Skocz do zawartości
IGNORED

Kącik samochodowy- ciekawy test


wasylak

Rekomendowane odpowiedzi

Szok, jaka różnica...

 

Co do praktyczności- czysto teoretycznie (znając gt-r tylko na papierze) wydaje mi się, że nissan ma pare zalet, których oba wymienione nie mają (w jednym kawałku): 4 miejsca i świetne 4x4. I generalnie to on byłby przez to praktyczniejszy.

Prosiak (911 jak rozumiem) i praktyczność - ten jego silnik za tylną osią sprawia że prowadzenie go bywa porównywane do bujania się na taborecie. To jest właśnie wóz który w polskich warunkach (koleiny, deszcz) będzie wolniejszy od pikaczu jeżeli będziemy chcieli utrzymać się na drodze. Po śniegu też przegrał bodajże z Fiatem Pandą (był taki test test Auto Świata jazdy pod ośnieżoną górę) - nawet wersja AWD.

wasylak-To napisze tak Porsche Carrera 4, M3 oba bardziej komfortowe od GTR, GTR wcale nie jest proste w prowadzeniu pomimo napedu na 4 buty. 4 miejsca ma rowniez M3 i 911. Do tego ciekaw jestem ile praktycznosci ma w sobie kokbit i komputer zainstalowany w GTR.

 

misimor-calkiem mozliwe, ze ta Panda podjechala lepiej i nikt tez tutaj nie kwestionuje, ze Panda jest najbardziej praktycznym autem z wymienionych, ale mowa a autach sportowych.

If it measures good and sounds bad, it is bad. If it sounds good and measures bad, you've measured the wrong thing. - Daniel R. von Recklinghausen

911 przegrał ten test ze wszystkimi - a najszybszy był o ile dobrze pamiętam E-klasa 4Matic.

 

Tak czy siak w polskich warunkach kolein i deszczu GTR ma szanse być najszybszy na trasie pod warunkiem nie za szerokich opon. Natomiast 911 będzie leżał w rowie i kwiczał jak spróbuje dorównać Focusowi. Tak działa ewolucja - układ hitlerwagena był może i praktyczny bo pozwalał na tylną ławeczkę dla dzieci. Jednak wtedy 911 miał 130HP. Dalsza ewolucja z pozostawieniem tego archaicznego układu przy rosnącej mocy niestety owocuje słabymi walorami do jazdy na codzień.

Zgadza sie, ze rozklad mas w 911 jest kiepski, zawsze byl. niemniej jednak tez jest o wiele lepiej niz dawniej, systemy wiele rzeczy ulatwiaja. Dawne 911 to dopiero byly narowiste! A czy w tym tescie pod gorke byl jakis inny typowo sportowy samochod?

 

Veyron vs auto sportowe wszechczasow 1m drag race!

 

 

Na torze Veyron nie mialby zadnych szans, na co dzien bez watpienia jest o wiele bardziej praktyczny.

If it measures good and sounds bad, it is bad. If it sounds good and measures bad, you've measured the wrong thing. - Daniel R. von Recklinghausen

To było bodajże w numerze 10/2007 - czytałem w poczekalni u dentysty więc nie mam samej gazety. Testowali bardzo różne wozy - od Pandy, przez A4 aż po 330, E-Klasse i 911. Kryterium obecności w teście była dostępność wersji z napędem na jedną oś jak i 4WD/AWD.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Czyli jedyne sportowe auto. Troche dziwi mnie ta 330, ze tak slabo, chyba faktycznie przez opony poniewaz moja e39 z tylnym napedem daje sie zaskakujaca latwo kontrolowac na sniegu nawet z wylaczonymi systemami, czego nie moge powiedziec o kilku autach z przednim napedem jakie mialem.

If it measures good and sounds bad, it is bad. If it sounds good and measures bad, you've measured the wrong thing. - Daniel R. von Recklinghausen

Fajnie piszecie o tych wadach i zaletach prowadzenia GT-Ra, 911 itd. Aż prawie można odnieś wrażenie, że mieliście z nimi do czynienia, a nie tylko o nich czytaliście :-)

 

(Bez obrazy, ale jak ktoś kto miał tymi autami pojeździć po torze to przeczyta, to tylko się dobrotliwie uśmiechnie).

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Fajnie piszecie o tych wadach i zaletach prowadzenia GT-Ra, 911 itd. Aż prawie można odnieś wrażenie, że mieliście z nimi do czynienia, a nie tylko o nich czytaliście :-)

 

(Bez obrazy, ale jak ktoś kto miał tymi autami pojeździć po torze to przeczyta, to tylko się dobrotliwie uśmiechnie).

 

Rozpisywał się nie będę na temat tego wpisu. Jednakże, jako gospodarz wątku powiem tylko, że tego typu opinia wiele mówi o osobie, która jej udziela...

Zamiast się od razu obrażać, to może napisz którym samochodzie i po jakim torze jeździłeś:

 

911 - jaki konkretnie model, gdzie

GT-R - model jest jeden (nie licząc liftu), więc wystarczy gdzie

 

Chętnie poczytam twoje uwagi z wypadów na tor tymi autami. Gdybyś przy okazji napisał na jakich oponach jeździłeś, jakich ciśnieniach i na jakich klockach - myślę że mielibyśmy kompletny obraz sytuacji.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Zgadza sie piszemy glownie to co przeczytalismy, co z tego wynika?

Powtarzamy opinie kierowcow ktrozy je testowali, niekazdy ma mozliwosc przetestowania tych wszystkich aut, a pogadac mozna.

If it measures good and sounds bad, it is bad. If it sounds good and measures bad, you've measured the wrong thing. - Daniel R. von Recklinghausen

No przeciez takie auta stoja normalnie na ulicy...:)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zycze kazdemu by go bylo stac na to by chociazby wypozyczyc na weekend ww autka i pojezdzic sobie tak dla zabawy po jakims torze.

 

Gdybym produkowal pieniadze to chyba kolekcja moich aut by wygladala tak:

1- stare Audi UrQuattro ( za to ze bylo piekne i ponad czasowe)

2- Nowe audi RS6 (lekko zmodzone na 700KM swietnie sie sprawdzi by zawiesc dzieci do przedszkola a w drodze powrotnej spocic wlasciciela czegos z natury szybkiego)

3- Na tor dla niesamowitych wrazen...lotus super 7 albo Atom...

4- Mitsu EVO 6 (najpiekniejsze rajdowe EVO) by na ulicach polatac bokami

5- Shelby COBRA... po to by odpalic rano...przegazowac i dostac orgazmu.

6- Nissan Skyline...dla odmiany troche wspanialego orientu

7- BMW M5 E39... styl osiagi i klasa

 

Mialem okazje przejchac sie jako pasazer takim RS6 i mimo ze porsche czy mocnym EVO tez sie jezdzilo to wrazenie wciskania glowy w zaglowek przy takich gabarytach ... robi wrazenie a to byla "tylko" seria.

EVO jako kierowca troche poginalem. Fenomenalne auto by wyzyc sie wieczorem... brutalne i bezlitosnie skuteczne.

Reszta narazie czeka do odchaczenia...

 

ps od mc jestem wlascicielem merca w124 ce (coupe).

Rzedowa 6stka 3200cm3 daje rade.

Auto ma swoj urok..narazie dopieszczam lakierke pozniej bedzie jasne wnetrze i ... bede mial co robic w weekendy :P

A ja jak sie przeniose do Polski niedlugo, mam nadzieje, to lykne Lotusa Elise, tylko jeszcze nie wiem ktora wersje. Male to, lekkie i podobno niesamowicie idzie po zakretach, ale oczywiscie wczesniej przetestuje. Apropos...jaki tor w Polsce uwazacie za najciekawszy?

If it measures good and sounds bad, it is bad. If it sounds good and measures bad, you've measured the wrong thing. - Daniel R. von Recklinghausen

ELISE lub blizniak OPEL SPEEDSTER

tez sie przymierzalem do kupna (opla) jako zabawki ale musisz miec swiadomosc ze na codzien w warunkach polskich to tylko w lecie. Jesienia brak trakcji a zima niewydajne ogrzewane.

Niemniej na tor...auto swietne ktore mimo slabszych silnikow czasy wykreca na torach swietne.

Polecam tor poznan.

tego opla kiedys chciałem kupic-tragedia wykonanie fajans jakich mało ale bardzo zwawy

tory w Polsce to pomyłka , dni otwarte to chyba tylko słomczyn, nic im sie nie opłaca

wszedzie chcieliby kluby i licencje

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Hehe, nie, ja się nie obrażam, ja się tylko dobrotliwie uśmiecham (to tak gwoli jasności wypowiedzi). Rozumiem, że cienkie z nas bolki, nie jeździliśmy GT-R, 911, Koenigsegg czy Veyron. BTW, nie widziałem, żeby się tym ktoś tutaj chwalił...

Ale jeśli posiada kolega stosowny autorytet (choć o tym nic mi nie wiadomo), to bardzo prosimy o oświecający wpis. Może być nawet na temat klocków czy ciśnienia...

