Skocz do zawartości
IGNORED

Brzęczenie w głośnikach ........


raudio81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

(dawno nie pisałem - mam wrażenie, że temat mógł być kiedyś dłuższy ? )

 

Zestaw - jak w o mnie.

Komputer na komponentach dobrej jakości z markowym zasilaczem.

Karta dźwiękowa - Sound Blaster XiFi Gamer Professional - kabel jack - cinch już nie sznurówka.

 

Sytuacja wygląda tak - komputer jest podłączony do Creeka :

jak gram - wyłączam głośniki we wzmacniaczu i sygnał idzie jedynie na wyjście słuchawkowe.

jak słucham muzyki, radia i oglądam filmy - normalnie idzie na stereo.

 

W ostatnim przypadku w momencie podniesienia poziomu głośności powyżej godziny 9 staje się słyszalny narastający brzęk (brum - jednostajny w kolumnach), na cd, tunerze tego nie ma. Mam na listwie przy gnieździe do wzmaka specjalny wyłącznik masy, który ma pomagać w przypadku jakijś pętli (nie znam się na tym) - w tym przypadku nie ma to znaczenia.

 

Ogólnie rozpatruję różne kwestię - od kupna bose companion (najwyższy - przez USB z własnym przetwornikiem) do gier i reszta na wzmak... albo jakieś urządzenie, które będzie jednocześnie wzmakiem słuchawkowym - gry itd. - nie będę musiał włączać creeka by urzywać słuchawek do kompa i jednocześnie przekaźnikiem sygnału do creeka, jeśli będę chciał oglądać filmy na tv...

 

Jednak jeżeli brum jest spowodowany zakłóceniami z komputera, które idą na kartę dźwiękową to to nadal błędne rozwiązanie.. czy w takim razie jedyną opcją jest zmiana na kartę zewnętrzną - jeśli tak to jaką - proszę o linki lub dokładne nazwy... czy to po prostu licha jakość creativa i np. taki asus (taka nowa audiofilska;) ) albo prodigy (nazwy nie jestem pewien) załatwi sprawę. ..

 

Jestem otwarty na wszelkie propozycje..

 

Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie: