Skocz do zawartości
IGNORED

Hi-End


modrzew47

Rekomendowane odpowiedzi

To jeszcze linki do Audiomatusa:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Sadzę że pan Matusiak jeszcze nas mile czymś zaskoczy jak na razie waga monobloku 4,8 i 5,4 kilo a wzmacniacze stereo 8,8 i 9,8 kilo

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Jest to nie duże wygodne w ustawieniu urzadzenie no i oczywiście fajnie gra :)

 

Ja bardzo sobie chwalę także niska temperaturę obudowy przy poprzednim moim 180W Sony ES temperatura obudowy dochodziła do 47 stopni.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183142
Udostępnij na innych stronach

Witam

Słuchałem kilku wzmaków "cyfrowych", m.in. Audiomatusów, BecCanto, NuForce. Żaden z nich nie zagrał na tyle dobrze, by zagościć w moim systemie. Pierwszy kontakt z nimi był obiecujący: dynamika, szybkość, świetnie kontrolowany bas, dobra rozdzielczość (choć szczegółowość już nie taka powalająca), przy tym niemęcząca i nienachalna prezentacja.

Natomiast wszystkie z nich charakteryzowały się sporymi brakami barwowymi. Głównie na średnicy, która wydaje się mało barwna, jakby utwardzona, szara. Ale także góra, która przy swojej świetnej rozdzielczość okazywała się po jakimś czasie mało urozmaicona, jednostajna.

Myślę, że to dobre wzmacniacze do kina domowego, czy dla osób słuchających muzyki w niezobowiązujący sposób.

Pozdrawiam Stempur

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183267
Udostępnij na innych stronach

Dobre granie cyfrówek zaczęło się od wzmacniacza TACT Millenium. Słyszałem jak gra Audiomatus, NuForce i Lyngdorf TDAI 2200. są to sprzęty, które potrafią bardzo wiele przy dobrym zestawieniu i oceniam je bardzo wysoko. Sceptykom pragnę zwrócić uwagę, że wspomniana wcześniej firma AUDIO RESEARCH CORPORATION nie wprowadziła by do produkcji końcówek mocy cyfrowych gdyby to dobrze nie grało. W zasadzie są poza konkurencją.

Jeszcze nikt nie wyprodukował wzmacniacza klasy A o takiej mocy. A niektórzy sceptycy zdaje się o tym nie wiedzą. To więc jak jest są lepsze od klasy A? Powiem więcej. Takich cyfrowych konstrukcji będzie coraz więcej i to one zdobędą rynek z wysokiej półki.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183311
Udostępnij na innych stronach

...juz pare lat wieszczona ze opanuja swiat audio....nawet ARC mial w ofercie DSi200.....ale czemu teraz stawia na “hybrid Class D” ...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

ARC nadal ma w ofercie DSI200 i wszystkie wzmacniacze z tej serii to wzmacniacze hybrydowe "hybrid Class D" na tym właśnie polega własne opracowanie ARC.

A produktów w tej serii jest coraz więcej:

DSI200

DS225

DS450

DS450M

 

Więc może to o czymś świadczy?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183313
Udostępnij na innych stronach

A ja podpowiem tylko jedna rzecz, stabilizacja napiecia w wzmakach tak jak i innych klockach moze zrobic wiecej niz niejedne modyfikacje...czy ktos sprawdzil juz ten patent z wzmakach klasy D, ale moze rzeczywiscie wyjsc z tego cos dobrego.

 

stabilizacja zasilania dla wzmacniacz impulsowego - to było na poważnie?

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183325
Udostępnij na innych stronach

ależ mamel, do wzmacniacza cyfrowego tylko zasilacz impulsowy - nie wiedziałeś o tym ?

liniowe można sobie w gacie włożyć.

mnie o tym nie mów, to bart-azazel chce stabilizować

tylko z tymi gaciami bym nie przesadzał, znalazłeś w "normalnej" cenie porządnie szybki impulsowy 10A ??

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183364
Udostępnij na innych stronach

Dobre granie cyfrówek zaczęło się od wzmacniacza TACT Millenium. Słyszałem jak gra Audiomatus, NuForce i Lyngdorf TDAI 2200. są to sprzęty, które potrafią bardzo wiele przy dobrym zestawieniu i oceniam je bardzo wysoko. Sceptykom pragnę zwrócić uwagę, że wspomniana wcześniej firma AUDIO RESEARCH CORPORATION nie wprowadziła by do produkcji końcówek mocy cyfrowych gdyby to dobrze nie grało. W zasadzie są poza konkurencją.

