Skocz do zawartości
IGNORED

dual 601


muflonpl

Rekomendowane odpowiedzi

rolke wyczyscilem bylo na niej sporo syfu szpindel nasmarlowalem smarem silikonowym do lozysk zrobilem kilka fotek moze cos znajdziecie mnie osobiscie nie pasuje pewna rzecz mianowicie rolka ktora napedza pasek wychodzi z transformatora o ile sie nie myle ?! ten transformator ma byc przykrecony do tej blachy pod talerzem czy ma latac luzno bo ja ta rolke napedowa moge podnosic do gory i na boki razem z tym transformatorem (uzwojeniem) . Patrzac od gory widze tam wkrecona jedna srube ktora nie lapie tej gornej blachy tak jakby podkladka byla za mala a w drugim otworze wyzej nie ma wogole sruby oto fotki :

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2322376
Udostępnij na innych stronach

>>>muflonpl,

Rolka napędowa jest założona na ośkę, a ośka "wychodzi" z silnika, a nie żadnego transformatora. Silnik musi być odpowiednio zamontowany, bo bez tego nie ma mowy o jego dobrej pracy. Nie znaczy to jednak, że silnik musi być koniecznie zamocowany na sztywno do obudowy gramofonu. U mnie, w Pro-Jekcie, silnik wisi dość luźno na gumowym zawieszeniu, co odsprzęga go od plinty gramofonu. Jeśli jest możliwość przykręcenia silnika (bo coś piszesz o brakujących i nie dokręconych śrubach mocujących), to postaraj się dobrać odpowiednie śruby i go lepiej przykręcić. Może ustąpi pływanie obrotów. Jednak widzę, że niczego Cię poprzednia lekcja nie nauczyła, nie ruszyłeś 4 liter żeby pojechać obejrzeć gramofon u sprzedającego, tylko cały czas naiwnie ufasz, że kupisz urządzenie 40-letnie w stanie - fabrycznie nowy. A niby jakim cudem?

Pozdro,

Yul

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2322556
Udostępnij na innych stronach

muflonpl-

 

Jak możemy Ci pomóc w problemie który opisujesz bardzo chaotycznie i przedstawiasz zdjęcia nie dotyczące opisywanego problemu.

Widoczne na zdjęciach mechanizm powrotu ramienia oraz silnik zamocowany standardowo pomiędzy gumowymi tulejami są jak najbardziej prawidłowe.

Gdzie zdjęcia problematycznego kółka?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2322569
Udostępnij na innych stronach

vlado ma rację:

Nie o te zdjęcia chodzi dałeś zdjęcia silnika i mechanizmu powrotu ramienia zrób zdjęcia od drugiej strony silnika tam gdzie jest rolka. Silnik jest zawieszony na gumowych nazwijmy to amortyzatorach tak powinno być. Daj zdjęcie tak jak zrobiłeś drugie tylko z drugiej strony czyli od góry pokazujące rolkę tam obok tej rolki jest cięgno które przesuwa pasek w zależności jakie chcesz obroty. A swoją drogą ze zdjęć wynika że gramofon jest naprawdę zadbany. Tylko te objawy jakoś nie takie, na 33 1/3 za szybko a na 45 za wolno dziwne? Może ktoś zdejmował rolkę z trzpienia silnika i odwrotnie założył.

Czy zapytałeś sprzedającego o pasek z skąd go ma? Istnieje możliwość że jest nowy ale nie taki jak trzeba. W tym gramofonie nie regulacji obrotów one są regulowane chyba częstotliwością w każdym razie chyba tak samo jak w TD160 Thorensa, ale uwierz mi miałem oba i jeśli pasek i rolka były OK, to w ani jednym ani drugim nie było najmniejszych problemów z obrotami.

Teraz przyszło mi do głowy może te gumowe amortyzatory podkładki z drugiego zdjęcia są sparciałe spróbuj je troszkę dokręcić ale troszkę nie pamiętam z której strony one powinny być. Jeśli to nie pomoże spróbuj przełożyć je pod podstawę silnika podstawę silnika ale naprawdę nie pamiętam w którym miejscu one były. Jeśli to nie pomoże to wejdź na klub miłośników Marantza tam może jest jeszcze dostępny kolega o nicku "Elekrospiro" on jest MISTRZEM Marantzów wszelakich, ale najpierw daj zdjęcie rolki.

