Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  492 członków

Sansui Klub

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Złośnika.

Wzmacniacz z roku 1970 !

 

Effective output Efektywna 70W/70W (4ohm) 70W/70W (4ohm)

80W/80W (8ohm) 80W/80W (8ohm)

Music power (IHF) Moc muzyczna (IHF) 180W (4ohm) 180W (4ohm)

140W (8ohm) 140W (8ohm)

THD THD 0.4% 0,4%

Cross modulation distortion Krzyża modulacji zniekształceń 0.4% 0,4%

Power Band Width (IHF) Szerokość pasma mocy (IHF) 10Hz - 30kHz 10Hz - 30kHz

Frequency characteristic Charakterystycznej częstotliwości 5Hz - 100kHz 5Hz - 100kHz

Stereo separation Separację kanałów stereo 50dB 50dB

A hum and a noise Szum i hałas 100dB 100dB

Input sensitivity/impedance Czułość wejściowa / impedancja 1V/40kohm 1V/40kohm

Load impedance Impedancja obciążenia 4ohm-16ohm 4ohm-16ohm

Dumping factor Dumping czynnikiem 45 (8ohm) 45 (8ohm)

<Preamplifier part> Part> <Preamplifier

Output power Moc wyjściowa 1V 1V

THD THD 0.1% 0,1%

Frequency characteristic Charakterystycznej częstotliwości 15Hz - 70kHz 15Hz - 70kHz

A hum and a noise (IHF) Gwar i szum (IHF) Phono1, 2:80dB Phono1, 2:80 dB

Mic:80dB Mic: 80 dB

Tuner, Aux: 85dB Tuner, Aux: 85dB

Input sensitivity Czułość wejściowa Phono1, 2:2mV Phono1, 02:02 mV

Mic:3mV Mikrofon: 3mV

Tuner, Aux, Tape mon (Pin/Din): 200mV Tuner, Aux, Tape wspólnego (Pin / Din): 200mV

Sound-recording output Rejestracji dźwięku wyjściowego Tape rec(Pin):200mV Taśma rec (Pin): 200mV

Tape rec(Din):30mV Taśma rec (Din): 30mV

Tone control Regulacja barwy Bass: +12dB--8dB (20Hz) Bass: +12 dB - 8dB (20Hz)

Midrange: ±5dB (1kHz, 2kHz) Głośnik średniotonowy: ± 5 dB (1kHz, 2kHz)

Treble: +12dB--8dB (20kHz) Treble: +12 dB - 8dB (20kHz)

Tone selector Tone wyboru Bass:Defeat, 200Hz, 400Hz Bass: Porażka, 200Hz, 400Hz

Midrange:Defeat, 1kHz, 2kHz Głośnik średniotonowy: Porażka, 1kHz, 2kHz

Treble:Defeat, 6kHz, 3kHz Treble: Porażka, 6kHz, 3kHz

A low filter Niski filtr -20dB(20Hz) -20dB (20Hz)

A high filter Wysoki filtr -18dB(20kHz) -18dB (20 kHz)

Muting Wyciszanie -20dB -20dB

<Others> <Others>

Power consumption Pobór mocy 370W 370W

Dimensions Wymiary Width 461.5x height 155x depth of 316mm Szerokość 461.5x wysokość 155x głębokość 316mm

Weight Waga 17.5kg 17,5 kg

 

Czy jesteś kolekcjonerem ? Jeżeli tak to jest to najwyższy model tej serii. Parametry jak wyżej.

Stary wzorniczo, jak nie był jeszcze naprawiany, to wszzystkie mniejsze pojemności do wymiany.

Nie potrafię odpowiedzieć, dla konesera może i warto, dla zbieracza też. Jednak jak chcesz dobry

mocny wzmacniacz Sansui, ten jest już bardzo starym modelem.

Pozdrawiam.

Jan

 

Złośniku

Za około 3tyś. możesz mieć coś takiego :

 

 

Złośniku, poprawka, przepraszam.

Model 990 opisałem a nie 9900.

Mała różnica, ten jest z 75 roku, jest początkiem serii. Podaję dane :

 

Efektywna moc 80W+80W (4ohm, 8ohm, 20Hz - 20kHz) 80W +80 W (4ohm, 8ohm, 20Hz - 20kHz)

80W+80W (4ohm, 8ohm, 1kHz, and less than THD 0.05%) 80W +80 W (4ohm, 8ohm, 1kHz, a mniej niż 0,05% THD)

THD (Output power) THD (moc wyjściowa) 0.08% or less 0,08% lub mniej

Cross modulation distortion (70Hz:7kHz=4:1, SMPTE) (70Hz: 7kHz = 4:1, SMPTE) 0.08% or less 0,08% lub mniej

Frequency characteristic (1 W:00) Charakterystyka przenoszenia (1 W: 00) 10Hz-50kHz+0 -1 dB 10Hz-50kHz +0 -1 dB

Dumping factor Dumping 80 (8ohms) 80 (8 Ohm)

RIAA deflection (30Hz - 15kHz) Ugięcie RIAA (30Hz - 15kHz) ±0.3dB ± 0,3 dB

Load impedance Impedancja obciążenia 4ohm, 8ohm 4ohm, 8ohm

Channel separation (1kHz) Separacja kanałów (1kHz) Phono1, 2:55dB or more Phono1, 02:55 dB lub więcej

Tuner, Aux1, 2, Tape Monitor: 60dB or more Tuner, Aux1, 2, Monitor taśmy: 60dB lub więcej

A hum and a noise (IHF) Gwar i szum (IHF) Phono1, 2:65dB or more Phono1, 2:65 dB lub więcej

Tuner, Aux1, 2, Tape Monitor: 80dB or more Tuner, Aux1, 2, Monitor taśmy: 80dB lub więcej

Input sensitivity/impedance (1kHz) Czułość wejściowa / impedancja (1kHz) Phono1:2mV, 4mV, 8mV / 30kohm, 50kohm, 100kohm Phono1: 2mV, 4mV, 8mV / 30kohm, 50kohm, 100kohm

Phono2:2mV/50kohm Phono2: 2mV/50kohm

Tuner, Aux1, 2, Tape Monitor1:130mV/50kohm Tuner, Aux1, 2, Tape Monitor1: 130mV/50kohm

Tape Monitor2(Pin/Din):130mV Monitor2 Tape (Pin / Din): 130mV

maximum permissible input (1kHz and less than THD 0.1%) Maksymalna dopuszczalna wejścia (1kHz i mniej niż 0,1% THD) Phono1:1000mV (8mV of Input-sensitivity switchings) Phono1: 1000mV (8mV z wejścia czułości)

Phono2:300mV Phono2: 300mV

Aux, Tuner:3V Aux, Tuner: 3V

Output voltage Napięcie wyjściowe Tape rec1(Pin):130mV Taśma Rec1 (Pin): 130mV

Tape rec2(Pin/Din):130mV/30mV Taśma Rec2 (Pin / Din): 130mV/30mV

Tone control Regulacja barwy Bass:±10dB (30Hz) Bass: ± 10dB (30Hz)

Midrange:±5dB (1.5kHz) średniotonowy: ± 5dB (1,5 kHz)

Treble: ±10dB (20kHz) Treble: ± 10dB (20kHz)

Tone selector Tony selektor Bass: 150Hz, 300Hz, 600Hz Bass: 150Hz, 300Hz, 600Hz

Treble: 2kHz, 4kHz, 8kHz Treble: 2kHz, 4kHz, 8kHz

A low filter Niski filtr - 3dB (20Hz), 12dB / oct - 3dB (20Hz) 12dB / okt

- 3dB (60Hz), 12dB / oct - 3dB (60Hz), 12dB / okt

A high filter Wysoki filtr - 3dB (7kHz), 6dB / oct - 3dB (7 kHz), 6dB / okt

- 3dB (12kHz), 12dB / oct - 3dB (12kHz), 12 dB / okt

Power dissipation 180W 180W

Dimensions Width 460x height 160x depth of 375mm Szerokość 460x wysokość 160x głębokość 375mm

Weight 17.9kg 17,9 kg

Witam Złośnika.

Wzmacniacz z roku 1970 !

 

Effective output Efektywna 70W/70W (4ohm) 70W/70W (4ohm)

80W/80W (8ohm) 80W/80W (8ohm)

Music power (IHF) Moc muzyczna (IHF) 180W (4ohm) 180W (4ohm)

140W (8ohm) 140W (8ohm)

THD THD 0.4% 0,4%

Cross modulation distortion Krzyża modulacji zniekształceń 0.4% 0,4%

Power Band Width (IHF) Szerokość pasma mocy (IHF) 10Hz - 30kHz 10Hz - 30kHz

Frequency characteristic Charakterystycznej częstotliwości 5Hz - 100kHz 5Hz - 100kHz

Stereo separation Separację kanałów stereo 50dB 50dB

A hum and a noise Szum i hałas 100dB 100dB

Input sensitivity/impedance Czułość wejściowa / impedancja 1V/40kohm 1V/40kohm

Load impedance Impedancja obciążenia 4ohm-16ohm 4ohm-16ohm

Dumping factor Dumping czynnikiem 45 (8ohm) 45 (8ohm)