Jeszcze nikt nie wyprodukował wzmacniacza klasy A o takiej mocy. A niektórzy sceptycy zdaje się o tym nie wiedzą. To więc jak jest są lepsze od klasy A? Powiem więcej. Takich cyfrowych konstrukcji będzie coraz więcej i to one zdobędą rynek z wysokiej półki.

 

Dupa Jasiu po niedzieli-zdobędą rynek,ale dokończ i napisz dla kogo??...........wiesz już?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183377
Udostępnij na innych stronach

mamel, mam 24V/15A laboratoryjny i w przystępnej cenie, nie zaden "swiszczypał" komputerowy :)

pod TA2022 jak znalazł.

Poza tym spełnione zostają pewne kanony audio - odseparowanie magnetyczne zasilania, bo w osobnej skrzynce.

Zawsze można, ino trza pomyśleć ;)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183403
Udostępnij na innych stronach

>SA

Tak szybko ten zalew nie nastąpi za jedną przyczyną. Otóż stać na to będzie tylko tych najlepszych. Ja porównuje to do kosmicznych technologii. Dobra technologia jest póki co poza zasięgiem większości firm. Tak wygląda prawda. Ile lat minęło od pojawienia się pierwszej lampy do wyrobu wysokiej próby? Tak więc może za dekadę...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183404
Udostępnij na innych stronach

mamel, mam 24V/15A laboratoryjny i w przystępnej cenie, nie zaden "swiszczypał" komputerowy :)

pod TA2022 jak znalazł.

Poza tym spełnione zostają pewne kanony audio - odseparowanie magnetyczne zasilania, bo w osobnej skrzynce.

Zawsze można, ino trza pomyśleć ;)

tu nie ma co myśleć tylko pokaż to laboratory bo póki co nie wiadomo o czym piszesz

 

ARTON55 - za dekadę nikt nie będzie już pamiętał o krzemie, nowatorze nasz technologiczny

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183425
Udostępnij na innych stronach

ARTON55 - za dekadę nikt nie będzie już pamiętał o krzemie, nowatorze nasz technologiczny

 

A kto powiedział, że wzmacniacz cyfrowy musi korzystać z krzemu?!!!!!

Równie dobrze może to być grafen jak się rozpowszechni! Trzeba się trochę znać.Cyfrówka nie wymaga konkretnego materiału, czyż nie?

Jak widać zacofanie ma się dobrze.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183461
Udostępnij na innych stronach

mamel, gotowe dania zamówisz w restauracji, może nawet na wynos Ci zapakują, jak "niedojesz".

tradycyjnie, widzę nic nie zmieniłeś, nadal pitolisz o złotej gęsi na łańcuchu, w dodatku sąsiada

ale zaistniałeś!

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183521
Udostępnij na innych stronach

Witam

Słuchałem kilku wzmaków "cyfrowych", m.in. Audiomatusów, BecCanto, NuForce. Żaden z nich nie zagrał na tyle dobrze, by zagościć w moim systemie. Pierwszy kontakt z nimi był obiecujący: dynamika, szybkość, świetnie kontrolowany bas, dobra rozdzielczość (choć szczegółowość już nie taka powalająca), przy tym niemęcząca i nienachalna prezentacja.

Natomiast wszystkie z nich charakteryzowały się sporymi brakami barwowymi. Głównie na średnicy, która wydaje się mało barwna, jakby utwardzona, szara. Ale także góra, która przy swojej świetnej rozdzielczość okazywała się po jakimś czasie mało urozmaicona, jednostajna.

Myślę, że to dobre wzmacniacze do kina domowego, czy dla osób słuchających muzyki w niezobowiązujący sposób.

Pozdrawiam Stempur

 

Podpisuję się pod tym postem. Mam topowe swego czasu Onkyo w klasie D i piec z pewnością jest coś wart. Jak będzie zainteresowanie to można przedsięwziąć gremialny odsłuch np. w KAiM'ie jeżeli ojcowie przewodniczący będą mieli chęć posłuchać. Skoro sygnatura dźwiękowa mojego klocka jest dokładnie taka, jak "high-endów" wymienionych przez Stempura z pewnością może posłużyć za wartościowy punkt odniesienia.

