Jump to content
IGNORED

Philips HTS 6600 + AKG 242HD ?

serberys

Recommended Posts

Witam wszystkich!

Na początek parę słów wyjaśnienia - jestem laikiem w sprawach Hi-Fi, Hi End itd. Mało tego - niedawno byłem na odsłuchu "supergrającegosprzętu" za parędziesiąt tysięcy i nie podobało mi się: dzwięk suchy, jakiś taki detaliczny, generalnie po 15-stu minutach byłem strasznie wymęczony i uciekłem...

Wracając do meritum: kupiłem kino domowe Philips HTS 6600 (bo mi się podoba, bo to 2.1 a ja nielubię plątaniny kabli i jeszcze parę innych "bo") i jak dla mnie gra super, obraz szczegółowy, dzwięk mnie zadowala tak z DVD jak i CD.

Problem tkwi w słuchawkach. Żeby rodzinie nie zakłócać nocnej ciszy muszę używać słuchawek. Tyle tylko że w kinie nie ma gniazda słuchawkowego (!). Nie panikując kupiłem przejściówkę z euro na chincze do tej przejściówki kupiłem kolejną z chinch na jack i już! Słuchawki podpięte! Wyobraźcie sobie że nie pomyślałem iż po instalacji wszystkich tych przejściówek głośniki kina grają nadal a jak ściszę dzwięk to również i w słuchawkach! Jako że nie jestem zbyt rozgarnięty pomyślałem iż wzmacniacz słuchawkowy załatwi sprawę. Tak więc wysupłałem z portfela 900 PLN i kupiłem wzmaka HPA-03 Reference, pospinałem kablami i... wielka kupa! Dzwięki trzeszczące, ucięta góra i dół, harczenie jakieś i tragedia... Nie wiem czy wzmak nie pasuje do kina czy do słuchawek, zakładam że to pierwsze.

Poradzcie dobrzy ludzie: lepiej będzie jak kupię jakiś wzmacniacz (taki normalny - nie słuchawkowy) i podepnę do kina a do wzmaka słuchawki czy może kupić CD i do tego CD podpiąć HPA-03, wtedy CD będzie robić jako hmm tuner hyba (?), generalnie chodzi mi o regulację siły dzwięku w słuchawkach.

Pozdrawiam i liczę na wsparcie!

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.