<Preamplifier part> Part> <Preamplifier

Output power Moc wyjściowa 1V 1V

THD THD 0.1% 0,1%

Frequency characteristic Charakterystycznej częstotliwości 15Hz - 70kHz 15Hz - 70kHz

A hum and a noise (IHF) Gwar i szum (IHF) Phono1, 2:80dB Phono1, 2:80 dB

Mic:80dB Mic: 80 dB

Tuner, Aux: 85dB Tuner, Aux: 85dB

Input sensitivity Czułość wejściowa Phono1, 2:2mV Phono1, 02:02 mV

Mic:3mV Mikrofon: 3mV

Tuner, Aux, Tape mon (Pin/Din): 200mV Tuner, Aux, Tape wspólnego (Pin / Din): 200mV

Sound-recording output Rejestracji dźwięku wyjściowego Tape rec(Pin):200mV Taśma rec (Pin): 200mV

Tape rec(Din):30mV Taśma rec (Din): 30mV

Tone control Regulacja barwy Bass: +12dB--8dB (20Hz) Bass: +12 dB - 8dB (20Hz)

Midrange: ±5dB (1kHz, 2kHz) Głośnik średniotonowy: ± 5 dB (1kHz, 2kHz)

Treble: +12dB--8dB (20kHz) Treble: +12 dB - 8dB (20kHz)

Tone selector Tone wyboru Bass:Defeat, 200Hz, 400Hz Bass: Porażka, 200Hz, 400Hz

Midrange:Defeat, 1kHz, 2kHz Głośnik średniotonowy: Porażka, 1kHz, 2kHz

Treble:Defeat, 6kHz, 3kHz Treble: Porażka, 6kHz, 3kHz

A low filter Niski filtr -20dB(20Hz) -20dB (20Hz)

A high filter Wysoki filtr -18dB(20kHz) -18dB (20 kHz)

Muting Wyciszanie -20dB -20dB

<Others> <Others>

Power consumption Pobór mocy 370W 370W

Dimensions Wymiary Width 461.5x height 155x depth of 316mm Szerokość 461.5x wysokość 155x głębokość 316mm

Weight Waga 17.5kg 17,5 kg

 

Czy jesteś kolekcjonerem ? Jeżeli tak to jest to najwyższy model tej serii. Parametry jak wyżej.

Stary wzorniczo, jak nie był jeszcze naprawiany, to wszzystkie mniejsze pojemności do wymiany.

Nie potrafię odpowiedzieć, dla konesera może i warto, dla zbieracza też. Jednak jak chcesz dobry

mocny wzmacniacz Sansui, ten jest już bardzo starym modelem.

Pozdrawiam.

Jan

 

Złośniku

Za około 3tyś. możesz mieć coś takiego :

 

 

 

Janie!!!ALEŻ KUSISZ!! i bardzo dobrze, może i ja kiedyś zaszaleję :-)

Dzieki wielkie za zainteresowanie!Nie jestem kolekcjonerem po prostu moj kolega ma amplituner sansuja seri db bodajze i po prostu to gra! Wiec jednak poczekam na jakas alphe w tej au 9900 cos juz bylo grzebane!? Jak myslicie jaki model zagralby fajnie z ma silver rs8? A swoja droga to sliczne te alphy! na ebayu jest taka ale moj budzet niestety niepozwala! http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=sansui+au&_sacat=See-All-Categories

Edytowane przez zlosnik42

Witam Złśniku.

Odnośnie Alph, na podanym przez Ciebie Ebayu jest tylko jedna sensowna Alpha, ale w bardzo wysokiej cenie. Na niemieckim Ebayu , są czasem dużo taniej modele AU-Alpha 707DR. Z pewnością takka zagra z każdymi kolumnami ładnie. Mam taką, też. Cena jaką zwykle osiągają to 750 do 850 EUR. Nieco słabsze modele są dostępne w trochę niższych cenach, ale tylko z Japonii. Była kiedyś Alpha z serii 6xx, ale tylko raz na Ebayu. Za cenę , jaką podałem w poprzednik poście, można czasem wyrwać model Alphy 907i . Bardzo rzadko. To wczesny model. ale wart polecenia, jak wszystkie Alphy.

Każda Alpha gwarantuje wyśmienity dźwięk, choć poszczególne modele różnią się między sobą brzmieniem.

Pozdrawiam.

Jan

 

AMNES.

COŚ dla Ciebie !!!

jak chcesz więcej dołu to trzeba dołożyć drugie 470 uF na odczepach zasilacza i całe halo ! Zostanie Ci góra (bo przecież nic nie zmienisz ) a dojdzie Ci więcej siły i dołu. Abu go poważniej przyspieszyć i dodać powera to już grubsza sprawa ale Tobie włąnsie chodzi o podstawę dołu a to co napisałem wystarczy. Jak chcesz zachować sygnaturę brzmienia to napisz do kolegi młynasa z paru wpisów wcześniej. On powyjmował nippony z 711-ki więc ma idealne dla Ciebie kondy do dołożenia w Twoim !potrzebne Ci 4 sztuki 470 uF / 50 V (te z modułów końcówek mocy) dokładasz do tych co są ) wlutowując w drugie otwory. Tam są miejsca na dwie sztuki z każdej strony !

owszem posiadam Nippony 470 uf/50V jeśli jestes zainteresowany to pisz [email protected]

Jeszcze raz dzięki koledze CZUBSI !!!! bez niego była by kupa..

Witam kolegę Tomeckiego...

Nie wiem czemu chcesz kupić jeden z pierwszych CD-ków Sansui, to bardzo stary model. Za całość już na starcie wydasz 100EUR, co przy obecnej cenie daje 400zł. Nawet na rodzimym aledrogo, można wychodzić za mniejsze pieniądze o wiele lepsze modele, często z pilotem. Jeżeli już kupować, proponuję wpierw uzbroić się w cierpliwość, Kto szybko kupuje, dwa razy kupuje. Nawet na pierwszy rzut oka widać , że jest to bardzo stary model. Każdy z serii X300 będzie lepiej grał i co najważniejsze będzie miał dostępny laser. Nie wierz też opisom, nie wszystkie modele Sansui są audiofilskie, większość to zwykłe odtwarzacze. Zerknąłem teraz na nasz a... i też można tam kupić lepszy od tego model. Jak chce kolega kupić na Ebayu, czemu nie, ale może z głową. Internet ma tą wspaniałą cechę, że można w nim znaleźć wszystko, należy tylko trochę poszperać, poczytać i już. Problem z językiem to już inna sprawa, niektórzy już kupowali odnowienie sprzętu, sądząc, że to sprzęt kupują. Jak już jest moda na Sansui, ok, niech kupowanie tego sprzętu opiera się o świadomy wybór, a nie tanio byle ze znaczkiem Sansui. Ta firma robiła masę sprzętu z najniższej półki, nie każdy wyrób musi być ekstra. Jak już chcesz kupować, pamiętaj pilota do lepszych modeli Sansui bardzo trudno kupić. Pilot to dobra sprawa, zaręczam, zawsze się przydaje.

Ten Cd-k nie nadaje się nawet zbytnio na tuning, nic ciekawego w środku. Napęd też leciwy. Jedynie 1000- czka była przez niektórych poszukiwana ze względu na nieśmiertelnego DACa Philipsa w środku. Jak chcesz kupić, kup CD-X301, 311, 317 lub 501, 517 , jeszcze wyżej i już dobrze grającego CD-X 701 lub 701i, 711. Modele od 701 wzwyż, gwarantują już niezłe granie.

Jak nie chcesz napychać kasy rodzimym sprzedawcom, poszukaj na Ebayu, modele 701 są często dostępne. Ceny różne, zależne od sprzedającego. 701 od 701i rózni się tym, że nie ma wyjścia cyfrowego. Oba mają wyjścia zrównoważone. 501 jest właściwie zawsze jakiś wybór a 301 i podobne to już stale są dostępne. Ceny są umiarkowane, ale raczej za darmo nie oddają, jak już, to raczej złomy i radzę się takich wystrzegać. Nawet jak szanowny Kolega zna się na elektronice, to zdobycie części nie odbywa się za darmo. Przepraszam za długą dywagację, ale ostatnio wciąż ktoś kupić chce zabytki, nie będąc kolekcjonerem a z powodu chęci posiadania Sansui, bo podobno dobrze gra. Tak, grają dobrze modele wysokie, nie ukrywam, że nawet super grają, ale za nie trzeba zapłacić już spore pieniądze. No odnośnie CD-ków, 701 można wychodzić czasem za 150 EUR i nawet taniej, ale rzadko. Zwykle przesyłka z Niemiec to 20EUR.

Pozwodzenia.

