Skocz do zawartości
IGNORED

ROTEL


slicker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

 

Jestem początkującym „smakoszem dźwięków”. Właśnie stoję przed zakupem sprzętu. Zdecydowałem się na ROTEL-a. Z tym wyborem związane są moje pytania oparte w pewnym stopniu na kompromisie, który chciałbym uzyskać.

Zależy mi na dobrym sprzęcie stereo (przede wszystkim), ale i na możliwości korzystania z atrakcji kina domowego.

Mam zamiar kupić:

• amplituner AV RSX-1055 i DVD RDV-1060

lub

• wzmacniacz zintegrowany RA-1062 i DVD RDV-1060.

 

Chciałbym poznać Wasze opinie o poszczególnych elementach tych zestawów.

 

Czy ww. amplituner grający w stereo posiada dużo gorszą „jakość” niż np. wzmacniacz 1062, a może porównywalną i w takim wypadku spokojnie można kupić pierwszy zestaw?

 

Jak jest różnica, gdy zamiast wzmacniacza zintegrowanego kupiłbym przedwzmacniacz RC-1070 i końcówkę mocy RB-10450? Czy z natury odseparowanie tych dwóch elementów daje lepszy wynik?

 

A może procesor dźwięku, np. AV RSP-966 i 5-kanałowa końcówka mocy RMB-1066 jest najlepszym rozwiązaniem? Czy taka końcówka dużo się różni od 2-kanałowej jeżeli chodzi o brzmienie i parametry?

 

A może ARCAM DIVA?

 

Zależy mi na podjęciu dobrej, przemyślanej decyzji opartej na bogatym doświadczeniu uczestników forum. W tym tygodniu umawiam się na odsłuch.

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

mysle ze truno bedzie ci znalesc wiarygodne odpowiedzi na wszystjie twoje specyficzne pytania gdyz z jednej strony nie wierze by ktos slyszal wszystkie te wspomniane konfiguracje w porownianiu a z drugiej strony nie wiadomo gzie jest limit finansowy calego tego przedsiewzicia (bez ktorego wszelkie zalecenia nie maja sensu)

Ale po kolei