Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki samochód?


grishnack

Rekomendowane odpowiedzi

W Illinois i okolicy Volvo to jednak zadkosc, glownie je widac w okolicy uniwersytetow.

Potwierdzaja to nawet wyniki sprzedarzy.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Juz czesciej spotkasz Mercedesa czy BMW z europejskich.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W stanach Volvo to marka niszowa, bardzo malo tego jezdzi po drogach. To taki pojazd dla pracownikow uniwesrytetow, sekretaerk, biblotekarek i niektorych wykladowcow. Moda, ciekawostka itp.

 

Dziwne bo niemal na każdym filmie, również dokumentalnym czy zdjęciach z USA Volvo jest obecne. Dość popularna ta ciekawostka.

Chyba nie chcesz żebym wymienił wszystkie tytuły gdzie widziałem Volvo. Wiem, może to że bardzo lubię tą markę powoduje, że bardziej od innych zwracam na nie uwagę.

Chyba raczej to. Wystarczy popatrzec na wyniki sprzedazy.

Może wyniki sprzedaży obecnie są słabe, też bym tej chińszczyzny nie kupił, ale gdyby zrobić zestawienie z ostatnich powiedzmy 20 lat wyniki byłby inne. A to że wszędzie wypatrzę kwadratowy karawan nie oznacza że go wymyślam. ;)

Volvo ... długie lata jeździłem 240-ką. Ale na początku lat 90-tych. Teraz Volvo kojarzy mi się z bardzo drogimi częściami zamiennymi, obłędnie drogim serwisem, bezpieczeństwem "takim jak wszyscy" i jakością "nie taką jak kiedyś".

Czy coś pominąłem ?

Mam nadzieje ze beda tansze w eksploatacji niz dzisiejsze diesle. Nie musza byc najnowsze modele. Ja wole kanciaste i proste z wygladu auta jak bmw e39

Kanciaste to jest E34 :-)

 

Fakt nawet bmw 540i pali okolo14-15

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Bo to juz stosunkowo nowoczesna konstrukcja mimo wieku. 4 zawory, zmienne fazy rozrzadu itd. Nie spotkalem sie w sumie ze spalaniem 14l w tym silniku. Chyba ze w cyklu mieszanym 50/50. Bo w miescie to i 20l normalnie zje.

 

 

3 litry, 202 konie, 4 lata, 60.000 km przebiegu. Szrot ??? Jeździłem po Warszawie używając opcji oszczędnej, nie sportowej zmiany biegów. 20 litrów zimą w korkach to był standard.

 

Z samochodami jest tak że każdy kłamie o wysokości spalania paliwa w swoim samochodzie. Nie tylko przed innymi, także przed sobą !!! Nawet w audio nie ma takiego zakłamania.

 

Auto Świat sprawdził kiedyś ile NAPRAWDĘ spalają przy szybkiej jeździe po mieście Porsche Cayenne i BMW X6. Porsche spaliło 49 litrów / 100 km, BMW 55 litrów / 100 km. Nikt nigdy nie przyzna się do takiego spalania. Każdemu pali 7 litrów ...

Z tym sie zgodze. Wszystkim malo pali poki sam nie kupisz. Dizelek panie wiecej jak 5 literkow nie wezmie. A moj benzyniaczek to maks dyszke waszki w miescie.

?👈

Volvo ... długie lata jeździłem 240-ką. Ale na początku lat 90-tych. Teraz Volvo kojarzy mi się z bardzo drogimi częściami zamiennymi, obłędnie drogim serwisem, bezpieczeństwem "takim jak wszyscy" i jakością "nie taką jak kiedyś".

Czy coś pominąłem ?

 

Tak. Pominąłeś całkowitą utratę charakteru marki. Prawdziwego Volvo już dawno zabrakło a początkiem upadku był moment przejęcia przez Forda. :(

Gość nudel1306

(Konto usunięte)

albo ta nasza s60 to jakąś okrojona wersja al wyście nigdy w wygodnych fotelach nie siedzieli ;]

 

nie wiem.. volvo jest wybebeszone i już chwile stoi ale muszę te fotele sprawdzić jeszcze raz..

 

a benzyna ma cewki, padające katy, sondy i kilka innych które wcale nie są tańsze.

 

BTW: te wtryski są mocniejsze od pd.

 

No z tymi cenami kolego to bym polemizowal... Pracowalem w serwisie to cos tam wiem:] Jeszcze nie widzialem na oczy cewki za 5tys ...no chyba, ze mowimy o Ferrari :]

Moj znajomy ma bmw x5 3,0d od okolo 3lat, nie powiem jezdzi to calkiem przyjemnie, ale jak zapytalem ile juz wydal na naprawy tzw. dupereli to sie zlapalem za glowe hehe

Dla mnie wniosek jest jeden: nowe diesle to szmelc gorszy nawet od nowych turbo benzyniakow

pzdr

 

Tak. Pominąłeś całkowitą utratę charakteru marki. Prawdziwego Volvo już dawno zabrakło a początkiem upadku był moment przejęcia przez Forda. :(

 

Ostatnie volvo z charakterem to chyba s80 z 4,4L V8 :]

Ostatnie Volvo z charakterem, to pierwsza wersja V70, czyli 850 po liftingu zrobionym już po przejęciu przez Forda. S80 wprawdzie było jeszcze z Volvo ale jak dla mnie, to już nie to. Silnik też mimo tego że niby fajny nie był tym czym był R5 "whiteblock" Choć Noble pokazał jaki tkwi w nim potencjał. ;) Silnik V8 to produkt firmy Yamaha.