Jan

Gość czubsi

(Konto usunięte)

Na dobrą sprawę śmiało można powiedzieć, ze aby mieć wzmacniacz z bardzo dobrymi osiągami bez jakiegoś tam grzebania itd. to : AU-X901, i każda AU-alpha 707 (no lub 907 :-). A to na ile spełni oczekiwania to już inna sprawa ... Wielu ludzi jest w szoku gdy usłyszy materiał bez towarzyszących "efektów specjalnych" chwilę to trwa zanim przyzwyczają się do takiego grania i docenią prawdę zawartą w muzyce a nie nalot i śmieci .

Powiedzieć coś o tym moze kolega, roban ktory stał się właścicielem AU-X911mod. Na początku mocno go zaszokował. Potemrzeczy ukazał ile w starych klockach tak naprawde jest "czaru" ...

wydaje mi się że w moim AU-X711 mod kondy sie "dotarły" .Tak jak kolega CZUBSI powiedział , jest dół!!!!!!! bas poprostu mnie zachwyca!!!! góra ? jest inna ale czy gorsza ? wydaje mi się że prawdziwa taka jak powinna być bez koloryzowania ,dodawania cudów od siebie , jestem pod dużym wrażeniem , właśnie to chciałem osiągnąć , WIELKIE DZIĘKI PAWLE ZA POMOC , teraz czas polowania na jakiś sensowny CD

Gość czubsi

(Konto usunięte)

Młynas

 

czy dałeś na odczepy zasilania (czyli po bokach na modułach końcówek mocy) dwie sztuki silmic 470 uF czy 4 sztuki ??? Tam aby zmieścić 4 to trzeba mocno kombinować. Ja dałem tam na każdą stronę (lewą i prawą) po dwie sztuki 220 uF (bo tylko takie tam wejdą bez położenia)oraz 470 uF (wyjąłem na radiator) Taki podział przyspiesza wzmacniacz do tego stopnia, ze nie ma solówki na basie która się zleje w chaos ! Łącznie jak widzsz daje to 910 uF + 910 uF na każdy moduł końcówki ! w 711-ce jest oryginalnie o połowę mniej ! Nastepny zabieg poprawiający kontury i scenę to boczniki . jesli chcesz wykonac kolejny krok to pisz na priv. Góra w Sansui na silmikach i bg na desymetryzatorze jest taka jak być powinna. Gdy jest w materiale to jest a gdy nie ma to nie ma. Ciężko na poczatku się do tego przyzwyczaić ale potem rozumiesz, że jak ma być stopa to stopa a nie sycząca poduszka ... Uderzające jest to, że czasem idzie solówka na basie i mamy wrażenie , ze nam wysokie szlag trafił a tu wchodzi niewzruszona niczym "serenada" dzwoneczków jakby puszczona z innego sprzętu obok ... Nic na siebie totalnie nie oddziaływuje i wzajemnie nie osłabia ... To jest efekt, który wcale nie słabnie nawet przy najmniejszych czy największych poziomach głośności - ten sprzęt zbiera się zawsze i zawsze ma potęgę i moc ! To powoduje niesłabnące poczucie wewnętrznego spokoju i ukojenia w poszukiwaniu spełnienia w audio ! Moja 911-ka czeka na pojedynki ! Na razie okazuje się, że Sansui zadziwia kolejne osoby ale chyba najbardziej samego mnie... Fakt faktem za spektakularnymi efektami stoi bateria drogich i rzadkich części ale z drugiej strony bez dobrego schematu nic nie da pakowanie kosztownych elementów ... Soniczne wyważenie Sansui AU-X911DG/Mod jest po prostu moi drodzy na najwyższym poziomie i czas bym sam w to w końcu uwierzył ...

 

Mlynas

 

Jeszcze jedno . Teraz sam się zdziwisz ile tak naprawdę cd jest sensownych ! Twój wzmacniacz posiada potencjał "otwartego okna" sam zobaczysz ile cd-ków po których "znafcy" niemiłosiernie jadą tak naprawdę jest świetnych ... nawet tych bardzo tanich ! Dla Ciebie podam prosty przykład ... Zapewne wiesz co to jest CD16 Marantza ? otóż grał wprost idealnie tak samo (tylko odrobinę - naprawdę odrobinę - bardziej barwnie !)jak staruteńki Technics SL-P222 ... Kupiłem kilka cd-ków na laser (na przekładkę CD-M4/19). Dobry przykład stanowi też Pioneer PD-S904, który to ponoć gra ostro i bez dołu... Kolega z Warszawy, który go ode mnie kupił chyba nadal się z tego śmieje bo po odsłuchach u niego ludzie byli w szoku jak to opluwane CD gra z neutralnym piecem ...