Na podwórku kolega pewnie często wołał starszego brata:))

EobertGdansk, opel to nie Lotus jest lzejszy i jakos bardziej do mnie przemawia. Jeden opel w moim zyciu juz byl i wystarczy:) Wiem co to za autko i bedzie kupione jedynie do zabawy.

 

btw

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

If it measures good and sounds bad, it is bad. If it sounds good and measures bad, you've measured the wrong thing. - Daniel R. von Recklinghausen

Opel= Lotus... poczytaj sobie. Speedstery byly robione przez ten sam zespoł angoli na tej samej tasmie.

Roznica jest w silnikach. Opel ma 2.2 wolnossace i 2.0t konstrukcji opla.

Lotus ma swoje (jakie nie wiem za wysoka liga dla mnie)

Nie mniej to sa blizniaki...z lekka przewaga Lotusa za motory

Opel= Lotus... poczytaj sobie. Speedstery byly robione przez ten sam zespoł angoli na tej samej tasmie.

Roznica jest w silnikach. Opel ma 2.2 wolnossace i 2.0t konstrukcji opla.

Lotus ma swoje (jakie nie wiem za wysoka liga dla mnie)

Nie mniej to sa blizniaki...z lekka przewaga Lotusa za motory

 

Opel wazy 850kg a lotus 723, wiem, ze to blizniacza konstrukcja ale to nie to samo.

 

Adam stoja ale pewnie w Monaco:)

 

Cholera, zaraz sobie zrekompensuje i Forze 3 odpale hehe

If it measures good and sounds bad, it is bad. If it sounds good and measures bad, you've measured the wrong thing. - Daniel R. von Recklinghausen

Ciekawe autko, mogloby byc troche lzejsze ale tragedii nie ma przy takiej mocy. Tylko zasieg 300km a w Polsce nie ma punktow ladowania, mozna w domu ale dlugo to trwa, cos mowili o 2o godzinach. Niemniej rzecz warta przemyslenia:)

If it measures good and sounds bad, it is bad. If it sounds good and measures bad, you've measured the wrong thing. - Daniel R. von Recklinghausen

tory w Polsce to pomyłka , dni otwarte to chyba tylko słomczyn, nic im sie nie opłaca

wszedzie chcieliby kluby i licencje

 

Kolega jak zwykle oblatany w temacie dyskusji ... ale nic głos można zawsze zabrać, licznik postów podpić. W Słomczynie istotnie jest tor, tyle że ... rallycrossowy. Powodzenia z jazdą Elise tam życzę.

 

Dla twojej informacji: jedyny tor z prawdziwego zdarzenia znajduje się w Poznaniu. Jeździ się również po torach kartingowych, takich jak Częstochowa, Kielce itd (ten ostatni nawet fajny, szczególnie odcinek leśny).

 

Lotus ma swoje (jakie nie wiem za wysoka liga dla mnie)

 

Toooyooootaaaaa.

 

BTW, nie widziałem, żeby się tym ktoś tutaj chwalił...

 

Nie napisałem, że ktoś z was się chwalił że jeździł GT-Rem czy 911. Napisałem coś zgoła przeciwnego:

 

'Fajnie piszecie o tych wadach i zaletach prowadzenia GT-Ra, 911 itd. Aż prawie można odnieś wrażenie, że mieliście z nimi do czynienia, a nie tylko o nich czytaliście :-)'

 

A napisałem tak po wielu z was przedstawia tu jakieś 'prawdy objawione', które nijak mają się do rzeczywistości (np. o tym że GT-R się trudno prowadzi, jazda 911 przypomina bujanie się na taborecie a opony RE70 schodzą 3 razy szybciej niż zwykłe ... ).

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Elberoth-ponizej zamieszczam linka w ktorym kierowca wyscigowy serii GT twierdzi, ze GTR jest rudny w prowadzeniu. To jest moja (zaslyszana) wiedza, moze Ty masz inna, ja niestety nie bede sie zpieral z opinia tego goscia bo po pierwsze nie objezdzilem na torze tyle aut co On a po drugie nie mam takich umiejetnosci pisza o tym w 23:37 filmiku

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Pozdrawiam i nie napinaj sie tak:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

If it measures good and sounds bad, it is bad. If it sounds good and measures bad, you've measured the wrong thing. - Daniel R. von Recklinghausen

Tylko zasieg 300km a w Polsce nie ma punktow ladowania, mozna w domu ale dlugo to trwa, cos mowili o 2o godzinach. Niemniej rzecz warta przemyslenia:)

Dlugie czasy ladowania sa podawane dla typowego gniazdka w stanach 120v15A, w Polsce bedziesz mial automatycznie o polowe krotszy czas ze wzgledu na wyzsze napiecie w sieci. Jezeli masz wydajniejsza instalacje, to czas ladowania moze skrocic sie do kilku godzin bez koniecznosci zakupu specjalnej ladowarki. Te czasy sa podane dla baterii calkowicie rozladowanej. Jak przejedziesz dziennie np 100km to czas potrzeby do doladowania baterii bedzie wynosil ~1/3 tego co wymaga calkiem rozladowana bateria.