Już nie tak jak te starsze ale tak. Silnik to wprawdzie nadal stare dobre R5 lecz już jego osprzęt nie jest tak trwały jak wcześniej. Reszta auta również pod nogą, a może raczej arkuszem kalkulacyjnym księgowego z Forda, jest gorsza pod względem trwałości. W starych 850/V70 nawet przełączniki w kabinie były od Alpsa made in Japan.

5 litrów to pali w zakorkowanym mieście. Na trasie to się trzeba zatrzymywać i odlewać bo produkuje paliwo :)

 

Ja tak mam w 220CDI automatic. :)

A na poważnie to:

- trasa oszczędna (>20km, 90km/h na tempomacie, średnia prędkość nieco ponad 70km/h) - 5,3l/100km

- trasa bez szczypania się (>20km/h, nigdy mniej niż 100-120km/h, momentami 140km/h, średnia prędkość 91km/h - 5,6l/100km)

- grzanie bez opamiętania 6,6l/100km (jazda na chama, ile się da w danych warunkach, momentami 180-190km/h)

- jazda miejska, typowo miejska: centrum, korki itp:8,2l/100km, nigdy, nawet w warunkach ekstremalnych nie było 9l/100km

Średnia za ostatnie 5000km - 7,35l/100km (oczywiście większość to ruch miejski).

Silnik 2,1 litra, dwie turbosprężarki.

To ile palą Fiaciki 1,3D albo Golf/Audi A3 1,6TDI?

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Wrócił z banicji i od razu zaczyna sciemniać. :lol:

 

Ty za to jesteś tu cały czas i dlatego poziom tego forum sięgnął Onetu, czyli dna.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

A powiedzcie mi czy takie S60 z lat 2006 i powyżej są jeszcze solidne?

 

Ogolnie fajne auto, wygodne , szybkie ( mam d5 po programie) ale psuje sie jak kazde w dzisiejszych czasach. Silniki d5 ponoc bdb ale co z tego jak reszta szybko siada ( zwlaszcza zawieszenie). Niezawodne Volvo to bylo do 99 roku bodajze:-)

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Tak jak vw ma tedejka 1.9 tak volvo ma swoje d5. Silniki ponoc bardzo trwale i spokojnie 500tys mozna zrobic bez remontu... ja nie mam zamiaru tyle nim jezdzic :-)

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Tak jak vw ma tedejka 1.9 tak volvo ma swoje d5. Silniki ponoc bardzo trwale i spokojnie 500tys mozna zrobic bez remontu... ja nie mam zamiaru tyle nim jezdzic :-)

 

D5 to też VW. Zrobi nawet i milion jak zadbany. Tyle robi nawet benzyna w Volvo. Mój miał 500 tys. przy sprzedaży a był zrobiony na 400 PS ;)

Gość cycus12

(Konto usunięte)

nasz ma 30mill .... turbina ledwie co tam pakuje a i tak nie trzyma parametrów. Zdarza się.

 

No z tymi cenami kolego to bym polemizowal... Pracowalem w serwisie to cos tam wiem:] Jeszcze nie widzialem na oczy cewki za 5tys ...no chyba, ze mowimy o Ferrari :]

Moj znajomy ma bmw x5 3,0d od okolo 3lat, nie powiem jezdzi to calkiem przyjemnie, ale jak zapytalem ile juz wydal na naprawy tzw. dupereli to sie zlapalem za glowe hehe

Dla mnie wniosek jest jeden: nowe diesle to szmelc gorszy nawet od nowych turbo benzyniakow

pzdr

Ja nie wiedziałem nic co by kosztowało w naprawie 5k nie ważne czy to diesel czy benzyna... no chyba że nowy słupek :)

 

BTW: jak w ASO to sory.. ale gardzę

Cos za 5k... szprzeglo+dwumasa+wymiana i 5k jak nic:-)

 

Twoj s60 ma 30mill nalatane czy 300 tys bo to zasadnicza roznica:-)

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Zamontować to w jakimś małym autku "sportowym" pewnie się da, ale w dużej limuzynie jakoś tego "nie widzę"...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość Gosc

(Konto usunięte)

http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Silnik-Nissana-o-mocy-400-KM-wazy-tylko-40-kg,wid,16365479,wiadomosc.html?ticaid=1121d0

 

Zamontować to w jakimś małym autku "sportowym" pewnie się da, ale w dużej limuzynie jakoś tego "nie widzę"...

Ciekawy kto pierwszy to do motocykla zapakuje?

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.