Edytowane przez czubsi

Pawle , na razie zmieniłem tylko 4szt nipponów 470uf na modułach końcówek na Silmic II 1000uf i 2szt nipponów 470uf na te same Silmic II 1000uf w zasilaczu . No i oczywiście desymetryzator zmieniony na 4szt BG na strone , co jeszcze można zrobić?

priv - [email protected]

Gość czubsi

(Konto usunięte)

ano widzisz. zamiast tych 1000 możesz dać tak jak ja 2 szt.220 i 1 szt .470 ale nie jest to konieczność ! na te 4 sztuki przy tranzystorach 220/50 chyba albo 100/50 daj też Silmic 100/50 !!! To samo zrób na biasie (prawy kondek w rogu jak patrzysz od przodu na moduł końcówki) czyli silmic 100/50 , możesz spróbować zdobyć rezystory Riken o wartości 130 kOHM ! potrzebujesz ich 4 sztuki. To bardzo ważna zmiana i przynosząca spory skok w naturalność. Mam świadomość problemów w znalezieniu ich na rynku (sam zrobiłem z 270 kohm których oczywiście musiałem kupić 8 sztuk ...) Trudno mi powiedzieć jak Rikeny zagrają z Silmikami bo u mnie w zasadzie tylko na odczepach zasilania (tak jak u Ciebie) są silmik reszta to bg i z nimi Rikeny szaleją !!! Fakt, że ja Rikenów na jednym module to mam .... 8 ! Skup się na wymianie tych kondów przy tranach (silmik lub cerafine - może nawet lepiej cerafine! o wartości 100/50 - potrzebne 8 sztuk oraz na tych 100/50 na biasie- potrzebne 2 sztuki . Zatem kup sobie 10 cerafine 100/50 i 10 silmików 100/50 wtedy popróbujesz. Myślę, że cerafine dadzą lepszy efekt bo na odczepach masz Silmiki o dużej pojemności może się więc fajnie uzupełnić !)

Edytowane przez czubsi

owszem posiadam Nippony 470 uf/50V jeśli jestes zainteresowany to pisz [email protected]

Jeszcze raz dzięki koledze CZUBSI !!!! bez niego była by kupa..

 

ok napisze na poczatku tygodnia bo na razie mam malo czasu... no i zastanawiam sie czy modyfikowac 711 czy po prostu kupic cos lepszego, moze sansui moze innej firmy

chwilowy brak działalności w audio.

Myśle że żeby kupić coś lepiej brzmiącego od 711/911 Mod to trzeba kupe kasy wydać . Miałem okazje porównać moją 711(nie skończoną) z pre mcintosha 220 + końcówka 402 i wiecie co ? właściciel Maca sie załamał (wydał ok 30 tyś-używka) grały na równym poziomie a nawet śmiem twierdzić że 711 mi bardziej pasowała , to co będzie po skończeniu roboty? nie moge się doczekać.

Myśle że warto modyfikować bo efekt jest powalający ale o końcowym to może narazie mówić tylko kolega CZUBSI bo ja jeszcze mam troche dłubaniny , koszt nie wielki w porównaniu z kosztem zakupu sprzętu podobnie brzmiącego

Czy ktoś z miłośników Sansui orientuje sie jaki konkretnie pre gramofonowy siedzi w AU-X711 ? to że MM i MC to wiem ale jakiej klasy ? może oznaczenie? porównywalny z jakim zewnętrznym pre? Może Jan coś wie w temacie?

Czy ktoś z miłośników Sansui orientuje sie jaki konkretnie pre gramofonowy siedzi w AU-X711 ? to że MM i MC to wiem ale jakiej klasy ? może oznaczenie? porównywalny z jakim zewnętrznym pre? Może Jan coś wie w temacie?

 

 

Też kiedyś postawiłem to pytanie, ale niestety nie dostałem / znalazłem odpowiedzi na nie poprzez przyrównanie do jakiegoś zewn. pre.

Powrót po dłuższej przerwie...

Mówisz i masz...

W 711 jest identyczne jak w 911 i jest to pre na średnim + poziomie. Niestety nie pracowałem na oddzielnych pre. Na tych gramofonach jakie miałem, wypadał lepiej od gramofonów. Spokojnie do poziomu Denona 60L czy tej klasy gramofonów, pracuje super. Lepiej radzi sobie z wkładką MM niż MC, ale i MC nie ma co się uskarżać. Mając 711 nie trzeba szaleć z zewnętrznymi pre do gramofonu. Jeżeli przyrównywać do klasy, to to pre jest w tej klasie bardzo dobre. Przy pracy z gramofonem pomijamy jeden blok zniekształceń - gramofon pre i pre Wzmak. Najwyżej jak grałem 911 to ReVox tangentialny. Wkładki MC to raczej przy sprzęcie z lekkimi ramionami. MM dla tradycyjnych , cięższych. Niestety , nie jestem ekspertem w gramofonach. Sam teraz szukam czegoś dla siebie. Nim się zdecydowałem, przeszedł mi koło nosa fajny Denon. Był bardzo ciężki i transport to 450 EUR wychodziło. Teraz mi szkoda. Trzeba było kupować. Poszedł na pniu.