Pozdrawiam,

Paweł

Najgorsze to mieć do czynienia z zakompleksionym Polaczkiem, któremu dano odrobinę władzy.

"Beware of all those in whom the urge to punish is strong". Nietzsche.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2322664
Udostępnij na innych stronach

Panowie bardzo przepraszam za te chaotyczne zdjecia i nie ograniete posty ale mam male dziecko wracam z pracy o 18 a czasem i pozniej i niestety dla siebie jak i dla gamofonu moge poswiecic doslownie kilka chwil dlatego wybaczcie te "niedociagniecia" dzis juz nie dam rady zrobic fotek syn spi a ja dopiero sie ogarnalem po pracy jutro moze bedzie lepszy dzien.

 

wyslalem zapytanie do sprzedajacego o pasek lecz jak do dzisiaj pozostalo ono bez odpowiedzi juz 3 dzien

 

Ok udalo mi sie jeszcze zrobic te fotki:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Gramofon wg mnie jest w naprawde rewelacyjnym stanie pokrywa bez zadnej ryski okleina prawie idealna tylko te nieszczesne obroty...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323044
Udostępnij na innych stronach
Gość G.Mark

(Konto usunięte)

Panowie bardzo przepraszam za te chaotyczne zdjecia i nie ograniete posty ale mam male dziecko wracam z pracy o 18 a czasem i pozniej i niestety dla siebie jak i dla gamofonu moge poswiecic doslownie kilka chwil dlatego wybaczcie te "niedociagniecia" dzis juz nie dam rady zrobic fotek syn spi a ja dopiero sie ogarnalem po pracy jutro moze bedzie lepszy dzien.

 

...

 

Patrząc na jedno ze zdjęć mam wrażenie, że pasek w tym gramofonie poruszał się nie po tej części wałka na osi silnia, co powinien.

Przy prędkości 33 1/3 obr./min powinien całkowicie "leżeć" na powierzchni wskazanej strzałką po prawej stronie.

Przy prędkości 45 obr./min, na powierzchni wałka wskazanej lewą strzałką.

 

GM

post-3254-0-77712800-1321390399_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323071
Udostępnij na innych stronach

zrobilem fotki z paskiem :

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

przepraszam za jakosc ale zona i tak mi suszy glowe :)

 

nie wiem juz czego sie czepic juz jest to wersja usa na 110v jesli to ma jakies znaczenie w manualu jest 12v 50/60 hz mam transformator 110/230 50 hz 45 wat pobor mocy urzedzenia jest 11 watt czyli wszystko ok pasek ladnie sie uklada tam dzie narysowales strzalki

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323084
Udostępnij na innych stronach
Gość G.Mark

(Konto usunięte)

zrobilem fotki z paskiem :

 

...

nie wiem juz czego sie czepic juz jest to wersja usa na 110v jesli to ma jakies znaczenie

 

Bardzo przepraszam, ale to już są chyba jakieś jaja?!

Owszem, to ma bardzo istotne znaczenie. Prędkość obrotowa zastosowanego w tym gramofonie silnika, zależy od dwóch parametrów: napięcia go zasilającego i częstotliwości napięcia zasilającego.

Poza tym, dla częstotliwości napięcia zasilającego 60Hz, czyli takiej jaka jest w USA, na oś silnika musi być założony inny wałek niż wałek przeznaczony dla napięcia o częstotliwości 50Hz.

 

GM

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323100
Udostępnij na innych stronach
Gość G.Mark

(Konto usunięte)

cos mi swiatalo w glowie dopiero teraz sprawdzilem od poczatku wierzylem ze wina lezy po stronie sprzetu ze transformator w zestawie jest ok

 

No to zasil urządzenie przez ten transformator i napisz jaki to dało efekt.

Znalazłem coś http://dual.pytalhost.eu/601/dual601-05.jpg takiego. Nie jestem pewny czy to pochodzi z instrukcji dokładnie Twojego modelu 601, ale jeśli połączenia zasilania silnika są takie jak na rys. po lewej stronie, to przełączenie silnika na połączenia pokazane na rysunku po prawej stronie, pozwolą na wyeliminowanie dodatkowego transformatora.

