ w tym temacie jestem laikiem prosze o pomoc. Szukam słuchawek do ogólnie pojetego sprzetu przenośnego czyli discman mp3 ipod. Chciałbym się zmieścić w kwocie nie przekraczającej 100 zł, bo uważam ze za wiecej do takich rzeczy nie warto kupowac droższych, a poza tym nie chce wygladac jak wibracyjny z nausznikami :) Słuchawki nauszne w żadnym wypadku nie douszne. myślałem o AKG 414P ale ceny na allegro sa rozmaite i nie wiem co podroba a co nie, niestety PX100 sa drogie a koss porta ma podobno duuuuużo basu. Słucham jazzu, pop/rock lata 70/80, muze elektroniczna (vangelis jarre).

Żadnych słuchawek nie słuchałem i chce zawezic pole poszukiwań do waszych typow bo nie mam za bardzo czasu na chodzenie po salonach i sklepach.

Koss Porta Pro lub Sporta. Basu to one mają za dużo jak słuchasz w domu sprzętu stacjonarnego. Jak się idzie ulicą, to ma się inne oczekiwania i wtedy jest OK.

a co powiesz o tych i o tej cenie??

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czytalem ze sa ok a cena jest jak najbardziej zachecajaca

Ukryta Zawartość

mam kilka par do przenośnego mojego ipoda. i tak używam w zasadzie tylko koss porta pro - lekkie, dobry dźwięk, niedrogie, bardzo wygodne w podróży. nadają się do playera mp3, discmana, komputera, etc. są bardzo uniwersalne. nie jestem pewny jest obecnie 5-letnia gwarancja czy też nadal dożywotnia.

ich minus (albo plus) to słaba izolacja od dźwięków otoczenia.

pozdr

parmezan

PS - cena przekracza 100zł, ale nieznacznie. według mnie warto dołożyć.