Pozdrawiam.

Jan

 

Młynas.

Odnośnie tego CD-ka. Cena jest wprost kosmiczna, bo różnica do 701 jest raczej w wyglądzie. Układowo to już różnice są większe, ale nie wiem , czy nie wolę BB z 701. Jak wymienić 4 kondy na wyjściu, dodać kilka innych, to 701 gra super. Jednak 701 to już sprzęt na wymarciu. Teraz mam 717DR. Mam też oczywiście i 701. Jeden i drugi gra fajnie. Sam nie wiem co powiedzieć, 711 bywają rzadko do kupienia, ale się pojawiają. Ja za swoją 717 dałem 343EUR, ale cło i transport podwaja tą sumę. &11 to wersja na eksport, nie do Japonii. Jeżeli już, to za taką kasę powinna być z pilotem i w nienagannym stanie. Igiełka. Sory, że na forum, ale zablkowałeś odpowiedź na priv.

Pozdrawiam.

Jan

ja mam au-517 (odpowiednik 7xx na rynki europejskie).

mam forumowe pre gramofonowe nudo phono.

słucham teraz Jazz At the pawnshop z Arne Domnerusem na sansui i jest całkiem przyjemnie,

wcześniej słuchałem Vaya Con Dios i było trochę gorzej.

wcześniej miałem rotela bx970 i to jest mniej więcej poziom wew. pre z sansui au-517, nie wiem

jak się ma au-517 do 711. używany rotel bx970 kosztuje 110-150euro.

nie zakładaj nic z góry; bądź nieskazitelny w słowach; nie bierz nic do siebie; rób wszystko najlepiej jak potrafisz.

Cześć.

 

Bez obrazy, 517 jest najniższym modelem z tej serii, owszem, gra miło i jest najniższym wzmakiem dual mono, ale jego pre do pre następnych w serii jest słabsze. Nowsze modele mają lepsze pre gramofonowe. Już 717 z Twojej serii, gra lepiej. Tu na forum taki model ma kolega i słyszałem go w akcji, dzielnie sobie poczyna. Sansui, było firmą , która cały czas rozwijała swoje modele, krok po kroku. To wyraźnie słychać w kaźdyn nowszym modelu.

 

Młynas, jeżeli ten CD X711, to ten ze strony DE, kiepski zewnętrznie, nie sądz by, ktoś, kto tak traktuje sprzęt dbał o niego.

 

Pozdrawiam.

Jan

Mówisz i masz...

W 711 jest identyczne jak w 911 i jest to pre na średnim + poziomie. Niestety nie pracowałem na oddzielnych pre. Na tych gramofonach jakie miałem, wypadał lepiej od gramofonów. Spokojnie do poziomu Denona 60L czy tej klasy gramofonów, pracuje super. Lepiej radzi sobie z wkładką MM niż MC, ale i MC nie ma co się uskarżać. Mając 711 nie trzeba szaleć z zewnętrznymi pre do gramofonu. Jeżeli przyrównywać do klasy, to to pre jest w tej klasie bardzo dobre. Przy pracy z gramofonem pomijamy jeden blok zniekształceń - gramofon pre i pre Wzmak. Najwyżej jak grałem 911 to ReVox tangentialny. Wkładki MC to raczej przy sprzęcie z lekkimi ramionami. MM dla tradycyjnych , cięższych. Niestety , nie jestem ekspertem w gramofonach. Sam teraz szukam czegoś dla siebie. Nim się zdecydowałem, przeszedł mi koło nosa fajny Denon. Był bardzo ciężki i transport to 450 EUR wychodziło. Teraz mi szkoda. Trzeba było kupować. Poszedł na pniu.

Pozdrawiam.

Jan

 

 

 

 

Janie - dzięki za rzetelne info.

Co do Denona, to szkoda. Ja ze względu na koszty transportu wybrałem kiedyś inną opcję: nie zrezygnowałem z kolumn, ale wsiadłem w samochód i pojechałem po moje Harlechy do Walii :) Fajna akcja. Ale to w ramach anegdoty, a nie proponowania takiego rozwiązania Tobie ;)

Powrót po dłuższej przerwie...

Cześć.