Zanim jednak zaczniesz cokolwiek przełączać na silniku, skonsultuj się na forum.

A najlepiej pozostaw zewnętrzny transformator w użyciu.

 

GM

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323109
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie caly czas dziala na tym transformatorze 110/230 i jest problem z obrotami mam Marantza 6100... Dual zostal oddany sprzedawcy bo wkladka byla inna niz w opisie aukcji i ramie wadliwe

moze inny pasek dobrac ? skad ja dobiore odpowiedni walek ? moze dotoczyc jakas tuleje gdyby znalazl srednice walka odpowiednia na 50hz

 

ale nie daje mi spokoju jedna rzecz przeciez w manualu jest 120v/50hz/60hz czyli nawet na transformatorze 120/230v 50hz powinno to grac

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323123
Udostępnij na innych stronach
Gość G.Mark

(Konto usunięte)

no walasnie caly czas dziala na tym transformatorze 110/230 i jest problem z obrotami mam Marantza 6100... Dual zostal oddany sprzedawcy bo wkladka byla inna niz w opisie aukcji i ramie wadliwe

 

Przepraszam za próbę wprowadzenia w błąd. Zatknąłem się na tytule wątku i zapomniałem, że piszemy teraz o Marantzu.

Skoro to wersja amerykańska, to zasilanie go z transformatora 240/110V, tak się powinno podawać napięcia pierwotne i wtórne transformatora, jest właściwe.

Pozostaje kwestia częstotliwości napięcia zasilającego. Tego tematu niestety nie "przeskoczysz", jeśli na osi silnika założony jest wałek właściwy dla częstotliwości 60Hz, a nie posiadasz wałka dla częstotliwości 50Hz.

 

...

ale nie daje mi spokoju jedna rzecz przeciez w manualu jest 120v/50hz/60hz czyli nawet na transformatorze 120/230v 50hz powinno to grac

 

Zgadza się. Ale przeczytaj również to, co jest napisane w niebieskiej ramce.

Jeśli to jest wersja amerykańska oznaczona literą P na tabliczce znamionowej, i pracował ten gramofon w USA, to ma na osi silnika wałek przystosowany do częstotliwości 60Hz. Jeśli chcemy żeby pracował przy napięciu europejskim, to oprócz zmiany napięcia, to już dokonano transformatorem, należy zamontować na oś silnika wałek dla częstotliwości 50Hz czyli taki, jaki jest w wersjach E i N.

 

GM

 

P.S. Mam nadzieję, że tym razem nic nie namieszałem. :-)

post-3254-0-35934000-1321394641_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323156
Udostępnij na innych stronach

poszukaj w Klubie Marantza w zakładce kluby może ktoś ma wersję europejską, zmierzy średnice jakie ma na tej rolce.

Najgorsze to mieć do czynienia z zakompleksionym Polaczkiem, któremu dano odrobinę władzy.

"Beware of all those in whom the urge to punish is strong". Nietzsche.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323344
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jak twierdzi właściciel w instrukcji podana jest wersja zasilania 120V 50/60Hz, to jest to wersja P. Po zastosowaniu transformatora wszystko powinno działac. Przyjrzałem się ułozeniu paska i o ile na cieńszym wałku można przyjąc, że leży poprawnie, to na grubszym stanowczo za wysoko. Ciekawe czy nie ociera o wodzik zmiany obrotów. Wygląda na sporo przyciasny. Prawidłowo dobrany sam ułoży się równo środkiem swej szerokości na najgrubszym miejscu beczułki wałka.

Mógłbyś wykonac zdjęcia naklejek przy silniku i kablu zasilajacym? Wszystkie dotyczące prądu zasilania.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323434
Udostępnij na innych stronach
Gość G.Mark

(Konto usunięte)

Jeżeli jak twierdzi właściciel w instrukcji podana jest wersja zasilania 120V 50/60Hz, to jest to wersja P. Po zastosowaniu transformatora wszystko powinno działac. Przyjrzałem się ułozeniu paska i o ile na cieńszym wałku można przyjąc, że leży poprawnie, to na grubszym stanowczo za wysoko. Ciekawe czy nie ociera o wodzik zmiany obrotów. Wygląda na sporo przyciasny. Prawidłowo dobrany sam ułoży się równo środkiem swej szerokości na najgrubszym miejscu beczułki wałka.

