Skocz do zawartości
IGNORED

Jakim programem mogę sprawdzić plik flac?

Imacman

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś, dawno temu, używałem kilku takich programów, nie pamiętam nazw, bo dawno to było (chyba były między innymi auCDteckt, AudioTester i jeszcze jeden jakiś), ale przestałem używać po tym, jak stwierdziły, że zapis na mojej własnej płycie pochodzi z mpeg ;) :) .

EDIT

O właśnie: Audiochecker :) (chyba ;) )

„... nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!”

przestałem używać po tym, jak stwierdziły, że zapis na mojej własnej płycie pochodzi z mpeg ;) :) .

Są przypadki że CD-Audio kupione w sklepie jest z mp3 - widziałem takie przypadki.

Ja np. badam w analizatorze widma w adobeaudition. mp3 mają specyficznie cięte pasmo od góry.

Audiochecker i Tau Analyzer korzystają z tej samej metody sprawdzania danych z tym, że Tau robi to z płyt CD a Audiochecker z plików więc trzeba/warto mieć oba bo się uzupełniają.

mp3 mają specyficznie cięte pasmo od góry.

A np. co to jest?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Witam

Np: ten [ dBpoweramp Music Converter ]

Foto nie pokazuje wszystkich możliwości tego programu .

Na dokładkę jakiś przyzwoity odtwarzacz coś lepszego od [ Winamp-a ]

:-)

Pozdrawiam

A np. co to jest?

x-P ... pewnie CD-Audio ... ale akurat w tym widmie to mało widać ... poszukaj innego typu analizatora :] (podpowiedź: ten dwukolorowy, dynamicznie obrazujący nagranie podczas odsłuchu ... FFT ustawiony na 8192)

x-P ... pewnie CD-Audio ... ale akurat w tym widmie to mało widać ... poszukaj innego typu analizatora :] (podpowiedź: ten dwukolorowy, dynamicznie obrazujący nagranie podczas odsłuchu ... FFT ustawiony na 8192)

Czy o takie coś Ci chodzi? To ten sam plik. Lewy i prawy kanał, lewy ma wyższy poziom.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Czy o takie coś Ci chodzi? To ten sam plik. Lewy i prawy kanał, lewy ma wyższy poziom.