 

Pomimo zalet D na przykładzie posiadanego sprzętu osobiście wolę AB czy też A klasę na ten czas. Zwolennicy lampy powinni lubić D. Ciekawe co by wyszło ze spięcia z pre lampowym?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183522
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedział, że wzmacniacz cyfrowy musi korzystać z krzemu?!!!!!

Równie dobrze może to być grafen jak się rozpowszechni! Trzeba się trochę znać.Cyfrówka nie wymaga konkretnego materiału, czyż nie?

Jak widać zacofanie ma się dobrze.

jak się rozpowszechni? za dekadę? mamy wizjonera (nie musi się znać)

 

no dalej panowie, dobrze wam idzie, merytorycznie i ze swadą

 

"Natomiast wszystkie z nich charakteryzowały się sporymi brakami barwowymi. Głównie na średnicy, która wydaje się mało barwna, jakby utwardzona, szara. Ale także góra, która przy swojej świetnej rozdzielczość okazywała się po jakimś czasie mało urozmaicona, jednostajna."

"Podpisuję się pod tym postem. Zwolennicy lampy powinni lubić D."

 

Amnes - słuchałeś Ty kiedykolwiek, jakiejkolwiek lampki?

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183523
Udostępnij na innych stronach

Czy zwolennicy lamp słyszeli o pojęciu barwy lampowej, co nie ma nic wspólnego z naturalnym brzmieniem. Audiofilski nie koniecznie oznacza naturalny ! Co w praktyce oznaczają pojęcia słodkiego wokalu czy muzycznie grającego sprzętu a o to chyba w lampie chodzi? Jak się mylę to proszę mnie poprawić.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183537
Udostępnij na innych stronach

No tak tak, glupstwo z tym stabilizowaniem.

 

Jestem po prostu na etapie stabilizowania wszystkiego, a przeciez impulsowy zasilacz jest stabilizowany sam w sobie. heh

 

Ja mam oczywiscie klocek z zwyklej A klasie ze stabilizowanym zasilaniem na elementach dyskretnych ;]

 

 

Przepraszam za niewiedze i niedoinformowanie ;p

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183567
Udostępnij na innych stronach

Czy zwolennicy lamp słyszeli o pojęciu barwy lampowej, co nie ma nic wspólnego z naturalnym brzmieniem. Audiofilski nie koniecznie oznacza naturalny ! Co w praktyce oznaczają pojęcia słodkiego wokalu czy muzycznie grającego sprzętu a o to chyba w lampie chodzi? Jak się mylę to proszę mnie poprawić.

pierwsze zdanie jest niegramatyczne, całość sprzeczna z wiedza i praktyką

"Audiofilski nie koniecznie oznacza naturalny" - to niestety cała prawda

 

Nienajgorszej ;).

EDIT:

Aha, i nie ma jak to pięknie wyjąć coś z kontekstu.

przecież podpisałeś się pod tekstem kolegi stempur odnośnie braków D classe i porównałeś je do cech lampy

nie widzę nadużycia ze swej strony, bez urazy

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183584
Udostępnij na innych stronach

pierwsze zdanie jest niegramatyczne, całość sprzeczna z wiedza i praktyką

"Audiofilski nie koniecznie oznacza naturalny" - to niestety cała prawda

 

 

przecież podpisałeś się pod tekstem kolegi stempur

Niekoniecznie musi być...niestety,dla jednych niestety dla drugich...błogosławieństwo.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183589
Udostępnij na innych stronach

muzyka jest jedna, im sprzęt lepszy, tym gra lepiej, zaryzykuję - naturalniej

niestety psychika ma 7 miliardów odcieni

a może - na szczęście _:))

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183593
Udostępnij na innych stronach

Witam

Słuchałem kilku wzmaków "cyfrowych", m.in. Audiomatusów, BecCanto, NuForce. Żaden z nich nie zagrał na tyle dobrze, by zagościć w moim systemie. Pierwszy kontakt z nimi był obiecujący: dynamika, szybkość, świetnie kontrolowany bas, dobra rozdzielczość (choć szczegółowość już nie taka powalająca), przy tym niemęcząca i nienachalna prezentacja.

Natomiast wszystkie z nich charakteryzowały się sporymi brakami barwowymi. Głównie na średnicy, która wydaje się mało barwna, jakby utwardzona, szara. Ale także góra, która przy swojej świetnej rozdzielczość okazywała się po jakimś czasie mało urozmaicona, jednostajna.