Mógłbyś wykonac zdjęcia naklejek przy silniku i kablu zasilajacym? Wszystkie dotyczące prądu zasilania.

 

Poszukałem trochę informacji o zmianie prędkości obrotowej talerza napędzanego silnikiem synchronicznym, a taki jest w M 6100 i znalazłem to http://www.hifi-studio.de/hifi-klassiker/Synchronmotor.pdf

 

Jak sprawdzić samodzielnie, czy średnica wałka na osi silnika jest właściwa dla danej prędkości obrotowej talerza?

 

Przykład.

 

Napięcie zasilania silnika: 120 V

Częstotliwość napięcia zasilania: 50Hz

Prędkość obrotowa talerza gramofonu: 33 1/3 obr/min

 

Obliczenie prędkości obrotowej silnika 12-sto biegunowego.

Prędkość obrotowa = napięcie zasilania x częstotliwość / ilość biegunów silnika.

Prędkość obrotowa = 120V x 50Hz / 12 = 500obr/min

 

Przykładowa średnica talerza lub bieżni po której porusza się pasek napędowy = 300mm

Obliczenie długości/obwodu talerza/bieżni.

Średnica x Pi = 300mm x 3,14 = 942mm

 

Obliczenie drogi jaką przebędzie pasek w ciągu minuty przy prędkości 33 1/3 obr/min.

Prędkość x obwód talerza/bieżni = 33,33 x 942 = 31396,86mm/min.

 

Obliczenie drogi jaką przebędzie pasek na wałku silnika w ciągu minuty przy prędkości 33 1/3 obr/min.

Droga przebyta przez pasek / prędkość obrotowa silnika = 31396,86mm : 500obr/min = 62,79mm/min.

 

Obliczenie średnicy wałka na silniku wymaganej dla uzyskania prędkości obrotowej talerza 33 1/3obr/min.

Droga przebyta przez pasek wałku / Pi = 62,79 mm/min : 3,14 = 19,99mm = po zaokrągleniu 20mm

 

Problemem jest ustalenie w przypadku tego gramofonu, z jakim silnikiem mamy do czynienia.

 

GM

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323690
Udostępnij na innych stronach
Gość G.Mark

(Konto usunięte)

...

 

Obliczenie drogi jaką przebędzie pasek na wałku silnika w ciągu minuty przy prędkości 33 1/3 obr/min.

Droga przebyta przez pasek / prędkość obrotowa silnika = 31396,86mm : 500obr/min = 62,79mm/min.

 

...

 

Poprawka.

 

Powinno być:

 

Obliczenie drogi jaką przebędzie pasek na wałku silnika w trakcie jednego obrotu wałka przy prędkości 33 1/3 obr/min.

Droga przebyta przez pasek / prędkość obrotowa silnika = 31396,86mm : 500obr/min = 62,79mm/min.

 

GM

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323831
Udostępnij na innych stronach

oto fotki o ktore prosiliscie:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

i niestety jest to wersja 60hz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323863
Udostępnij na innych stronach
Gość G.Mark

(Konto usunięte)

oto fotki o ktore prosiliscie:

 

http://i42.tinypic.com/eje7ar.jpg

http://i42.tinypic.com/f448lu.jpg

http://i43.tinypic.com/20hakwn.jpg

 

i niestety jest to wersja 60hz

 

Czy możesz podać średnicę bieżni na spodzie talerza, po której porusza się pasek napędowy?

 

GM

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323870
Udostępnij na innych stronach

znalazlem cos takiego :

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

tylko ze:

 

Jak sama nazwa mówi silnik synchroniczny musi obracać się z prędkością zależną od częstotliwości napięcia zasilającego i nie ma tutaj w ogóle mowy o poslizgu, bo jeżeli z jakiegoś powodu obroty silnika spadną, to silnik wypadnie z synchronizmu i ewentualnie zacznie pracować jak silnik asymchroniczny.