Nie napisałem, że ktoś z was się chwalił że jeździł GT-Rem czy 911. Napisałem coś zgoła przeciwnego:

 

'Fajnie piszecie o tych wadach i zaletach prowadzenia GT-Ra, 911 itd. Aż prawie można odnieś wrażenie, że mieliście z nimi do czynienia, a nie tylko o nich czytaliście :-)'

 

A napisałem tak po wielu z was przedstawia tu jakieś 'prawdy objawione', które nijak mają się do rzeczywistości (np. o tym że GT-R się trudno prowadzi, jazda 911 przypomina bujanie się na taborecie a opony RE70 schodzą 3 razy szybciej niż zwykłe ... ).

 

To ma nazwę: aluzja. Tutaj- uszczypliwa a. Insynuujesz mgliście, że bzdurą jest gadanie o czymś, z czym nie miało się do czynienia. W tej akurat sytuacji- jak rzekł Wojtek, to dla większości jedyne wyjście i nie znaczy od razu, że ktoś gada od rzeczy, a jedynie po prostu- powtarza, co słyszał/wyczytał. A że rozmowa jest dla czystej przyjemności- pełne jego prawo.

 

O tym, jak się czym jeździ i jak zużywają się opony- nie wypowiadałem się, ale skoro traktujesz mnie jako ambasadora opinii wyrażanej w tym wątku- proszę bardzo, nie przeszkadza mi to. Póki ktoś jest w stanie prowadzić dyskusję kulturalnie i interesująco, nie mam nic przeciwko wchodzenia w spekulacje, zwłaszcza, że przez cały czas panuje tu duch relacjonowania wyników testowych. I jeśli masz jakieś dane, np. jakie czasy wykręciłeś na danym torze w omawianych autach, najlepiej poparte jakimś oficjalnym zapisem z bicia rekordów, tudzież wyniki z badania poszczególnych sprawności- wielce wzbogacisz pogawędkę. Ale jeśli tylko gdzieś się przebujałeś tym czy owym na takim czy owym torze i wynik tego był zaledwie taki, że możesz nam o tym wspomnieć (albo- wypomnieć, że nam się nie udało), to nic z tego nie wynika.

marzenie:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

pierwszy raz widze w Polsce ogłoszenie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Napisano dziś, 00:57

 

Wyświetl postUżytkownik cir dnia 15.12.2010 - 22:53 napisał

tory w Polsce to pomyłka , dni otwarte to chyba tylko słomczyn, nic im sie nie opłaca

wszedzie chcieliby kluby i licencje

 

 

<Kolega jak zwykle oblatany w temacie dyskusji ... ale nic głos można zawsze zabrać, licznik postów podpić. W Słomczynie istotnie jest tor, tyle że ... rallycrossowy. Powodzenia z jazdą Elise tam życzę.

 

Dla twojej informacji: jedyny tor z prawdziwego zdarzenia znajduje się w Poznaniu. Jeździ się również po torach kartingowych, takich jak Częstochowa, Kielce itd (ten ostatni nawet fajny, szczególnie odcinek leśny).>

 

Kolego Elberoth w du..pie ma licznik postów

pisze wyraznie o torach na ktore mozna wejsc bez problemów i opłat stad słomczyn

oczywiscie według ciebie na tor Poznan mozna sobie wjechac z ulicy za darmo ?

aby zabawa sie kreciła tor musi byc na miejscu stad taka popularnosc wyscigów ulicznych bo nie ma nic dla ludzi

u mnie sa dwa nielegalne tory na wyludnionych ulicach -tereny przemysłowe i jeden na rolniczym lotnisku i tam jest zycie

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Jeżeli te tory są na ulicach, to nie są to tory. To raz.

 

Dwa, wjazdy na wszystkie tory na świecie są płatne. To norma, bo za coś trzeba je utrzymywać. Na tory jeździ się podczas zorganizowanych eventów - z ang. track days, i również jest to standard.

 

Jeżeli twierdzisz że wjazd na Słomczyn jest darmowy, to znaczy to tylko tyle, że nigdy tam nie jeździłeś.

 

Idź lepiej jeździć po tych swoich 'torach ulicznych' ze swoimi kolegami w BMW E30 - bo o samochodach i jeździe masz takie samo pojęcie jak o hifi - czyli dokładnie żadne.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.