Myślę, że to dobre wzmacniacze do kina domowego, czy dla osób słuchających muzyki w niezobowiązujący sposób.

Pozdrawiam Stempur

 

No cóż mam odmienne zdanie co do Audiomatusów kolumn 2 drożnych które także Ty używasz.W sumie sprawa wzorca nagraniowego :)

Sprawa jest banalna od początku do końca byłem przy realizowanej płycie, płyta była nagrywana na moich Rafaell's Cable XLR White(już nie robione, zastąpione wersją XLR S-UP), słyszałem jak brzmi w 24bit w studio a później u siebie w domu. Wokalistkę i jej głos na żywo doskonale pamiętam.Z APS Aeon w studio (tam sa wzmaki A/B)wokal mi się bardzo podobał ze względu na pewną czystą matowość co już minimalnie odbiegało od oryginału za szybą! Pomyślałem sobie d-pa to samo będzie na domowym CD i kolumnach. Co się za tym okazało? To nie kable! Na tych samych wtedy kablach tylko RCA White puszczane z Audiomatusów na 4 drożnych kolumnach wokal był tym co w tym secie mi się najbardziej udało :) Przede wszystkim był realny-mokry pochodzący z żywej istoty z krwi i kości!!! Jak trzeba było to był gładki ale i chrypa np. Kasi Groniec wychodzi kapitalnie. Fakt na średnicy pracowała sobie świetna jedwabna 3" kopułka od Dynaudio (D76)ale właśnie ze względu na Audiomatusa powinno być szorstko twardo,etc a nie było. Powiem jedno z tego samego źródła ale np. słuchany wokal na Grado PS1000 , Beyerdynamikach T1 po prostu średnica była słabsza. Być może to wina studyjnego wzmacniacza słuchawkowego Lake People G99/2 ,G93, czy DIY Moonlighta? w każdym razie jak śpiewają panie to bardzo lubię zamiast na słuchawkach słuchać na swoich kolumnach.Dla czego się upieram że 2way są be i one przyczyniają się do tych efektów. Po prostu zderzenie z rzeczywistością bywa bolesne. Słuchałem ostatnio napędzane CD Accuphase i takowym wzmacniaczem ze średnich modeli (droższych niż Audiomatus) kolumny Dynaudio Special 25th Anniversary które sroce z pod ogona nie wypadły (kable topowe XLR Acrolinka Mexcel jak i moje 5 metrowe przejściowe do UP) i po prostu to nie był Ten Wokal!(Ciutkę się poprawiło na innych francuskich kolumnach za 20kzł z niskotonowcem o 1 cal mniejszym-moim zdaniem główna zasługa) Co do wysokich tonów to dalej problem jest w dobrych przetwornikach i? kablach :)(wiesz o czym mówię też mam parowane kopułki tytanowe znajomej firmy) Otrzymałem np. taką opinię od kolegi z forum o Rafaell's Cable XLR S-UP (fragment) "Perkusja fajna, blachy super (fajnie się tu uzupełnia ze staxem), czego o mit-ie nie mogę powiedzieć." (masz MIT-a w torze).

Oczywiście można by się tak dalej licytować w każdym zakresie pasma ale myślę że nie o to chodzi żeby się czepiać dla czego Audiomatusy nie graja jak wzmak za 20kzł ! Ludzie popatrzcie do cennika

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Za niecałe 4kzł już macie na prawdę świetny dźwięk i to jest ta przewaga na początek-reszta kasy może pójść w inne elementy toru.

Tak w ogóle to polecam posłuchać Audiomatusów ze starymi kolumnami na berylowych średniakach i wysoko tonowcach po prostu opad szczeny, czerń tła, genialnie określona przestrzeń wokół muzyków nie to co na moich 4 drożnych starociach. No ale ostrzegam na sporej ilości nagrań knoty mogą zaboleć :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183598
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam ORMO które jak widzę czuwa!

 

Niech się poskarży do moderacji będę miał dłuższą flagę przecież dziś święto narodowe :)

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183629
Udostępnij na innych stronach

rafaell, tak się składa, że słuchałem tych wzmacniaczy w różnych systemach, z różnymi kolumnami i różnymi wzmakami. Wnioski zawsze były te same. Ale to tylko moja prywatna opinia, która jest istotna tylko dla mnie.

Pozdrawiam Stempur

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/82305-hi-end/page/2/#findComment-2183658
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.