Prędkość obrotową silnika synchronicznego można regulować przy pomocy falowników, ale należy zwrócić uwagę na:

- jakie będą warunki chłodzenia przy zmienionych obrotach (mniejsze

obroty - gorsze chłodzenie być może trzeba będzie zastosować

chłodzenie wymuszone),

- jak zachowa się urządzenie napędzane przy wzroście obrotów (np

moment potrzebny do napędzania wentylatora zwiększa się z

kwadratem prędkości),

- jak zachowają się elementy konstrukcyjne silnika (np. wytrzymałość

łożysk na wzrost obrotów).

To tylko niektóre problemy, które należy rozważyć przy zmianie obrotów silnika.

 

 

srednice podam jutro zmierze dokladnie suwmiarka wychodzi na to ze trzeba bedzie albo dotoczyc tuleje albo szukac nowego walka

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2323921
Udostępnij na innych stronach

W Twoim przypadku najlepszym rozwiązaniem jest dorobienie nowych wałków napędowych których średnicę obliczysz za pomocą równań podanych przez GM. Jeśli masz możliwości ich wykonania, natomiast kosztem dorobienia tego elementu obciążyc należy sprzedajacego, który w opisie pominął niedostosowanie gramofonu do naszej częstotliwości sieci. Jeśli to uczciwy człowiek powinien to pokryc bez dyskusji. W opisie z foldera wyczytałem, że ma on możliwośc regulacji prędkości obrotowej w granicach +/- 3% wiec błąd w obliczeniach średnic wałków można będzie zweryfikowac przy regulacji prędkości.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2326619
Udostępnij na innych stronach

Tylko jest problem sprzedajacy dopiero dzis zgodzil sie na zwrot sprzetu lecz twierdzi ze sprzet jest sprawny i albo ja nie potrafie tego wyregulowac przyciskami 45/33 o czym pisalem wczesniej albo sprzet zostal uszkodzony podczas transportu a koszty wysylki ponosze ja poniewaz odeslanie sprzetu jest to jak napisal moje "widzi mi sie" no sprzet jest w naprawde super stanie i zal mi go odsylac mimo tego ze jak narazie nie da sie z niego korzystac

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2326907
Udostępnij na innych stronach

Przyciskami 45/33 nie reguluje się obrotów, tylko ustawia żądaną prędkość obrotową regulacja obrotów w tym gramofonie odbywa się za pomocą częstotliwości. Tak więc jeśli sprzedający jest w stanie dostarczyć Ci odpowiedni silnik i rolkę pracującą na europejskiej częstotliwości to OK, w innym wypadku sprzęt jest niesprawny zastosowanie tylko transformatora napięciowego to za mało. To jest tak samo jak niektórzy czarodzieje sprowadzają ze Stanów rożne Krelle i wydaje in się że wystarczy przelutować odczepy na transformatorze. Sprzedający nie racji.

Pozdrawiam,

Paweł

Najgorsze to mieć do czynienia z zakompleksionym Polaczkiem, któremu dano odrobinę władzy.

"Beware of all those in whom the urge to punish is strong". Nietzsche.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2326954
Udostępnij na innych stronach

Odpisalem ze tylko i wylacznie on pokrywa wszystkie koszty inaczej w tym wypadku ide na policje drugi raz nie dam sie oszukac do 3 razy sztuka zrobie nastepnym razem tak jak mowicie ogledziny sprzetu to podstawa.Moze by zalozyc temat w ktorym mozna by bylo podawac nicki tych cwaniaczkow i oszustow z allegro ?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2326986
Udostępnij na innych stronach

>>>muflonpl,

"...do 3 razy sztuka zrobie nastepnym razem tak jak mowicie ogledziny sprzetu to podstawa..."

 

I tylko ten sposób Cię do czegoś konstruktywnego zaprowadzi. Czasem warto ponieść niewielkie zresztą zazwyczaj koszty dojazdu do sprzdającego, żeby oszczędzić sobie szamotaniny i biegania jak z pęcherzem po posterunkach policji. Gramofonu, co do którego będziesz miał najmniejsze nawet wątpliwości, nie kupuj bez względu na to co będzie sprzedający mówił. Różne takie pozornie niegroźne historie, np. ciche brumy, zniekszatłacenia, itp. mogą się u Ciebie, w Twoim systemie, nawet nasilić i znów będą problemy.

Pozdrawiam i wreszcie udanych łowów życzę,

Yul

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/87843-dual-601/page/3/#findComment-2327226
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.