Romku, ja raczej musiał bym zamustrować się na transatlantyka i płynąć. Raczej nic z tego.

Nic straconego, kupię sobie inny i też będzie służył. Może wrócę do Revoxa. Nie mam wielkich wymagań.

Ma się nie psuć i grać z wiorem.

Pozdro.

Jan

 

Cześć.

Romku, ja raczej musiał bym zamustrować się na transatlantyka i płynąć. Raczej nic z tego.

Nic straconego, kupię sobie inny i też będzie służył. Może wrócę do Revoxa. Nie mam wielkich wymagań.

Ma się nie psuć i grać z wigorem.

Pozdro.

Jan

http://hificollector.blogspot.com/2009/02/integrated-amplifiers-sansui-au-517.html

 

powyżej jest napisane, że au-517 i au-717 są zbudowane tak samo i brzmią tak samo.

 

cyt.: "but they are essentially the same internally and sounded the same to me"

proszę zatem o komentarz znawców sansui.

nie zakładaj nic z góry; bądź nieskazitelny w słowach; nie bierz nic do siebie; rób wszystko najlepiej jak potrafisz.

Bez urazy kolego Grzechniks.

AU- 717 stoi u mnie w pokoju, po naprawie a 517 miałem kilka miesięcy temu. Wiem jak grają. Stoi też jeszcze AU-D101 , Au-X301i, AU-Alpha 707DR, AU-Alpha 907i oraz CD-X701i i CD-alpha 717DR. Miałem też AU-X911DR, który gra teraz u Czubsiego. Jest też końcówka mocy B2101. Mam więc niejako pewne osłuchanie w tym sprzęcie.

Odnośnie modeli 517 i 717, różniły się one ceną , mocą i oczywiście włąśnie elementami jakie zastosowano, a które decydowały o brzmieniu. Konstrukcyjnie były oparte na tej samej zasadzie duo monobloków, tu się zgodzę.

Pozdrawiam.

Jan

dokładniej:

 

"The first generation of the 07 Series in Japan consisted of AU-607 and AU-707. In the international market, they were sold as AU-517 and AU-717 in 1977."

nie zakładaj nic z góry; bądź nieskazitelny w słowach; nie bierz nic do siebie; rób wszystko najlepiej jak potrafisz.

Gość czubsi

(Konto usunięte)

grzechniks albo czegoś nie rozumiesz albo sam nie wiesz co chcesz udowodnić ...

 

AU-707 (AU-717) to nie to samo co AU-alpha 707 !!!! To nawet obok siebie nigdy nie stało !!! Dzieli je chyba ponad 10 lat róźnicy ...Nawet sobie sprawy nie zdajesz jak bardzo się różnią i to pod każdym względem ! To zupełnie dwie różne generacje sprzętu ! Jeśli już chcesz zająć głos to sam dotknij i sprawdź a nie cytujesz coś o czym nie masz pojęcia ... Przez taką postawę to forum jest jakie jest ale ten wątek przed tym staramy się konsekwentnie chronić. Jak dobrze przesledzisz od początku wpisy to zauważysz , że 95 % tego wątku to faktyczne opinie użytkowników a nie teoretyzowanie !

przepraszam najmocniej czubsi, nie pisałem, że au-707 to to samo, co au-alpha 707.

nie zakładaj nic z góry; bądź nieskazitelny w słowach; nie bierz nic do siebie; rób wszystko najlepiej jak potrafisz.

Gość czubsi

(Konto usunięte)

W zasadzie to ciężko zrozumieć Twoje intencje natomiast Twój ostatni wpis sugerował podobieństwo ... w przeciwnym razie dlaczego raptem wspominasz o AU 607 i AU-707 skoro wcześniej na ten temat nie ma mowy i to w dodatku przywołujesz zarazem oznaczenia modeli europejskich??? Tak czy siak. Podobieństwo pomiędzy 517 i 717 nie oznacza w prostej linii takich samych efektów sonicznych ! Pre gramofonowe stosowane w późniejszych modelach jak AU-X901 i później jest powszechnie uznane i chwalone na równi z suwerennymi pre uważanymi za niezłe - tak więc nie wiem czy jest sens dalej ciągnąć tą polemikę. Skoro Tobie wydaje się inaczej ... cóż - masz takie prawo by lubić co innego !

Cześć Pawle.

Znalazłem sklep z rezystorami Riken. Mają pełną ofertę. Ceny są bardzo wysokie, ale jest wszystko.

Są 0,5W ze złoconymi wyprowadzeniami. Ceny to około 4,25$ za sztukę.

Pozdrawiam.

Jan

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.